2026-06-26, 02:09
  #120109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Kollar Chrippa fotbollen? Nej just det måste vara släkt och tyst 22.30 😆

Lyxliv!

Trams, kräket är 37 år gammal och gör preeeecis som han vill...!
Citera
2026-06-26, 02:23
  #120110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Trams, kräket är 37 år gammal och gör preeeecis som han vill...!

Kan se när han blir tillsagd:

"Jag är Jockes bror. Jag går till media. Vet du inte vem jag är? 70k grabben."
Citera
2026-06-26, 03:24
  #120111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du kan fortsätta fäkta. Det hon erkände var att när hon låg på britsen var från september ... Ultraljuds bilden som ni google sökte gav liknande bilder, inte den rätta.

På ultraljudet hon lade ut fanns hennes namn, med överstruket personnummer - men viktigast av allt.. datumet för när bilden togs.

Jag visade också det i tråden .. men du framhärdar i dina lögner.

Sluta ljug. Tarmstuvning har redan smulat sönder dina lögner.
Citera
2026-06-26, 03:46
  #120112
Medlem
CoachFattys avatar
Hahahaha otippat att pundar paddan jacke e på ett hem! Din fkn jävla nolla
Citera
2026-06-26, 03:48
  #120113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Hahahaha otippat att pundar paddan jacke e på ett hem! Din fkn jävla nolla

Utveckla? Men jag är inte förvånad. Är det pga droger? Han ska vart inlagd på Avdelning 8 i Motala minst 2 gånger denna vår.
Citera
2026-06-26, 04:11
  #120114
Medlem
Jacke lade ut 4 timmar sedan på story på Facebook typ en hyllning till sin flickvän att hon finns. Att han sitter på ett hem och har det tufft är nog möjligt. LSS boende kanske?
Citera
2026-06-26, 04:41
  #120115
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Utveckla? Men jag är inte förvånad. Är det pga droger? Han ska vart inlagd på Avdelning 8 i Motala minst 2 gånger denna vår.

Den allt för tuffe tjacke är på behandlingshem! Coolt spela mangas på nätet sen kom verkligeheten ikapp.

Jacke! Vi ses
Citera
2026-06-26, 04:49
  #120116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Den allt för tuffe tjacke är på behandlingshem! Coolt spela mangas på nätet sen kom verkligeheten ikapp.

Jacke! Vi ses

Tragiskt men inte oväntat. Det är en kille med svagt psyke. Muskler, skägg och tuttueringar men bölar som en skolflicka. Hoppas behandlingshemmet kan ge han både en ryggrad, pungkulor och lite IQ. Tjack kommer han alltid älska och en mangas är han både på nätet och off cam. Hatat på sitt jobb. Gå in och kolla de på Facebook. Jacke får aldrig vara med på bild.
Citera
2026-06-26, 06:51
  #120117
Medlem
Detta med näringsförbudet, blir de inte i det närmaste omöjligt för han att ha någon form laglig inkomst genom sociala medier den dagen han kommer ut?
Citera
2026-06-26, 06:51
  #120118
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Jacke lade ut 4 timmar sedan på story på Facebook typ en hyllning till sin flickvän att hon finns. Att han sitter på ett hem och har det tufft är nog möjligt. LSS boende kanske?

Hundpsykos repostade hans story på Instagram (går att det fortfarande på Hundpsykos story) där han säger att han ”är iväg att jobbar med sig själv” sedan fem veckor och ska vara där ytterligare 7 veckor.

Hoppas för hans skull att han inte faller tillbaka i sin broders klor så fort han är släppt från fängelset så allt fallerar igen
Citera
2026-06-26, 07:55
  #120119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Hahahaha otippat att pundar paddan jacke e på ett hem! Din fkn jävla nolla

Pundare är alltid pundare, Jacke är en klass för sig, större losers än dom bröderna är svåra att toppa.
Men Jacke har alltid framstått som smått förståndshandikappad, tom dummare än chrippa.
Citera
2026-06-26, 08:41
  #120120
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Pundare är alltid pundare, Jacke är en klass för sig, större losers än dom bröderna är svåra att toppa.
Men Jacke har alltid framstått som smått förståndshandikappad, tom dummare än chrippa.
Det är väldigt lätt att köra över honom iallafall. Ena dagen är han på ena sidan och köper allt dom säger och tycker att han ska tycka med hull och hår. Nästa dag är det samma fast med den andra sidan. Har killen någonsin haft en egen åsikt? Förlåt men jag fattar inte hur hans flickvän pallar.

Det skulle faktiskt inte förvåna mig om det var Chrippa själv som drog med sig Jacke i drogträsket igen. Jacke gör ju allt han vill om han står på hans sida. Jag har för mig att jag skrivit det innan men det bästa för Jacke hade varit att göra som hans tvilingsyster gör. Ta ingen sida utåt och bara hålla käften. Det enda Jacke gjort det senaste året är att gräva hans grav så jävla djup den kan bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in