2026-06-25, 12:27
Medlem
dirtysouths avatar
Vad är det mest oväntade eller lustigaste frågan eller uttalandet ni fått antigen före, under eller efter sex?

Kan börja jag med en tjej jag träffade, mötte henne utanför skolan där hon pluggade när dagen var slut och vi gick hem till mig.
Började ganska så snabbt klä av oss och när vi var nakna och höll på att ta på varandra så frågar hon mig; Har du gjort det förut?

Det var totalt oväntat för min del så jag var ju tvungen att fråga henne samma sak var på hon svarade typ, eller nja...

Slutade mycket fint hur som helst
Citera
2026-06-25, 12:32
Medlem
SilkyJohnsons avatar
"Jag vet inte om jag vill ha sex med dig?
Jag frågade varför

"Din kuk är ju lika tjock som en falukorv, du kommer ha sönder min fitta"
Hårda ord, men så jävla grov är inte min kuk ( och vill inte ha en sån grov kuk )

Det slutade iaf med att det inte vart nå dockning i kött garage
Citera
2026-06-25, 12:32
Medlem
Raktinyllets avatar
Fick med mig en tjej hem för något år sedan, det hettar till och vi börjar klä av oss och när jag drar av mig kalsongerna så blir hon helt chockad och säger "Det här kommer inte gå, den är alldeles för stor" och så gick hon hem, jag blev helt paff.
Citera
2026-06-25, 12:49
Medlem
Herregud, den här tråden kommer bara vara en massa fb-are som fantiserar om grova kukar verkar det som. Sorgligt beteende.

Har sj inte varit med om ngt avsevärt "lustigt" som du uttrycker det men en händelse där hon var förfälig på att kyssas (stela läppar) och jag, som en kåt man som inte riktigt visste hur man skulle säga att det kanske inte var så sexigt, gick vidare hem med henne i hopp om att det kanske enbart var den punkten som fallerade. Väl där var det trevligt men hon var så mån om att man skulle komma och sexet var helt enkelt inte bra heller. Avbröt hela tiden som att det skulle räcka med några få juck? Hon hade inte ont eller så men gjorde också lite (ngt jag ogillar att höra) konstgjorda stön. Allt som allt var det en ganska tråkig upplevelse speciellt efteråt. Hur tar man ens upp ngt här? Idag är jag bättre på att kommunicera och hade förmodligen åtminstone frågat mer men då? Nej.

Det jag tror är att hon varit med så många dåliga män att hon antagit en låg standard för det känns som att hon inte riktigt erfarit faktisk njutning där mannen inte enbart är ute efter att komma och dra (ni vet, seterotypen). Väldigt tråkigt att se ändå men det är det "lustigaste" som hänt mig om jag ska bidra med ngt här i tråden istället för att bara klaga på innehållet såhär långt.
Citera
2026-06-25, 14:50
Medlem
Studsbolls avatar
En dam låg och flinade efteråt och sa att jag måste vara Tomten eftersom jag var hennes 24:e sexpartner. Måttligt kul, men det var inte för hennes humoristiska ådra jag hade sex med henne.
Citera
2026-06-25, 15:30
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
En dam låg och flinade efteråt och sa att jag måste vara Tomten eftersom jag var hennes 24:e sexpartner. Måttligt kul, men det var inte för hennes humoristiska ådra jag hade sex med henne.

Känns som ett väldigt trashigt beteende att berätta om sina sexpartners, är det vanligt att de gör det? En sak om du verkligen insisterade på att få veta vad som var "skoj" men om inte så henne hade jag personligen undvikit.
Väldigt få gånger har någon frågat mig om det och då har det varit någon udda/trög tjej
Citera
2026-06-25, 15:32
Medlem
HBTKuks avatar
Slovensk marschmusik. Mitt under, men fortsatte även efter.
Citera
2026-06-25, 15:35
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Herregud, den här tråden kommer bara vara en massa fb-are som fantiserar om grova kukar verkar det som. Sorgligt beteende.

Har sj inte varit med om ngt avsevärt "lustigt" som du uttrycker det men en händelse där hon var förfälig på att kyssas (stela läppar) och jag, som en kåt man som inte riktigt visste hur man skulle säga att det kanske inte var så sexigt, gick vidare hem med henne i hopp om att det kanske enbart var den punkten som fallerade. Väl där var det trevligt men hon var så mån om att man skulle komma och sexet var helt enkelt inte bra heller. Avbröt hela tiden som att det skulle räcka med några få juck? Hon hade inte ont eller så men gjorde också lite (ngt jag ogillar att höra) konstgjorda stön. Allt som allt var det en ganska tråkig upplevelse speciellt efteråt. Hur tar man ens upp ngt här? Idag är jag bättre på att kommunicera och hade förmodligen åtminstone frågat mer men då? Nej.

Det jag tror är att hon varit med så många dåliga män att hon antagit en låg standard för det känns som att hon inte riktigt erfarit faktisk njutning där mannen inte enbart är ute efter att komma och dra (ni vet, seterotypen). Väldigt tråkigt att se ändå men det är det "lustigaste" som hänt mig om jag ska bidra med ngt här i tråden istället för att bara klaga på innehållet såhär långt.

Jag undrar om det stämmer in att de flesta män har sex för att enbart tillfredsställa sig själv? Trodde själv det var någon myt eller att det kanske var så för 200 år sedan, förstår inte riktigt syftet med det men intressant att höra erfarenheter kring det

Den närmsta liknelsen jag kan ge själv är tjejen jag hade hos mig igårkväll, så fort hon har fått ett par orgasmer så börjar hon typ stressa mig att komma, hon messade imorse att hon hade ont i gumpen haha, första gången vi körde analt igår, på hennes begäran för övrigt
Citera
2026-06-25, 17:24
Medlem
Sladdsnuss avatar
"Hoppla, en fittfjärt! sade hon och gjorde långsamt ett sånt där typiskt smiley face >
Citera
2026-06-25, 21:24
Medlem
Jag låg med en snubbe för hyfsat länge sedan. Vi körde på bakifrån och det var rätt ok ändå förutom att han var lite väl tyst under akten (jag gillar lite stön och så).

Men plötsligt, från ingenstans, började han vråla:
"ETT....... TVÅ...... TREEEEEEEEE" och han la av med sexet direkt efter.

Jag blev helt ställd och frågade vad han menade.
Han räknade uppenbarligen till hans orgasm.... och visst sjutton hade han kommit på tre.

Vi låg aldrig mer efter detta. Jag ville inte mer.
Senast redigerad av sommarnatt90 2026-06-25 kl. 21:26.
Citera
2026-06-26, 09:50
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarnatt90
Jag låg med en snubbe för hyfsat länge sedan. Vi körde på bakifrån och det var rätt ok ändå förutom att han var lite väl tyst under akten (jag gillar lite stön och så).

Men plötsligt, från ingenstans, började han vråla:
"ETT....... TVÅ...... TREEEEEEEEE" och han la av med sexet direkt efter.

Jag blev helt ställd och frågade vad han menade.
Han räknade uppenbarligen till hans orgasm.... och visst sjutton hade han kommit på tre.

Vi låg aldrig mer efter detta. Jag ville inte mer.

Låg med en tjej i Stockholm som mitt i allt utbrast ” jag visste inte att ni killar från Norrland kunde knulla så bra, för det bor ju inte så många däruppe” ehh rätt konstig tanke ..
Citera
2026-06-26, 11:59
Medlem
cutepsychos avatar
Efter sex: ”har du silikonbröst?”

Lustigt pga jag är en planka….
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto