2026-06-29, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
"Snälla...det här går inte...alla kommer att hata mej...jag gör vad som helst... jag gör vad som helst..." Och så lite snyftande ovanpå det. Gäddångest i sin renaste form. Lyssna på samtalet om ni inte redan har gjort det, så får ni svart på vitt vilken ynklig människa peddojäveln #746 är.

"Går för egen maskin" den kommentaren är ju guld. Endast en sjöman uttrycker sig så. 746 får väl segla på egen hand nu.
Citera
2026-06-29, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Gädda #177 har fått någon psykos verkar det som. postar på Facebook att han ska ta sitt liv och har ingen el eller vatten i sin stuga. Alla tycker synd om honom till det framkommer att han är pedofil.
Helfestlig läsning!

Han konsumerar människor, både vuxna och barn. Finns ingen empati, det är bara han och hans behov.
Citera
2026-06-29, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Ja, ryktet går verkligen om 746.

Det är ju bara bra, med försämrad a-kassa, noll chans till jobb. Så pengarna behöver han.

Enkel biljett till Asien sen. Men det är dumt ge 746 några tankar.

På tal om rykten, han går för egen maskin på dagarna med, sägs det. Ensam alltså. Ensam med sina perverterade tankar. Alla hatar ju honom, även hans bröder. Allt enligt han själv i samtalet då.
Vad innebär försämrad a-kassa? Ja det är väldigt tur han går för egen maskin. Hade ju sett sämre ut om han behöver bäras.
Citera
2026-06-29, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Vad innebär försämrad a-kassa? Ja det är väldigt tur han går för egen maskin. Hade ju sett sämre ut om han behöver bäras.

Har blivit en hel del försämringar i a-kassan senaste året. Sägs det. Aldrig använt det. Men det är många gäddors enda inkomst efter publicering på Dumpen.

”Blir ju hatad av mina bröder ”, när Sara nämner anhöriga, så kommer det snabbt ” Det drabbar ju de med”.

Hoppades 746/Svante kunna skylla på de och slippa publicering?

Kul som faan är samtalet. Lyssna, om du inte hört det. Läs sen den perverterade chatten.

Enligt Gräv har mäklarna fått mail till sig idag.
Citera
2026-06-29, 13:13
Medlem
Citat:
"Snälla...det här går inte...alla kommer att hata mej...jag gör vad som helst... jag gör vad som helst..." Och så lite snyftande ovanpå det. Gäddångest i sin renaste form. Lyssna på samtalet om ni inte redan har gjort det, så får ni svart på vitt vilken ynklig människa peddojäveln #746 är.
Älskar liknelsen någon hade till Lille Skutt. Ser det framför mig, . Så ynkligt. Och så min favoritreplik: "Vad hade du väntat dig? Fruktkorgar och blommor?!" 😂

Citera
2026-06-29, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Älskar liknelsen någon hade till Lille Skutt. Ser det framför mig, . Så ynkligt. Och så min favoritreplik: "Vad hade du väntat dig? Fruktkorgar och blommor?!" 😂

Klockrent. 😂
Citera
2026-06-29, 13:21
Medlem
Citat:
Ja, där fick man ännu en gång bevis för att det finns en del kvar att åtgärda vad gäller kvaliteten på SFI . #794
Precis. Ska du prata snusk så gör det åtminstone grammatiskt rätt!
Citera
2026-06-29, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Visning var i helgen, mäklarna lär ha fått mail om 746 på morgonen, tror jag. Annars har nog Kapten mer koll, han skrev en hel del om 746 när han var nyfångad, så han känner nog till honom.
Undrar om även mäklaren till 785 är underrättad... 🤔. Finns kanske någon i tråden som har information om det...
Citera
2026-06-29, 13:35
Medlem
Citat:
Undrar om även mäklaren till 785 är underrättad... 🤔. Finns kanske någon i tråden som har information om det...

Enligt Gräv är mäklaren underrättad där med. Kanske Loopmelon vet mer?
Citera
2026-06-29, 13:44
Medlem
MDTAAs avatar
Fråga
En Dansk Gädda som aldrig hann tas men/och det publicerades en artikel på Dumpen.

Vill minnas att polisen nöp en Dansk på väg till Sverige.Minns ej gäddnummer eller tidpunkt.

Kan det vara denna?

"Åkte mot Sverige för att våldta barn
En man i Århus döms till tio års fängelse för grova våldtäkter och försök till våldtäkt mot barn.

När han greps i oktober förra året var han på väg mot Sverige, där han planerade att våldta tre minderåriga flickor, rapporterar Århus Stiftstidende. Han döms för försök till våldtäkt mot flickorna, som dock inte finns i verkligheten.

Mannen kommunicerade med en person som han trodde var mamma till tre flickor i åldrarna fem till elva år. I själva verket var det en organisation som arbetar för att avslöja pedofiler han hade kontakt med. Han hade köpt en biljett till Malmö, men greps ombord på tåget.

Han döms även för sju tortyrliknande våldtäkter mot sin tidigare partner. Domen har överklagats."
Citera
2026-06-29, 13:47
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Hahaha, ja där tröttnade Sara på #746 patetiska kvidande. Inte nog med att han är en genomvidrig pedofil. Han är en omanlig liten jävla lipsill också.
Citera
2026-06-29, 13:50
Medlem
Finns det någon i tråden som är från Trelleborg med omnejd? Var lite nyfiken på om någon känner till hur det gått med gädda #776 Idrottstränaren från Trelleborg...

Vad man kan se så är han fortfarande skriven på samma adress som frun, det känns som extremt ovanligt att folk fortsätter vara gifta och bo ihop efter att någon blivit konfronterad av Dumpen. Eller är det vanligare än man tror?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in