Citat:
Ursprungligen postat av
LeTeigneux
Så är det. Jag minns en insändare i STF:s tidning för något år sedan från någon präktig aktivist som klagade på att det var för få färgade människor med på bilderna i tidningen. Redaktionen svarade med medhåll och lovade bättra sig. (dvs. kvotera in fler invandrare i naturreportagen).
Man undrar vad som driver dem. Men det är väl som under häxprocesser och liknande att en vss kategori människor verkligen dras med i kampen mot sina medmänniskor.
Jag har också grunnat på detta-hur kan dessa människor varke SE eller INSE vad som skett och sker med Sverige pga massinvandringen. Är de likaom fast i en sekt de inte vågar lämna av rädsla för att bli ensamma och ” cancellerade”?
Vem som än kommit i kontakt med Mena en masse-inte bara trevlige Ahmed i kvartersbutiken-men med hordmentaliteten, hänsynslösheten, gapigheten, dominansbeteendet som kommer fram så fort de är mer än en måste ju, tycker jag, inse hur inkompatibla de är i Sverige, hur Sverige förstörts.
Men det är som om dessa integrationsfanatiker är födda med skygglappar.
Jag har sådana i släkten-en släkt som är välbärgad ( utom jag) och har tillgång till vattenhål långt borta från mångkulturen. Jag är så himla less på deras förbannade hycklande, godhetssignalerande och öppna förakt för alla som vågar andas minsta kritik mot allt elände som invandringen fört med sig! En av dem till och med är djupt involverad i olika kvinnorörelser men hyllar ändå bärandet av den muslimska slöjan. Förnekelsen är total.
Jag kan bara inte förstå, dessa människor är inga korkskallar, de är välutbildade och har krävande jobb, men när det gäller att se hur samhället ser ut är de lika naiva som en ettåring! Ärligt talat skulle jag önska varenda en av dem att vara fast på Skara Sommarland hela sommaren! Men nej, det blir egna skärgårdsön med egen brygga samt weekendresan till Berlin…plus fjällturen i augusti.