2026-06-28, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovelyfolks
Högerextremister bryr sig inte om homosexuella. De använder dem bara som brickor.

Fattar. Men vilken sida gör inte det? Kan du inte vifta bort väldigt mycket med ett sådant svepande resonemang?

X bryr sig ej om X, dom används bara för att få sin vilja igenom? Om det är så kommer väl endast ett sådant påstående som en våt filt i diskussionen?
Citera
2026-06-28, 17:04
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovelyfolks
Högerextremister bryr sig inte om homosexuella. De använder dem bara som brickor.

Vet vi det?
Citera
2026-06-28, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Det är inte någon frihet för det är inte ett organisk projekt av gräs-rots-bögar utan det är ett uppifrån projekt sponsrat av hetrosexualla miljardärer för att förstöra och förvirra befolkningen i västvärlden.

Jag hade inte haft några problem med det om det var några bögar som ville ha en bög-fest.

Du hävdade tidigare att 99% av mänskligheten inte ägnade sig åt Pride, när i verkligheten över 100 länder har institutionaliserat Pride, nu hävdar du att alla globala oligarker är heterosexuella, vad baserar du det på? Är Peter Thiel heterosexuell? Du har haft fel om allting och ändå fortsätter du utan att fråga dig själv ... öh, jag kanske har fel om detta, jag kanske borde kolla upp saker innan jag skriver?

Fakta att förhålla sig till:

- Pride är redan här.

- Islam är redan här.

- Kristendomen är uträknad.

Pride och Islam kommer att göra upp om vilken storhet som ska ha tolkningsföreträde, jag är tämligen säker (och hoppas) på att det blir Pride pga uppbackning från globala oligarker, bl a därför ser vi redan Saudiarabien och Dubai börja liberaliseras.

Sverige kommer att behöva besluta om vilka av storheterna som ska ha tolkningsföreträde i Sverige. Det kommer att bli Pride skulle jag tippa.
Citera
2026-06-28, 17:16
Avstängd
scips avatar
Helt klart att bögerisvennelandet skall få böga loss under sin bögmånad!

Några år till sedan blir det stopp med det svenska bögeriet.
Då mussarna har tagit över landet lite lagom.
Citera
2026-06-28, 17:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Ja. Min fråga är: förstår du inte att man kan hata HBTQ och hata religion samtidigt?

HBTQ har ju inte ens något med religion att göra, det handlar ju om sexualitet.

Pucko.

Dessutom är islam en väldigt fundamentalistisk tro: precis som HBTQ-agendan. De är båda extremister, inte alla som gillar det.

Vad en liten minoritet obildade bonnlurkar tycker är ointressant i sammanhanget, vad Sverige tycker som helhet är intressantare. Islam och Pride finns redan i Sverige och kommer fortsatt existera här i mycket lång tid, förmodligen för alltid. De kan inte båda ha tolkningföreträde utan i takt med att de växer kommer en av storheterna att vinna över den andra (betyder inte att den kommer att förbjudas).

Vi ser redan att terrorromatiker inom vänstern sätts åt och får avgå från etablissemangspartier, Pride har förmodligen redan vunnit? När Trump försvinner försvinner också det mesta av motståndet mot Pride skulle jag tro.
Citera
2026-06-28, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Majoriteten har aldrig velat haft massinvandring, ändå har vi haft det i decennier.

De har röstat på det i decennier och fryst ut alla som opponerat sig så jo det får man nog säga att de velat.

Pride är samma sak och likaså Islam. Svenskarna tycker som de blir tillsagda att tycka och blir jätteglada när de får en klapp på huvudet som tack. Sverige kommer ändå att behöva välja mellan Islam och Pride och det snart.

Sverige är en del av ett internationellt sammanhang, Sverige kommer förmodligen att agera som övriga västerländska länder, det blir Pride som vinner:

Budapest Pride 2025 defeated Orbán

https://europeangreens.eu/news/budapest-pride-2025-defeated-orban-2026-edition-now-free/
Citera
2026-06-28, 17:49
Medlem
Jag ogillar både Pride och islam. Men om det skulle bli krig och jag måste välja sida så väljer jag bägarnas sida. Då skulle jag dansa med dildos och regnbågar alla dagar i veckan.

Skämt och sido, varnen islam eller peise hör hemma i sunda, civiliserade demokratier. Det är tramspropaganda sedan ett par decennier tillbaka. Bögar var redan accepterade innan Pride. Man kan fortfarande ha ett fungerande traditionellt samhälle utan att perversa pedofiler och transor läser sagor för barn.
Citera
2026-06-28, 19:38
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Vad en liten minoritet obildade bonnlurkar tycker är ointressant i sammanhanget, vad Sverige tycker som helhet är intressantare. Islam och Pride finns redan i Sverige och kommer fortsatt existera här i mycket lång tid, förmodligen för alltid. De kan inte båda ha tolkningföreträde utan i takt med att de växer kommer en av storheterna att vinna över den andra (betyder inte att den kommer att förbjudas).

Vi ser redan att terrorromatiker inom vänstern sätts åt och får avgå från etablissemangspartier, Pride har förmodligen redan vunnit? När Trump försvinner försvinner också det mesta av motståndet mot Pride skulle jag tro.

Sverige som helhet tycker ingenting. Det är ett land bestående av individer som tycker olika - väldigt olika.

Så nej, vi måste inte välja det ena eller det andra. Demokratier funkar inte så.

Du kan flytta till Nordkorea om du vill ha mer tydlighet i vardagen.
Citera
2026-06-28, 19:38
Avstängd
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Så, eftersom demokratik är sitt eget största hot, så tycker du inte att demokratin behöver skyddas, tex förbjuda spridning av demokratifientliga åsikter och folkgrupper som avskaffar demokratin så fort de blir tillräckligt många?

Det är därför vi har lagar som HMF.
Citera
2026-06-28, 19:41
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det är därför vi har lagar som HMF.

... för att förbjuda att offentligt tala om massvåldtäkter.
Citera
2026-06-28, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Antingen så står man för upp frihet eller så står man upp för förtryck, det är ologiskt stå upp för båda sakerna eftersom de står i motsättning till varandra.

Att det finns en massa kvinnohatande homofoba rasister på Flashback som hatar Islam går inte ihop, samma människor tänker och tycker ju precis som islamister.

- HBTQ ska förbjudas, (helst ska de förmodligen hängas i kranar)
- Trans ska inte vara i kvinnors omklädningsrum.
- Förbjud dragdrottningars sagoläsande för barn.
- Förbjud regnbågsflaggor.
- Förbjud Pride.
- Etc, etc.

Inte särskilt långsökt att det handlar om sexuell osäkerhet och konformism. Men stå då upp för att ni gillar Islam, med Islam får ni ju allt detta.

https://www.rainbow-project.org/internalised-homophobia/

Detsamma gäller i högsta grad svensk vänster, som vi nu vet är terrordyrkare. De står upp för Palestina och deras stenhårda homofobi men hatar Israel som är världens minst homofoba land. De vill massimportera homofoba islamister till Sverige men påstår samtidigt att de är pro HBTQ.

Svenska rasister, svensk vänster och islamister från MENA = Hjärta?

Den enda kraft som står genuint emot detta är Sveriges högerliberala partier M & L och framför allt då L med Simona Mohamsson och Alexander Bard i spetsen (så rösta på L om ni är för frihet).

Men nu till poängen: Det är dags för Sverige att välja sida. Antingen väljer man Pride eller Islam, man kan inte både äta kakan och ha den kvar. Det är dags nu Sverige! Välj!

Frågor på detta?
Finns inga motsättningar, Queers for Palestine har fått stort genomslag inom Pride.
Du är bara en desperat höger-liberal. Lika bra att L åker ut och dör som parti, deras försök
att vara kvar blir bara desperata och krampaktiga
Citera
2026-06-28, 19:43
Medlem
shitholecitizens avatar
Bögarna är irriterande och islam vill döda mig. Svårt val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in