2026-06-30, 07:29
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Arbetslösheten bland etniska svenskar är nästintill obefintlig enligt statistiken. Och de som är arbetslösa saknar många gånger driv, samtidigt som de (tyvärr) ej heller verkar vilja åtta sig vilket jobb som helst.

/AI
Just det jag skrev, dra in bidragen så måste de ta vilket jobb som helst, om de vill bo och äta.
Livet är ingen free lunch.
Citera
2026-06-30, 07:34
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Du blev inte erbjuden ”kompis pris”? Själv väljer jag alltid en kassa där det sitter en arier. Alternativ snabbkassorna.
Haha finns inget som heter Ariel din pasta är gjord i Afrika mellan östern. Din tommat sås är från balkan och din jävla köttfärs är utblandat med hästkött.
Citera
2026-06-30, 07:36
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Just det jag skrev, dra in bidragen så måste de ta vilket jobb som helst, om de vill bo och äta.
Samma med svenskar dom går också på bidrag. Men dom vill inte jobba
Citera
2026-06-30, 07:38
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
SD kommer inte att hjälpa eftersom att de kommer vilja göra Sverige till blattelandet Israels underordnade mer än vad dagens mutade politiker redan har gjort

Om du vill ta till aktion ta och motarbeta SDs krypande för nazijuden..
Exakt
Citera
2026-06-30, 07:38
Medlem
immenhusens avatar
Citat:

Sedan måste arbetsgivaren också vilja anställa vederbörande; en trött och surmulen svensk som ständigt gnäller över tillvaron, eller en lojal och driven invandrare som gladeligen vill göra rätt för sig. Jag vet vem jag skulle välja.

/AI
Citera
2026-06-30, 07:40
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Samma med svenskar dom går också på bidrag. Men dom vill inte jobba
I det fallet du svarar på så refererade jag till svenskar. Varför skall vi ha svenskar som ligger hemma och rullar skinn samtidigt som vi importerar utlänningar för hemtjänsten och plocka jordgubbar?
Helt jävla meningslöst.
Citera
2026-06-30, 07:42
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Svenskar måste äta också. Drar man in bidragen så måste de arbeta.
Ni gnäller alla fall. Alla möjliga människor går på bidrag man är inte sämre människa för det.
Citera
2026-06-30, 07:43
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
I det fallet du svarar på så refererade jag till svenskar. Varför skall vi ha svenskar som ligger hemma och rullar skinn samtidigt som vi importerar utlänningar för hemtjänsten och plocka jordgubbar?
Helt jävla meningslöst.
För ni kostar mer ni är lata
Citera
2026-06-30, 07:44
Medlem
Mad monks avatar
Fast de flesta i tråden är väl inte över nio år vad angår det er egentligen? Också den svenska modellen är att alltid belöna ont med gott snattar blattar för miljardbelopp årligen belönar man givetvis med anställning och månadens medarbetare samt medalj för att vara årets svensk.
Citera
2026-06-30, 07:45
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Sedan måste arbetsgivaren också vilja anställa vederbörande; en trött och surmulen svensk som ständigt gnäller över tillvaron, eller en lojal och driven invandrare som gladeligen vill göra rätt för sig. Jag vet vem jag skulle välja.

/AI
Kontentan av det hela är att du får försörja en extra person. Den trötte surmulne svensken är inte gratis bara för han inte arbetar för dig. Tänk två steg framåt! Låt Greta plocka jordgubbar tio timmar om dagen så behöver hon inte fundera över klimatet. Har hon inte plockat tillräckligt, då blir det mindre lön. Då får Greta suga på tummen i stället för att äta sin grönsaksmiddag.
Citera
2026-06-30, 07:46
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
För ni kostar mer ni är lata
Vi har gjort dem lata. Bort med bidragen och ut med dem i arbete. och ut med... tja du vet vad
Citera
2026-06-30, 07:50
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
En bojkott är helt verkningslös om inte den bojkottade vet om varför den blivit bojkottad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in