2026-07-04, 14:38
Medlem
Födelsetalen bland etniska svenskar faller, invandringen ökar i kombination av feminism som går ut på att göra bög av män, vilken jävla dystopi.
Citera
2026-07-04, 14:43
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Jag förstår att det är det du "vill" och försöker jobba för att försöka få folk att tro - att de inte kan göra något 🤣 - ditt troll, eller förrädare. Fortsätt du, det kommer bara göra folk mer arga, mer motiverade, mer aktiva och följa med vinden som vänt i norr.

Motvinden är och har varit bra, gjort en starkare, får oss att uppskatta medvinden mer, och den medvinden blir allt mer tydlig. Märks på dina både låga & patetiska försöka att demoralisera, men framförallt tonen bland även vanligt folk nu senaste åren.

Lycka till med detta projekt.

Under tiden fortskrider massinvandringen ostört.
Citera
2026-07-04, 14:43
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Skillnaden är ju att juggar och finnar är sköna att ha att göra med. Till skillnad från den bruna myllan.

Du ser, historien upprepar sig bara. Om 50 år är det något annat du får mindervärdeskomplex över.
Inget nytt under solen som sagt.
Citera
2026-07-04, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Två saker att förstå:

Massinvandringen kommer att rulla på.

Ni kan inget göra.

Att diskutera:

Har ni förstått detta?

Bara att svälja och se glad ut eller?
Kollapsen kommer oavsett, Pax Americana är död.
Dollarn kraschar, multikulti kommer falla som konsekvens.
Ingen vill ha den.
Inga barn föds längre, folk är inte ens vänner längre i Västvärlden

Sedan?
Förhoppningsvis rent allmänt, så kanske nåt liknande Talibanstyre, utvecklas.
Eller så dör människoarten ut, annars så artificiella livmördrar o kloning.

Men massinvandring generellt?
Nix. Ohållbart i längden. Särskilt med klimatförändringar, såsom hettan nu
Citera
2026-07-04, 14:48
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Begick finnarna och juggarna på 60-talet gruppvåldtäkter, förnedringsrån, stenkastning mot blåljuspersonal, mördade svenskar som ville se på fotboll osv osv?

Japp. Precis som idag. Precis som etniska svenskar. Så inget har förändrats mer än att dödligt våld minskat i sverige senaste 30 åren.
Citera
2026-07-04, 14:49
Medlem
I sak?
Ingen behöver göra nåt.
Kollapsen är oundviklig
Citera
2026-07-04, 14:49
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Du ser, historien upprepar sig bara. Om 50 år är det något annat du får mindervärdeskomplex över.
Inget nytt under solen som sagt.

Jag bor med 95%+ svenskar, jag är elitist så det påverkar inte mig oerhört mycket. Men blattarna kanske härjar loss på din familj. Det gör inte mig något förstår du.

Men jag är oroad för andra människor fattar du väll, det är du som inte har medkänsla nog för att känna andras lidande din fuling.
Citera
2026-07-04, 14:54
Medlem
Vit-Brandbils avatar
TS har rätt men genom det som Tidö gör nu och vill göra framöver så blir just sverige inte det land som flyktingarna tar sig till i första hand då det plötsligt finns andra länder som erbjuder bättre villkor.
Detta är det absolut viktigaste då man spar enorma pengar på att inte ens få hit dem och påbörja en asylutredning som sen vid negativt svar ska överklagas i absurdum.

Tar nu oppositionen över efter valet så kommer bidragen öka och kraven lätta och vips så kommer strömmarna hitåt öka igen så se till att rösta rätt.
En röst på AfS eller örebropartiet kommer inte göra ett jävla dugg då ingen av dessa kommer vara ens i närheten att sitta i en regering.
Citera
2026-07-04, 15:01
Medlem
60% nere. 33k lönekrav. Lugn nu, det går neråt konstant.

Men ja, vi kommer behöva skicka hem många till och rensa ut all skit.
Citera
2026-07-04, 15:04
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Japp. Precis som idag. Precis som etniska svenskar. Så inget har förändrats mer än att dödligt våld minskat i sverige senaste 30 åren.

Etniska svenskar begår inte den typen av brott. Den har kommit med mångkulturen.
Citera
2026-07-04, 15:06
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Tycks inte stoppa Spanien så varför skulle det stoppa Sverige? Ni rödgröna har öppet sagt att ni ska öka massinvandringen efter i höst. Ta det lugnt, ta en Toy.

Jag är så lugn man kan bli. Varken rödgröna eller blåbruna påverkar invandringen längre, eftersom det nu är en EU fråga. Det är snarare du som behöver släppa det här och hitta nåt nytt att gorma om.
Citera
2026-07-04, 15:17
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Jag är så lugn man kan bli. Varken rödgröna eller blåbruna påverkar invandringen längre, eftersom det nu är en EU fråga. Det är snarare du som behöver släppa det här och hitta nåt nytt att gorma om.

Sverige har fortfarande stort eget inflytande.

Så massinvandringen kommer att fortsätta med ökad kraft när rödgröna tar över.

Din sista mening är dock förmodligen korrekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in