2026-05-02, 18:27
Medlem
Om det finns tråd, vilket det borde göra (men som jag inte hittade), så får mod flytta eller slänga. Men vilka vardagsföremål har ni använt vid sex, på egen hand eller med andra? En gurka eller skaftet på en skruvmejsel i valfritt hål, köra kuken i ett hål i en melon(?) eller använda dammsugaren för en avsugning?

Någon?

Själv har en skruvmejsel med ett skaft som passar skitbra(?) i röven vid en runk.
Citera
2026-05-02, 19:00
Medlem
kalkryggars avatar
Jag läste/hörde för massa år sen att de som stympar kuken (skär bort förhuden) trivs med att runka med diskhandskar. En rejäl spottloska och sen runka på helt enkelt.

Har själv aldrig testat eftersom jag inte har en stympad kuk. Jag har full känsel kvar.
Citera
2026-05-02, 19:05
Medlem
Hade en flickvän som brukade använda diskborstens skaft för att onanera
Citera
2026-05-02, 19:15
Medlem
halaltarzans avatar
En polare (ja, faktiskt) smörjde in ett sånt där lite äldre vattenelement och körde kotten i.

https://byggnadsvard.se/wp-content/uploads/2014/02/vattenburet.jpg
Citera
2026-05-02, 22:25
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hgllllss
eller använda dammsugaren för en avsugning?

Har faktiskt funderat på denna variant några gånger i livet men det har aldrig blivit av. Tror jag skulle tappa respekten för mig själv en smula om det faktiskt skedde
Citera
2026-05-02, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
En polare (ja, faktiskt) smörjde in ett sånt där lite äldre vattenelement och körde kotten i.

https://byggnadsvard.se/wp-content/uploads/2014/02/vattenburet.jpg
Va han 2år gammal, inte stort hål...
Citera
2026-05-03, 13:00
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hgllllss
Om det finns tråd, vilket det borde göra (men som jag inte hittade), så får mod flytta eller slänga. Men vilka vardagsföremål har ni använt vid sex, på egen hand eller med andra? En gurka eller skaftet på en skruvmejsel i valfritt hål, köra kuken i ett hål i en melon(?) eller använda dammsugaren för en avsugning?

Någon?

Själv har en skruvmejsel med ett skaft som passar skitbra(?) i röven vid en runk.

En tjej jag träffade använde handtaget på eltandborsten ibland berättade hon.
Citera
2026-05-03, 14:41
Medlem
RadioaktivPotatiss avatar
Mitt duschmunstycke har en inställning som ger en jävla stråle. Ibland håller jag det så det får spruta upp på undersidan av ollonet och strängen.
Orgasmen känns oftast mindre intensiv, men utlösningen känns större än vad det brukar bli vid knull eller avsugning.
Citera
2026-05-07, 18:07
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Kärcher PCL 6 lär vara bra på kittla klitoris enligt en säljare på Bahaus
Citera
2026-05-12, 05:57
Medlem
Ronny-Ruskendruhls avatar
Jag brukar stoppa kuken mellan soffdynorna och bonka på, rätt så ruskigt skönt när man väl får till det. Fick det som tips av onanisten här på flashback. Tack vännen säger jag.
Citera
2026-05-14, 02:17
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronny-Ruskendruhl
Jag brukar stoppa kuken mellan soffdynorna och bonka på, rätt så ruskigt skönt när man väl får till det. Fick det som tips av onanisten här på flashback. Tack vännen säger jag.

Knulla soffan är en klassiker, jag älskar't, varsågod vännen.
Citera
2026-06-24, 13:09
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag bonkade på soffan en vända imorse, det var ruskigt skönt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in