2026-07-01, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Ja det är samma som att dela hänndporr. Kan verkligen förstå att man vill avslöja ngn som cheater men finns bättre och sämre sätt att göra det på. Och om han gjort något som går ut polisanmäla (vilket folk verkar säga) så är det ju bättre att det görs en polisanmälan än att man sitter i ngn grupp och tror man kan vinna något på att vara ngn slags spin doctor.

Tror ni Nicci och Jeanette kommer säga något om domen i podden eller kommer dom ha tillräckligt vett för att sluta prata om vårdnadstvisten etc nu?
Vaddå hämnd porr ?
V har varit otrogen x flera så vad ska hämnas ?
Var väl mer Jeanette o Nicci som gjort nåt mot IF som skulle anmälas !
O pratar de om det i podden är de oerhört korkade ! De borde lägga locket på och visa hänsyn till barnet om inte annat
Citera
2026-07-01, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Vaddå hämnd porr ?
O pratar de om det i podden är de oerhört korkade ! De borde lägga locket på och visa hänsyn till barnet om inte annat

Vad är det du ej fattar? Bilden som delades här igår (där man fick läsa va Viktor skriver för snusk i en chatt till ngn) är i lagens mening lika som att dela hämndporr. Är inte jag som bestämmer det. Vad jag förstår det som har det inte kommit fram något som bevisar att Jeanette och Nicci gjort något mot någon ”IF” mer än att dom verkar ha blockat henne i sociala medier (och de är ju knappast olagligt) men flera skriver att Viktor har gjort hemska saker som dom tycker hon ska anmäla? Och då är det ju bättre att hon faktiskt gör sin anmälan? Eller det hade det ju varit oavsett vem det är som isf utsatt henne för brott men liksom…. Gör anmälan om det behövs? Hade ju varit en sak om hon va rädd för att anmäla men hon verkar ju inte vara minsta orolig för några konsekvenser med tanke på att hon pratar med främmande människor i chattar om detta och sprider bilder på deras konversationer som sen sprids öppet.
Citera
2026-07-01, 14:00
Medlem
Citat:
Vad är det du ej fattar? Bilden som delades här igår (där man fick läsa va Viktor skriver för snusk i en chatt till ngn) är i lagens mening lika som att dela hämndporr. Är inte jag som bestämmer det. Vad jag förstår det som har det inte kommit fram något som bevisar att Jeanette och Nicci gjort något mot någon ”IF” mer än att dom verkar ha blockat henne i sociala medier (och de är ju knappast olagligt) men flera skriver att Viktor har gjort hemska saker som dom tycker hon ska anmäla? Och då är det ju bättre att hon faktiskt gör sin anmälan? Eller det hade det ju varit oavsett vem det är som isf utsatt henne för brott men liksom…. Gör anmälan om det behövs? Hade ju varit en sak om hon va rädd för att anmäla men hon verkar ju inte vara minsta orolig för några konsekvenser med tanke på att hon pratar med främmande människor i chattar om detta och sprider bilder på deras konversationer som sen sprids öppet.
Oj vad du vet saker som vanligt o försvarar dig blodig!
Hur kan man försvara otrohet?
O nej jag vet inte vad du menar med hömndporr aldrig hört ordet!
Antar att J och N blockerade efter att den som nu ringde henne gjort sitt.
O är det hon som sprider dessa konversationer så bra av henne så alla ser vem V är ! Deras relation var ju nyss så då visar det ju ännu tydligare att V o Ns äktenskap är just ingenting eftersom han uppenbarligen hellre vill va med I
Senast redigerad av Dansandemusen 2026-07-01 kl. 14:04.
Citera
2026-07-01, 14:20
Medlem
Citat:
Vad är det du ej fattar? Bilden som delades här igår (där man fick läsa va Viktor skriver för snusk i en chatt till ngn) är i lagens mening lika som att dela hämndporr.
Vad säger dig att den här chatten alla pratar om inte är från Nicci för att markera revir?
Citera
2026-07-01, 14:56
Medlem
Knarkar hon?
Citera
2026-07-01, 14:58
Medlem
Citat:
Vaddå hämnd porr ?

Citat:
Ja det är samma som att dela hänndporr. Kan verkligen förstå att man vill avslöja ngn som cheater men finns bättre och sämre sätt att göra det på. Och om han gjort något som går ut polisanmäla (vilket folk verkar säga) så är det ju bättre att det görs en polisanmälan än att man sitter i ngn grupp och tror man kan vinna något på att vara ngn slags spin doctor.

Tror ni Nicci och Jeanette kommer säga något om domen i podden eller kommer dom ha tillräckligt vett för att sluta prata om vårdnadstvisten etc nu?

Det är inte hämndporr att dela konversation där någon uttrycker sig att vara sugen på någon och att hen får snabb utlösning….
Hämdporr är att mer specifikt sprida bilder och videos i sexuellt och utpressande syfte att skada någon. Exempel sprida nakenbilder på någon för att pressa och hota någon.
Citera
2026-07-01, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Det är inte hämndporr att dela konversation där någon uttrycker sig att vara sugen på någon och att hen får snabb utlösning….
Hämdporr är att mer specifikt sprida bilder och videos i sexuellt och utpressande syfte att skada någon. Exempel sprida nakenbilder på någon för att pressa och hota någon.

Tack !
Citera
2026-07-01, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engulbadsvamp
De är inte stängda där
Okej 🤔 Jag kan inte kommentera el se kommentarer.. 😅
Citera
2026-07-01, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69

På fb är det stängt iallafall . Hon har säkert stängt av på insta med
Citera
2026-07-01, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69

Citat:
På fb är det stängt iallafall . Hon har säkert stängt av på insta med
Det var på insta som jag menade att kommentarer inte är avstängda
Citera
2026-07-01, 18:10
Medlem
Är det ingen i familjen som ser alla varningsflaggor och tar hand om henne? Eller är de så som många säger att de är beräknande, att de kanske nu skapat allt drama själva för att sänka Viktor och skapa ett ”stackars Nicci”. Jag är förvirrad.
Citera
2026-07-01, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Är det ingen i familjen som ser alla varningsflaggor och tar hand om henne? Eller är de så som många säger att de är beräknande, att de kanske nu skapat allt drama själva för att sänka Viktor och skapa ett ”stackars Nicci”. Jag är förvirrad.

Garanterat , otippat att de är synd om nicci nu för att två kvinnor kände igen henne på Ica ”hon som gjort ligga låten”
Ahh nicci vill ju synas och höras? Eller va?
Juste.. nej de va inget..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in