Ja ni har nog rätt ni som sa att det inte går att ha nåt hemma. Lyckades dock låta bli en hel vecka. Trots att jag hade ett paket som väntade på mig när jag kom hem. Det jag hade beställt hade redan hunnit komma innan jag åkte iväg så blev lite förvirrad över vad det var för paket. När jag öppnade det så låg där två kartor ksalol i. Säljaren har råkat skicka dubbelt. Hade ju känts som rena jackpotten innan. Men att stå där med ksalol i handen som jag inte ens beställt när man nyss kommit hem från avgiftning kändes som ett test från högre makter. Klarade det testet och rörde inte det. Tog ett litet snedsteg igår kväll men en gång är ingen gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lloyd.Christmas
Hur går det för dig?
Gick bra i en vecka. Eller bra och bra, har mått skit och gör, men har hållit mig borta från droger och alkohol. Igår var det en vecka sen jag kom hem. Igår kväll fick jag ett litet återfall. Tog 20 mg stesolid och all ångest, sorg, irritation och frustration försvann. Sov bra för första gången på länge. Var nära att ta igen i morse men lät bli. Det är bara att ta nya tag igen och se till så det inte upprepas.
Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
Du snackar om detox på bens som om det funnes... långt innan "min tid" satt man på StGöran i 40 dgr... så ser det inte ut idag, tyvärr.
Du har fått mycken cred för din tråd och "din kamp". Själv känner jag igen en troll-tråd och önskar högaktningsfullt ett "dra åt helvete pajas".... hm.. not good....
Det är omöjligt att avgiftas från benso menar du? Svårt men knappast omöjligt. Finns ju dom som klarar av att sluta med betydligt tyngre droger än så. Du får gärna tro att jag är ett troll och önska att jag ska dra åt helvete. Det gör mig ingenting. Jag är inte så lättkränkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Kalkyr
Jag hoppas att du blir dig själv igen, folk har saknat dig!
Folk på flashbacks knarkavdelning har saknat mig? Det har jag svårt att tro. Möjligtvis lite nyfikenhet över hur det går för idioten. Betvivlar inte att vissa här vill mig väl och vill jag ska lyckas men tror även det finns en del här som vill att jag ska falla tillbaka så dom får skratta och känna lite skadeglädje. Mig själv igen säger du. Mig själv på flashback = börja knarka igen? Det är ju det som de flesta av mina inlägg här handlat om 😅