Citat:
Ursprungligen postat av
jullejulle
Vad är det du ej fattar? Bilden som delades här igår (där man fick läsa va Viktor skriver för snusk i en chatt till ngn) är i lagens mening lika som att dela hämndporr. Är inte jag som bestämmer det. Vad jag förstår det som har det inte kommit fram något som bevisar att Jeanette och Nicci gjort något mot någon ”IF” mer än att dom verkar ha blockat henne i sociala medier (och de är ju knappast olagligt) men flera skriver att Viktor har gjort hemska saker som dom tycker hon ska anmäla? Och då är det ju bättre att hon faktiskt gör sin anmälan? Eller det hade det ju varit oavsett vem det är som isf utsatt henne för brott men liksom…. Gör anmälan om det behövs? Hade ju varit en sak om hon va rädd för att anmäla men hon verkar ju inte vara minsta orolig för några konsekvenser med tanke på att hon pratar med främmande människor i chattar om detta och sprider bilder på deras konversationer som sen sprids öppet.
Oj vad du vet saker som vanligt o försvarar dig blodig!
Hur kan man försvara otrohet?
O nej jag vet inte vad du menar med hömndporr aldrig hört ordet!
Antar att J och N blockerade efter att den som nu ringde henne gjort sitt.
O är det hon som sprider dessa konversationer så bra av henne så alla ser vem V är ! Deras relation var ju nyss så då visar det ju ännu tydligare att V o Ns äktenskap är just ingenting eftersom han uppenbarligen hellre vill va med I