2026-06-27, 15:55
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Inga normala människor som är oskyldiga dödar sig själva - de tar fighten o vinner normalt i
slutändan o får omgivningens o andras respekt

Nog finns det säkert en och annan oskyldig som avslutat sitt liv pga sina drifter men innan den gjort sig skyldig till övergrep på barn. Vilket förstås är bra för alla parter. Pedofilen blir ihågkommen med kärlek och respekt av nära och kära som inte förstod varför samtidigt som inget barn skadas. Detta är en hundra gånger bättre lösning än att vänta med att ta sitt liv tills man blir uthängd i skamm på dumpen, eller efter att man skadar ett barn.
Citera
2026-06-27, 16:24
Medlem
Wajis avatar
Pedofilen ska bli bannad för resten av sitt liv. Jävla fegis som ska hängas ut.
Citera
2026-06-27, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LindaMoonshine
Här kan man läsa hur Dumpen jobbar. Jag har swishat till Dumpen, det ska man göra tycker jag om man har rättspatos och ryggrad. Sara och Patrik Sjöberg räddar många minderåriga barn från vidriga pedofiler.. I vissa länder hade
de blivit fysiskt lynchade av klan, medborgargarde eller brorsan med polare…

https://dumpen.se/2025/08/28/socialdemokrat-pa-fel-kurs-munkfors-karlstad-663/
Fast vad är det som hindrar pedofilerna att fortsätta begå brott efter avslöjandet? Då har de ju ännu mindre att förlora. Man kan ju förmoda att trasiga barn som blir ”uppfiskade ” inte har koll på alla gäddor.
Citera
2026-06-27, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
På mödernet eller fädernet? De är ju inte direkt så att de är lika som bär. Helt osannolikt skulle jag säga. Har däremot hört obekräftade rykten att Tove kan vara kusin till Tobias Hübinette. Det kan ju faktiskt stämma.
Att två kusiner skulle bli adopterade till samma land och dessutom veta om sin kusin, det känns osannolikt.

Adopterade blir givetvis kusiner till sina farbröders, morbröders, fastrars och mostrars barn. Som kan vara adopterade även de. Har en bekant vars ungar kommer från olika länder. De är inte ett dugg lika.
Citera
2026-06-27, 20:45
Medlem
roffe69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Vad tycker du om alla liberal och vänsterpolitiker som har importerat alla kaoz och bidragsblattar till Sverige de senaste 40 åren?
Som de nya moderaterna som satt vid makten när den största invandringen skedde.
Citera
2026-06-27, 20:46
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CattleKing
Här handlar det om en riktig pedofil, Christian är inte en ful gubbe som dras in i något av en slump. Han är framgångsrik, välbeställd och ser bra ut(för att vara nästan 50), han bestitter dessutom en social kompetens som är över det normala. Ville han ligga borde det inte vara pgra problem alls, han har aktivt sökt yngre kille.

Men tråkigt, jag har stött på Christian någon gång och småpratat med honom, han är en kompetent och begåvad person. Hoppas han får hjälp så han slipper skapa såna här problem i framtiden.

Skulle någon jaga unga killar (om inte det bara är en trådsanning) för att de inte är attraktiva menar du? Som att det skulle vara enklare, eller mer förståeligt, att förgripa sig på barn än att ragga jämnåriga om man är ful? Mycket konstigt resonemang.

Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Är det överhuvudtaget ok inom frimureriet?

Tror de är kristna så knappast okej, men de kanske är hycklare.
Citera
2026-06-27, 20:50
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Här kan man läsa hur Dumpen jobbar. Jag har swishat till Dumpen, det ska man göra tycker jag om man har rättspatos och ryggrad. Sara och Patrik Sjöberg räddar många minderåriga barn från vidriga pedofiler.. I vissa länder hade
de blivit fysiskt lynchade av klan, medborgargarde eller brorsan med polare…

https://dumpen.se/2025/08/28/socialdemokrat-pa-fel-kurs-munkfors-karlstad-663/

Men även i Sverige är det en massa socialliberaler som förtalar dem och drevar mot dem. Det är ju på senare tid få vågar hata på dem efter att de fått igenom en ny lag etc.
Citera
2026-06-27, 20:55
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Självfallet, det återspeglas verkligen i dumpens snart 800 gäddor. Men det känns rätt, och det är det viktigaste.

Hur överrepresenterade är homosexuella i dumpens avslöjande?
Citera
2026-06-27, 22:11
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Inga normala människor som är oskyldiga dödar sig själva - de tar fighten o vinner normalt i

Det har hänt flertalet gånger att folk blivit anklagade för hemska saker och samhället vänt sig mot dem till den grad att det senare tagit sitt liv.

Aftonbladet hetsade väl en teaterchef till döden under me too?
Citera
2026-06-27, 23:01
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roffe69
Som de nya moderaterna som satt vid makten när den största invandringen skedde.
"Mitt Europa bygger inga murar"
Citera
Igår, 00:19
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Och utan att veta alla detaljer i just detta fallet så kan vi allmänt konstatera att pedofilers sexuella övergrepp på minderåriga barn kan leda till suicid och livslång psykisk ohälsa för de utsatta!!!

Javisst är det så och det är fruktansvärt.
Citera
Igår, 00:22
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:

Tyvärr tar även oskyldiga sina liv och särskilt I sådana här situationer då många kommer vara för evigt utfrysta i samhällets ögon och dömda av omgivningen även om de frias juridiskt. Tror ni CH någonsin kommer få ett normalt liv igen? Jag tar honom inte i försvar på något sätt utan snarare förstår jag att andra högst troligt kommet ta avstånd från honom och ha massor av spekulationer av vad som kan ha hänt eller inte. Jag vet även att flera just därför begår självmord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in