Halva 24ans trädgård var igår avspärrad men inte deras hus. Igår eftermiddag/middag kväll hävde dem även den avspärrningen. Kanske dem letade efter hylsor? Eller liknande. Men inget är längre avspärrat på 24an.
Fast nu gör du ju samma fel igen! Läs vad du skriver en gång extra innan du postar. Det var halva 22ans staket som var avspärrad men som är borta nu. 24an är där det har hänt.
Det är 24 det gäller och jag vet nu om namnen på personerna och lite mer info.
Är de två personerna i 70-80 års åldern, som uppges bo på R*vägen 24 och har efternamn med olika stavningsformer av det vanliga svenska namnet Ols*on, också samma personer som nu hittats avlidna?
Är de två personerna i 70-80 års åldern, som uppges bo på R*vägen 24 och har efternamn med olika stavningsformer av det vanliga svenska namnet Ols*on, också samma personer som nu hittats avlidna?
Ja. Ålder, adress och lite annat stämmer. Efternamnen vet jag inte då jag inte delgavs den infon, men adressen och förnamnen samt annan info stämmer. Jag bor också i området.
Paret som bor på nr 24 är dels eftersökta enormt mycket dom senaste dagarna, enbart MrKoll har lämnat ut info vid 277 tillfällen gällande damen (79 år) samt vid 202 tillfällen gällande mannen (69 år). Vilket än en gång indikerar starkt på att händelsen avser detta hushåll.
Synd men då kan det ju klart vara mannen som är GM.