2026-06-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenJernberg
Skara sommarland är ett bra ställe. Klart det är lite invandrare där när det är gött väder. Dom känner väl sig som hemma med värme o vatten.

Men att som svensk ens bry sig om det är ju bara totalt efterblivet. Det blir väl inte mindre trevligt för att några har annan baddräkt än vad man är van vid?

Att ungdomar tränger sig i köer har alltid hänt, är väl bara att inte låta dom gå före? Så svårt är det inte…

Ja det är ju jättenormalt att bli ersatt av tredje världen! Bara att acceptera och se glad ut medan man är minoritet i sitt egna land! Tvi på personer som dig, riktigt ignoranta och förtjänar allt lidande i världen.
2026-06-29, 22:34
Medlem
Steinarrs avatar
Skara sommarland har varit en no-go-zon sedan 2016-2017.

Svenskar åker inte dit längre. Det är absolut inte tryggt för svenska barn att vara där.
2026-06-29, 22:35
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Skara sommarland är ett bra ställe. Klart det är lite invandrare där när det är gött väder. Dom känner väl sig som hemma med värme o vatten.

Men att som svensk ens bry sig om det är ju bara totalt efterblivet. Det blir väl inte mindre trevligt för att några har annan baddräkt än vad man är van vid?

Att ungdomar tränger sig i köer har alltid hänt, är väl bara att inte låta dom gå före? Så svårt är det inte…

Varför är det efterblivet att störa sig på aggressiva och gapiga invandrare?

Det låter som att det är du som är totalt efterbliven.
2026-06-29, 22:41
Medlem
Donatellis avatar
Tips på andra ställen där detta inte upplevs?
2026-06-29, 22:42
Medlem
Sunimods avatar
Skara djurpark?
2026-06-29, 22:44
Medlem
Citat:

Då kan du fortsätta åka till Skara sommarland medans vi som inte vill uppleva MENA kaoset undviker stället. Eller har du tänkt tvinga oss att åka dit? Tråden är en varning för andra som inte vill ha just detta. Den kan hjälpa andra att spara in pengar de annars kastar i sjön om detta förstör deras upplevelse.
2026-06-30, 00:55
Medlem
I fjol var jag med min ena unge på high chaparall. Inte en enda neger där. Dock mycket bönder med autism.
Gillar du vuxendagis, höga priser, vapen och vita människor så ta med din familj dit nästa gång.
2026-06-30, 01:10
Medlem
Intressant att läsa i kölvattnet av att jag hade en liknande upplevelse men i mindre skala på en strand vid en fin sjö. Fullständigt förstört upplevelse pga stora grupper män/pojkar respektive mindre grupp flickor, alla med utländsk bakgrund som förärade alla strandens gäster med hög arabisk musik alternativt gangsterrap, vattenpipsstank samt gap och skrik.
2026-06-30, 02:59
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Skara djurpark?

Skara Somaliland
2026-06-30, 05:14
Medlem
AlfaQhards avatar
Kul att läsa recensionerna på google som alla säger samma sak som TS
2026-06-30, 05:52
Medlem
Jag var själv där med mina föräldrar och bror för över 20 år sedan och har goda minnen från DEN tiden, har även besökt Tomelilla, men inte Ölands nöjespark.

Så, har någon koll på hur det har gått för sagda nöjesparker generellt, är det bättre på vissa ställen än andra. Jag vill inbilla mig att Tomelilla och Öland ligger lite bortom blatteblandningen jämfört med Skara, Gröna Lund och Liseberg!
2026-06-30, 06:02
Medlem
990099s avatar
Bra låt hatet flöda och ta denna lärdom med dig när du skall handla nästa gång välja skola till dina barn och se till att du aldrig mer gynnar dessa kriminella ockupanter ge dom inget dom är inte här för att bli en del av oss de är här för att våldta och mörda dina barn och ta allt du äger inklusive ditt land.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in