Citat:
Ursprungligen postat av
the.brutal.truth
Darknet är bättre än att köpa på gatan då det är större sannolikhet att de du köper av vet vad de håller på med, och inte kommer att blåsa på mängd eller kvalité. Men det är fortfarande olagligt. Hela anledningen till att jag gillar THCA är för att det var lagligt och så naturligt det kunde bli. Nu har regeringen tagit den möjligheten ifrån mig för att de vill 'hjälpa mig'. Tack för hjälpen era jävla stolpskott. Nu går jag över till spice, för det är i alla fall fortfarande lagligt.
Det är väl en månad eller två kvar tills mitt brass tar slut och det är dags att gå loss på THCNM-vapes. De ligger och väntar på mig här i en låda.
Det fetade, min vän, är helt fel. Spice är klassat så det sjunger om det.
Du kanske missat att många dog av kina-knaster och ännu fler har fått kroniska besvär och bestående men som kommer följa livet ut.
Så nej, det är långt ifrån lagligt just då det är livsfarligt.
Men ja, det är helt sinnesjukt att regeringen tillåter detta klimat att fortsätta så som det ser ut.
Gängen tjänar enorma pengar på cannabis, både lagliga och olagliga marknaden.
Folk blir förgiftade och vet inte vad dom får i sig, både från lagliga och olagliga marknaden.
Politikerna förstår nog inte att det i många fall är deras barn som röker.
Legalisera cannabis omedelbart. Ta bort en stor ekonomisk källa från gängen och låt riktigt medicinskt cannabis flöda. Bort med gamlingarna från makten och in med unga nytänkande.