2026-07-02, 00:57
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Afrikaner kan verkligen inte hålla ihop det.

Gäller även Japaner, tyvärr.
2026-07-02, 00:58
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Du vet vem det är, du blottar dig utan att du själv fattar det va? Herregud vad korkad du är.
Du kan ändra profilbild men ändå gör du det inte, hahah. Jävla nörd.
Avstängd
Kaptenjoe123s avatar
Men ärligt talat, att döma straff i det läget, med tanke på både matchminuten och matchens betydelse, är ett horribelt beslut. Den belgiske spelaren hade med största sannolikhet slagit ut bollen till hörna ändå, med tanke på farten och kroppens riktning, även om han inte hade lagt sig. Situationen ser betydligt värre ut i slowmotion än den faktiskt är.
Medlem
Patrik2108s avatar
Senegal skulle förmodligen förlorat en straffläggning klart ändå. Blev mer hedersamt så här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
aja man lär sig av sina misstag.

blir nuddlar imorgon.
Gefan i att jinxa!
2026-07-02, 00:59
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Gäller även Japaner, tyvärr.
Allt utanför Amerika och Europa är skräp. Så är det bara.
2026-07-02, 00:59
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Gefan i att jinxa!

tycker Celine dept kan ge mig en follow back för jinxen!
2026-07-02, 01:00
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Belgien är ett tråkigt land.
Beror på var i Belgien. Bryssel är absolut ett riktigt dassigt ställe man bör undvika men Brygge rekommenderas varmt. Har också hört att Gent ska vara trevligt.
2026-07-02, 01:01
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Hälften katolskt, hälften protestant.
Du har orko som profilbild, du sköt dig i foten ordentligt jävla nörd.Nejdå, i Brygge kan du besöka fantastiska barer där dom har över 50 ölsorter på kran. I Antwerpen har dom ett red light district med gudomliga horor. Jag rekommenderar det verkligen.

tack då vet jag var jag skall besöka om jag väljer belgien på min kommande fotbollsresor.
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Avskyr när en domare avgör en match!

Fast det gjorde han egentligen inte ju. Hade vi inte haft VAR hade spelet gått vidare. På gott och ont
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenjoe123
Men ärligt talat, att döma straff i det läget, med tanke på både matchminuten och matchens betydelse, är ett horribelt beslut. Den belgiske spelaren hade med största sannolikhet slagit ut bollen till hörna ändå, med tanke på farten och kroppens riktning, även om han inte hade lagt sig. Situationen ser betydligt värre ut i slowmotion än den faktiskt är.
Helt klart. Vansinnigt billig straff. Ingen av spelarna har egentligen förtur till bollen. Man kan lika gärna bedöma situationen som att belgaren hindrar senegalesen från att rensa genom att sätta in sin fot framför.
Medlem
IceEyess avatar
Utifrån ett annat perspektiv så var det hundra gånger bättre att förlora stort mot Frankrike än att gå samma öde till mötes som Senegal gjorde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in