2026-06-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Jeg er enig i at politiet kun virker middels interessert i SE. Men jeg får ikke inntrykk av at etterforskningen har gått helt på skinner, og kanskje politiet nå har kommet tilbake på riktig spor. At SE etter så lang tid fremdeles er en del av etterforskningen er ganske utrolig. Skal man stole på påstandene han kom med til DB, kunne politiet sjekket ham ut av saken i løpet av kort tid.

Takk for råd om å ikke være så lettlurt. Jeg har jo slukt rått påstander om at TH er hettemannen, at det kjører en Amarok på gangstien, futurummennene er kun en mann, og Caddyen er en Peugeot Partner. Nå skal jeg skjerpe meg, og begynne å bli mer kritisk.

Nå lyver du. Det kan også vise seg å være lite smart i ulike sammenhenger. Humrer.

Jeg ønsker meg Gjermund tilbake på saken kjenner jeg. Det meste gikk feil med tanke på oppklaring etter han tok lua og gikk. Han var en smarting.
Citera
2026-06-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det senaste i fallet är att norska polisen kommer att förhöra Sha*rok Ez*azi. Han värkar vara en typ "crime lord", och har dömts för många olika ekonomiska brott. Han misstänks också för inblandning i grov brottslighet i Sverige, inklusive mord ("Bakluckemorden"). Hans mobiltelefon slog inn på två basstationer på samma tid och nära platsen där Anne Elisabeth Hagen försvann. Han hävdar att han inte har något med försvinnandet att göra, men säger han vill gärna förklara sig förr polisen. Han finns just nu i Turkiet, och vill prata på videolink.

Ok, stort tack snälla för svaret!
Citera
2026-06-24, 19:50
Medlem
https://www.vg.no/nyheter/i/xreQRQ/loerenskog-saken-vil-ikke-svare-om-treningssenter-info

Lite lys i enden av tunnelen med tanke på treningssenteret SE hevder å kjørt til på tidspunktet. Politiet ser ut til å ha mistet sjansen for å innhente dataene for påstandene til SE.
Citera
2026-06-24, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Vel... 8 år er gått. Politiet famler fremdeles i blinde. Enorme resusjer er brukt. Liket er borte. Krypto, falske id, vpn osv osv.... Skal noe til å få dette til eten å ha ganske god peiling på både det ene og det andre.

”Hyr oh fyr” som de säger i Danmark,
kanske polisen skulle lånat in professionella superuredare utomlands för och få nya öppningar?
Citera
2026-06-24, 19:51
Medlem
https://www.vg.no/nyheter/i/xreQRQ/loerenskog-saken-vil-ikke-svare-om-treningssenter-info

Lite lys i enden av tunnelen med tanke på treningssenteret SE hevder å kjørt til på tidspunktet. Politiet ser ut til å ha mistet sjansen for å innhente dataene for påstandene til SE. Samtidig nekter han fremfor VG å opplyse hvilket treningssenter dette er snakk om, og sier han vil gjøre det direkte til politiet. Men artikkelen ovenfor hevder noe annet.
Citera
2026-06-24, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Husker ikke årsaken, men han ble diskutert allerede i februar 2019, altså mens saken var ganske fersk.
Mener det kan ha hatt noe med hundeoppdrett og Tassen å gjøre, og at noen spekulerte på om AE hadde kjøpt den fra LK. Noe som altså ikke stemmer.

Men var det slik at Tassen ble til overs når yngstedatter og Sne*e brøt opp og AE bare overtok eller var det hunden før Tassen?
Citera
2026-06-24, 20:54
Medlem
Politiet gikk ut tidligere og sa at AEH ble fraktet ut av S4 i tidsrommet 10:07–11:17…?

Hvordan stemmer dette med SE registrert 10.08 og i bomringen 11.24?
Citera
2026-06-24, 21:06
Medlem
Jofs avatar
Undsyld meg. Har ikke fult tråden på mange måneder.
Er det noe politiet utreder fortsattt?
Har selv bara utgått fra att det er hennes man som bragt henne om livet.

Men det kanske ikke er det?
Citera
2026-06-24, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukjent
https://www.vg.no/nyheter/i/xreQRQ/loerenskog-saken-vil-ikke-svare-om-treningssenter-info²

Lite lys i enden av tunnelen med tanke på treningssenteret SE hevder å kjørt til på tidspunktet. Politiet ser ut til å ha mistet sjansen for å innhente dataene for påstandene til SE. Samtidig nekter han fremfor VG å opplyse hvilket treningssenter dette er snakk om, og sier han vil gjøre det direkte til politiet. Men artikkelen ovenfor hevder noe annet.
Det mest interessante er at forsvareren ikke har fått utlevert teledata!? Så hva kommenterer han på da, hans egen hukommelse? Noe må de ha fått.
Citera
2026-06-24, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Det mest interessante er at forsvareren ikke har fått utlevert teledata!? Så hva kommenterer han på da, hans egen hukommelse? Noe må de ha fått.

Det har de nok i forbindelse med å bli forelagt siktelsen. Så da mener hun nok noe utover 10.8, 11.24 pingene.
Citera
2026-06-24, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
Politiet gikk ut tidligere og sa at AEH ble fraktet ut av S4 i tidsrommet 10:07–11:17…?

Meget interessant dette med deres nye tidslinje.

Hva gjør at de har kunnet konkludere med at hun ble fraktet bort i akkurat dette tidsrommet? Ikke er det SEs ping og bompassering i hvertfall. Og hadde de hatt noe konkret på han i dette tidsrommet utover dette hadde han sittet bak lås og slå nå.
Citera
2026-06-24, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1

Det ser faktisk ut til å være ca 7 minutter kjøring fra Sloraveien 4 til bomringen(E6 Furuset)
Senast redigerad av Lorentsen 2026-06-24 kl. 22:51. Anledning: Tilleggsopplysning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in