Citat:
Du och jag har pratat förr. Jag tror det nu. Skitsamma
Kanske du sticker ifrån dessa jag tar upp men det jag har sett av Europa är att kvinnofolket är värst i Spanien och Sverige. Kvinnorna tillhör en av extremt otrevliga och drägliga att ha att göra med
Det här insåg jag inte tills jag besökte Frankrike och såg att deras kvinnor är mycket trevligare och vänligare mot allt och alla.
Att jag skrev ”ligga” med allt och alla är för att en viss sort gärna hatar invandrare men hon själv har en utländsk pojkvän ifrån MENA. Du vet nog vilken politiker jag pratar om.
Att du känner så numera är för att jag integrerade kvinnan som är av utländsk bakgrund sa ifrån mot män som kallade svenska kvinnor för horor och skyddade såna som dig när utländska män gav sig på dig.
Jag insåg dock att ingen står upp för oss utländska kvinnor utan att vi används som bollplank för att föra rasism precis som den svenska mannen används som ett stolpskott för att sparka på både svenska män och utländska kvinnor.
Vi utländska kvinnor används som ett offer för politikers misslyckade rasism och utanförskap om att vi saknar arbete, lever i hederskultur och att vi inte har egna åsikter/tankar men det är ingen som står upp för oss?
Sedan sitter massa svenska kvinnor och sprider hat om utländska kvinnor på sociala medier om att vi är inavldade osv.
Precis det du skrivit så har jag lessnat på det för sånt hör man inte i Frankrike. Jag ligger med en etnisk fransk man. Tidigare var min pojkvän spansk.
Kärringar som dig sitter på Flashback och saknar utbildning eller ett liv och ska läxa upp mig.
Jag pratade allmänt om att kvinnor i Sverige gärna pratar om likas värde men suckar när hon ser en utländsk kvinna som visar brösten eller vänder sig om och ser arg ut.
Det gör inte svenska män utan jag har skålat med svenska män och jag vet många skriver saker om oss utländska kvinnor men vi var väl bäst integrerade i samhället? Du ser så det kvittar trots allt vad man gör eller inte gör så är såna som ditt inlägg framme på bordet men du kallar dig gärna för feminist som ser över allas lika värde och vill alla väl.
Det här insåg jag inte tills jag besökte Frankrike och såg att deras kvinnor är mycket trevligare och vänligare mot allt och alla.
Att jag skrev ”ligga” med allt och alla är för att en viss sort gärna hatar invandrare men hon själv har en utländsk pojkvän ifrån MENA. Du vet nog vilken politiker jag pratar om.
Att du känner så numera är för att jag integrerade kvinnan som är av utländsk bakgrund sa ifrån mot män som kallade svenska kvinnor för horor och skyddade såna som dig när utländska män gav sig på dig.
Jag insåg dock att ingen står upp för oss utländska kvinnor utan att vi används som bollplank för att föra rasism precis som den svenska mannen används som ett stolpskott för att sparka på både svenska män och utländska kvinnor.
Vi utländska kvinnor används som ett offer för politikers misslyckade rasism och utanförskap om att vi saknar arbete, lever i hederskultur och att vi inte har egna åsikter/tankar men det är ingen som står upp för oss?
Sedan sitter massa svenska kvinnor och sprider hat om utländska kvinnor på sociala medier om att vi är inavldade osv.
Precis det du skrivit så har jag lessnat på det för sånt hör man inte i Frankrike. Jag ligger med en etnisk fransk man. Tidigare var min pojkvän spansk.
Kärringar som dig sitter på Flashback och saknar utbildning eller ett liv och ska läxa upp mig.
Jag pratade allmänt om att kvinnor i Sverige gärna pratar om likas värde men suckar när hon ser en utländsk kvinna som visar brösten eller vänder sig om och ser arg ut.
Det gör inte svenska män utan jag har skålat med svenska män och jag vet många skriver saker om oss utländska kvinnor men vi var väl bäst integrerade i samhället? Du ser så det kvittar trots allt vad man gör eller inte gör så är såna som ditt inlägg framme på bordet men du kallar dig gärna för feminist som ser över allas lika värde och vill alla väl.
Jag editerade iallafall med mer negativt innan det här inlägget.
Ja många av er är invandrare inavlade. Min mamma är motsatsen till er. Vi måste prata negativt om saker för att skapa motdtånd där det behövs.
Förövrigt så har jag även nära anhörig (blodsband dvs) vars alla syskon är just ur ett arrangerat kusinäktenskap och själv istället född utanför äktenskapet. Jag har starka skäl för att verkligen ta i med att tala hårt emot sådant som är skadligt.
Du ska veta att innan jag själv "låg runt" och strulade med killar så var jag mycket präktig och även någon som använde hårdare åsikter kring de "lösaktiga" tjejerna. Min syster brukade skoja när vi var unga med "det här är min invandrarbror".
Gällande rasism så vet jag att många invandrare utsatts för oacceptabel rasism. Majoriteten av våra gamla invandrare har nog någon gåmg utsatts. Jag vet även att majoriteten invandrare är rasister och ett stor skäl till att diskriminering och rasism ökat i Sverige.
Grejen med åldern är att man ändrar/anpassar sig eller cementerar sig.
Det med svenskar är som så att livet var mycket svårt för svenska kvinnor förr. De var olyckliga och hårdare. De var det mot oss allihopa. Deras liv var tunga med hårdare social kontroll kring hur saker skulle vara och hur man inte tilläts ta plats eller något då allt var socialt fel.
Du bör veta hur extremt annorlunda Sverige blivit på bara några decennier. Kvinnor här hade stor arbetsbörda. De byggde upp väöfärden och arbetade medan de drog största lasset i hemmen och samtidigt inte hade så snälla män alla gånger. De kvinnorna är generellt mycket gamla eller döda idag och de gamla har en helt annan möjlighet idag att helt enkelt bara må bra i vardagen.
Svenska män var bättre förr ändå. De är stolpskott idag. Dock mycket bättre fäder och bättre på hem och hushåll. Degradering en är klar och tydlig.
Jag tjatade alltid på min syster om att välja en av våra fina svenska pojkar istället. Jag ser inte ner på att hon istället skaffadd barn med någon ur ett kusinäktenskap. Men alla barn måste få röra sig fritt och släppa sina anhörigas synder, oavsett om det är hedersförtryck eller en frispråkig jävel som mig som inte skräder med orden.
Barnen kan inte bära släkternas synder, misstag, identiteter osv.
Det är väldigt provokativt för mig som kvinna som utsatts mycket att höra att min systerdotter är "Duktig och skötsam". Hon ska förfan vara, bli och leva som lycklig. Att hon är en familjeflicka är inte något pris för någon man, (eller kvinna) Det är meningen att hon ska slippa alla våra liv. Sin pappas, farmors, mormors, mosters, mammas osv.
Vi måste skamma de misstag och fel som gjorts för att det inte ska växa röta ur det.
Gällande det du säger om att användas som offer så har kapitalismen kämpat för att få hit män. Alla partier utom SD men hur många tillhörde dem förr. Sverige är buäyggt av kvinnor och givetvis skulle vårt fokus ha varit på att aldrig mer ha mansöverskott. Ett samhälle med för mycket män, är alltid ett samhälle som lider.