2026-07-01, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
De normala människorna går inte på parader med nakna människor och är emot att folk blottar sig för barn.
De allra flesta människor i Sverige och i Västvärlden ser inget problem med detta. Det är alltså normen. Det är ni som är emot detta som utgör en liten minoritet, d.v.s. inte har en normal ståndpunkt i frågan.
Citera
2026-07-01, 09:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Nog för att jag tror att många ungar hade tyckt det var roligt med glada människor, färger, musik och spektakel, men om vi bortser från det är det så otroligt talande hur folk på det här forumet ser på sexualitet. Pride handlar inte om att stoltsera med sexuellt umgänge, utan om att få leva på lika villkor som heterosexuella. Att ni primärt lägger in sex avslöjar en av två saker1. Att det är så ni ser på kvinnor, alternativt2. En latent sexuell avvikelse inom er själva som ser homosexuella och direkt börjar tänka på deras sexliv.

Det finns en tredje aspekt som existerar i syntes med de andra och det är avundsjuka. Man får inget själv (incel) och ska därför förstöra så mycket som möjligt för andra som har kul. Området i Seattle var avspärrat och hade tillstånd för den här sortens aktiviteter. Polisen var där och bevakade, hade olagligheter pågått hade de förstås ingripit. Allt det här finns bara i TS latent homosexuella/avundsjuka huvud.
Citera
2026-07-01, 10:02
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, polisen säger ju att de har fått tillstånd att gå nakna.

Fattar du trögt ? Ingen gick utan kläder under naveln. Det var min poäng, sedan får ju Fox spader av allt möjligt som den kristna högersekten de egentligen är och blurrade i onödan , Fox har skämt ut sig
Citera
2026-07-01, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Och vad skulle vara "kul" med det för ungarna? Jag skulle säga en aptrist pappa som gör ett kalas för sig själv.....och inte till sin son.

Som 12-årig pojk hade jag hellre kollat på nakna kvinnor som gör en show, än på nakna bögar.
Citera
2026-07-01, 10:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Fattar du trögt ? Ingen gick utan kläder under naveln. Det var min poäng, sedan får ju Fox spader av allt möjligt som den kristna högersekten de egentligen är och blurrade i onödan , Fox har skämt ut sig

Det gjorde de visst. Att du sedan har dålig syn är inte mitt fel. Jag ser minst 3-4 st som är helt nakna.
Citera
2026-07-01, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vralak
Som 12-årig pojk hade jag hellre kollat på nakna kvinnor som gör en show, än på nakna bögar.

12-åringar kallar jag för tonåringar och kanske heller inga som man fixar "barnkalas" åt?
Jag hade dött av skam som 12 åring om mina föräldrar hade ordnat barnkalas....
Citera
2026-07-01, 10:26
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det gjorde de visst. Att du sedan har dålig syn är inte mitt fel. Jag ser minst 3-4 st som är helt nakna.

Lögn. Fanns inte en chans i helvetet. Du hittar bara på. Fox har lurat dig till månen
Citera
2026-07-01, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
12-åringar kallar jag för tonåringar och kanske heller inga som man fixar "barnkalas" åt?
Jag hade dött av skam som 12 åring om mina föräldrar hade ordnat barnkalas....

Barn är man fram till arton. Tonåring blir man vid tretton (Tret-TON).

När jag var 12 hade jag ingen egen inkomst utan det var föräldrarna som fick fixa kalas om det skulle bli något. Ett kalas med strippor hade gjort mig till coolaste ungen på mellanstadiet.
Citera
2026-07-01, 10:53
Medlem
Pinoputchins avatar
Varför är kropparna censurerade i videon, så löjligt...
Hur vet man ens om det är naket, det kan man inte konstatera i klippet iaf..

Jävla religiösa högermoralister, ÅÅÅÅH så farligt att se någon som är naaaaakeeeen!!
Citera
2026-07-01, 10:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Lögn. Fanns inte en chans i helvetet. Du hittar bara på. Fox har lurat dig till månen

Eller så är det du som behöver gå till Specsavers.
Citera
2026-07-01, 10:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Varför är kropparna censurerade i videon, så löjligt...
Hur vet man ens om det är naket, det kan man inte konstatera i klippet iaf..

Jävla religiösa högermoralister, ÅÅÅÅH så farligt att se någon som är naaaaakeeeen!!

Det är kanske inte farligt, men extremt olämpligt. Speciellt bland barnfamiljer. Vi har lagar mot förargelseväckande beteende av en anledning.
Citera
2026-07-01, 11:02
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenjyBee
Jag är själv bög men förstår verkligen inte hur sånt här kan vara tillåtet eller vad syftet är.
Det är precis likadant på svenska festivaler och jag har själv inte deltagit i någon pridefestival på över tio år eftersom jag känner att festivalen framställer communityn på ett orealistiskt sätt och jag inte känner mig inkluderad i någon del av det..

Den vanliga "Svensson-bögen" vill varken blotta sig eller gå klädd i lack och läder på gatan men festivalerna (och framförallt paraderna) har blivit ett tillfälle att ta för sig och provocera utan risk för reprimand.

Festivalerna har sedan länge gått från att skapa acceptans, inkludering och gemenskap till att ge utrymme för ett fåtal att leva ut sina fetischtiska fantasier, skapa reaktioner och provocera.
Det syftet motverkar enligt min mening det ursprungliga syftet genom att framställa vanliga människor som någonting avvikande

Vill lyfta fram detta inlägg som sjukt vettigt, och samtidigt klargöra att jag absolut inte har något att göra med om du är bög eller inte.

Att vara tolerant betyder inte att man behöver tycka om varandras sexualitet. Faktum är att man kan tycka andra sexualiteter är äckliga och inte tycker om dem. Ifall en homosexuell tycker att heterosex är äckligt så blir jag inte kränkt av det. Each to their own. Ifall byxmyndiga personer ägnar sig åt frivilligt sex så är det en sak för dem emellan och toleransen består i att andra inte har synpunkter på det.
Att ha en parad om sin sexualitet och att det i den ingår att blotta sitt kön för barn, är inte tolerans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in