2026-07-04, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Jag vet inte var inte där! så vad som hände kommer utredningen visa ? Men det sorgligt😔

Du vet inte vad?

Polismannen är död, det vet du.
Att den misstänkte GM är svart, det vet du. Att polismannen blev ihjälslagen vet du oxå.

Killgissning:
Det mest troliga scenariot är att polismannen försökte stoppa ett bråk, och antagligen genom sitt vanliga sätt som polisman, dvs att vara överdrivet dryg då man tänker att man representerar staten.
(Det här är en vild gissning, men utgår ifrån alla gånger som jag själv pratat med en polis. De har ofta någon slags överlägsen attityd).

Det skulle ju va ganska långsökt att tro att polismannen oxå startade bråket. Men såna saker händer väl oxå ibland.
Senast redigerad av Cooltrayne 2026-07-04 kl. 10:53.
Citera
2026-07-04, 10:40
Medlem
Varför kan inte MENA folk bete sig som folk?
Citera
2026-07-04, 10:41
Medlem
Citat:
Men det ändå människor ? 😔

Och? Vem bryr sig?
Människan som sådant har inget direkt värde, eller visst något värde har alla människor men inte lika värde.
Mitt liv är viktigt, sen kommer familj, vänner, arbetskamrater, andra svenskar, europeer, osv ned till Mena längst ned på skalan.
Citera
2026-07-04, 10:49
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Nej det är rätt ! De flesta som mördas är INVANDRARE !

Visst, men du skrev att ingen bryr sig gällande detta faktum -det var det påståendet jag bemötte.
Citera
2026-07-04, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
På sociala medier har en ökänd invandrare vid namn Damon Moayed-Mohseni lagt upp ett inlägg där han hånar den mördade polismannen Christian Zedig: https://www.tiktok.com/@damonhoudini6/photo/7658400614224858390

Den här Damon är ganska ökänd och blev nyligen dömd för att bland annat ha förnekat Förintelsen och hetsat mot judar: https://bulletin.nu/liknade-judar-vid-rattor-doms-for-tolv-fall-av-hets-mot-folkgrupp

Vad tycker ni om det här beteendet? Är det fler invandrare som håller på så här? Tragiskt ..

Räcker med att se en bild på honom för att räkna ut hans intelligens.
Citera
2026-07-04, 11:31
Medlem
Giant Squids avatar
Fanns det inte en hel tråd här på Flashback där svenne Svenssons hånade den mördade flickan Englas mamma?

Psykfall finns hos alla nationaliteter.

(FB) Är Englas mamma utvecklingsstörd? Skvaller om Carina Höglund?
Citera
2026-07-04, 11:34
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Om du kallar en neger för neger så blir negern kränkt. Och det är fel.

Man måste ha i åtanke att negrer är vana vid att behandla varandra med att annat mått av respekt.

OBS! TITTA INTE OM DU INTE VILL SE!

Fy fan. Niggas gonna nigg.

Hade gärna delat upp sverige i syd och nord. Vänstern och invandrarna kan få Sydsverige. Dom får alla städer bara vi får Norrland för oss själva och kan bygga upp på nytt.

Jag vill inte ha det såhär längre. Vänstern kan få ha sin "necklacing" för sig själva. Dom kan få morden på sina systrar och bröder för sig själva. Låt deras döttrar och mödrar vara Elin Krantz eller lilla Luna i Skellefteå. För jag vill fan inte att mina ska vara det.
Senast redigerad av Biggedy 2026-07-04 kl. 11:37.
Citera
2026-07-04, 11:34
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estet88
Det är sånt här NMR skulle syssla med, istället för att bråka med vänsterpartister och bögar.
Lite hembesök av NMR hos Damon med "samtalsterapi" skulle öka respekten och medlemsantalet.
Du verkar inte veta vad NMR står för. NMR står för exakt samma saker som Damon. Antisemitism och förintelseförnekelse bl a. NMR skulle nog vara öppna med att bjuda in Damon till att bli medlem.

Jag tycker varken om NMR, judar eller Damon och hans gelikar.
Citera
2026-07-04, 12:14
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
90% av alla som mördas i sverige är INVANDRARE !!!😔

Och ingen bryr sig ? 🙄

Nu när en svensk dödats blir folk galna .

Helt korrekt. Jag bryr mig inte ett skit om när ortenbrushor skjuter varandra.

Men när ett gäng negrer slår en familjefar till döds är det annorlunda.

Om man ska se det från den ljusa sidan blir det massa extra röster för partier som vill slänga ut dig.
Citera
2026-07-04, 13:11
Medlem
Citat:
90% av alla som mördas i sverige är INVANDRARE !!!😔
Varifrån har du fått siffran 90 procent? Den siffran avviker ju kraftigt från andra mätningar som gjorts om mord i Sverige.

Enligt Brottsförebyggande rådets (Brå) rapport, är 53 procent av de som mördats under en längre tidsperiod en bakgrund med utländsk härkomst (födda utomlands eller med två utrikes födda föräldrar).

Överrepresentationen av personer med utländsk bakgrund är störst vid dödligt våld i kriminella miljöer där både offer och gärningsmän har invandrarbakgrund. Vid gängrelaterade skjutningar och uppgörelser har en mycket stor andel av offren (upp emot 80 procent i vissa studier) invandrarbakgrund.

https://bra.se/rapporter/arkiv/2025-03-25-offer-och-garningspersoner-vid-dodligt-vald
Citera
2026-07-04, 13:12
Medlem
sverige borde använda sig av palantir för att granska samtliga personers sociala medier för bristande vandel om man firar sådana saker. samma när alla gav likes till att notredame brann.
Citera
2026-07-04, 15:24
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Vad tycker ni om det här beteendet?
It's a bit nigger.
Men den verkliga niggern i detta fall är ju den som sprider skiten vidare till en så stor och välbesökt sajt som Flashback.
Jag visste inte vem niggern var förrän niggern i TS tog hit honom till forumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in