Citat:
Ursprungligen postat av
larsjohansson
Det är inte någon frihet för det är inte ett organisk projekt av gräs-rots-bögar utan det är ett uppifrån projekt sponsrat av hetrosexualla miljardärer för att förstöra och förvirra befolkningen i västvärlden.
Jag hade inte haft några problem med det om det var några bögar som ville ha en bög-fest.
Du hävdade tidigare att 99% av mänskligheten inte ägnade sig åt Pride, när i verkligheten över 100 länder har institutionaliserat Pride, nu hävdar du att alla globala oligarker är heterosexuella, vad baserar du det på? Är Peter Thiel heterosexuell? Du har haft fel om allting och ändå fortsätter du utan att fråga dig själv ... öh, jag kanske har fel om detta, jag kanske borde kolla upp saker innan jag skriver?
Fakta att förhålla sig till:
- Pride är redan här.
- Islam är redan här.
- Kristendomen är uträknad.
Pride och Islam kommer att göra upp om vilken storhet som ska ha tolkningsföreträde, jag är tämligen säker (och hoppas) på att det blir Pride pga uppbackning från globala oligarker, bl a därför ser vi redan Saudiarabien och Dubai börja liberaliseras.
Sverige kommer att behöva besluta om vilka av storheterna som ska ha tolkningsföreträde i Sverige. Det kommer att bli Pride skulle jag tippa.