Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Ja, jag har också tänkt på det - det kommer säkert förr eller senare - hoppas snart
Tänker du då på efterhandsgranskning, typ svenska domstolar, där man får vänta i veckor på det slutgiltiga domen? Det vore spännande att spekulera om vad det skulle betyda för sporten, alltså att hela matchen bedöms i efterhand och varje domarbeslut, både fattade och sådana där man låtit något passera omprövas. Några mål stryks, och några straffsparkar får slås i efterhand. Bökigt, men i seriespel skulle man kunna ha sådant till godo vid nästa möte, även under följande säsong.