2026-06-23, 21:37
Medlem
Igår hade jag och #792 fyra gemensamma vänner på FB. Nyss hade det minskat till tre, vilka är tre som jag inte tror följer och läser Dumpen så nog därför de missat. Men djungeltrumman går fort, så de tre lär nog vilja distansera sig från honom illa kvickt. Funderar ändå på att DMa dem Dumpen-artikeln eftersom det är tre personer som jag respekterar väldigt mycket och vill inte att andra ska ge dem skit för att ha missat vad som framkommit.
Citera
2026-06-23, 21:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Inte så. Det är för EU kommer sannolikt klargöra att utgivningsbevis inte räcker för kringgå GDPR, ursäkten med yttrandefrihet etc faller då. Då är hela Dumpen ett brott mot GDPR i sin nuvarande form. Gäller allt som har utgivningsbevis som ursäkt. inte Dumpen enbart. Allt började med "Lexbase" fallet för 2 år sedan, tagit lite tid. Den domen kommer 9 Juli. Vad EU säger gäller samma sekund och går inte överklaga, och Svenska lagar är underkastade som ni säkert vet.

Bara för reda ut fakta.

DÅ kan jag lugna dig med att man kan hosta Dumpen.se var som helst. Kan enkelt sätta upp en server i Ryssland tex, och hosta så går köra Dumpen.se.

Så du kan vara lugn Dumpen.se kommer leva vidare.

Men just detta är ot i denna tråd, men ville bara lugna dig att Dumpen.se kommer leva vidare oavsett vad gäddorna i andra tråden drömmer om.
Citera
2026-06-23, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZombieChicken
Igår hade jag och #792 fyra gemensamma vänner på FB. Nyss hade det minskat till tre, vilka är tre som jag inte tror följer och läser Dumpen så nog därför de missat. Men djungeltrumman går fort, så de tre lär nog vilja distansera sig från honom illa kvickt. Funderar ändå på att DMa dem Dumpen-artikeln eftersom det är tre personer som jag respekterar väldigt mycket och vill inte att andra ska ge dem skit för att ha missat vad som framkommit.
Här har du anledningen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/stor-polisinsats-vid-orebro-central-efter-olycka-vid-jarnvagen
Citera
2026-06-23, 22:13
Medlem
Jag hade begått självmord efter tio minuter med den där toavideon videon utlagt. Även utan ljudet som avslöjar vad den handlar om så hade jag begått självmord
Citera
2026-06-23, 22:20
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Du är väl ändå medveten om att i det här landet så hamnar den här typen av brottslingar på anstalter där alla andra också är dömda för liknande brott?

Exakt så. Vänersborg har ett alldeles eget hotell för såna kräk,den är dessutom en helt öppen anstalt med fritt internet. Där skaffar dom likasinnade vänner för resten av livet.
Man spyr när man tänker på det. Vilket jävla rättsväsende det finns i Sverige 🤮
Citera
2026-06-23, 22:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Är det bekräftat att #628 har tagit sej av daga eller är det bara en trådsanning?
Citera
2026-06-23, 22:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingestintan
Gädda #628 ”Med småbarn i sikte och en sko på huvudet” har kastat in.

Källa förresten?
Citera
2026-06-23, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Här har du anledningen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/stor-polisinsats-vid-orebro-central-efter-olycka-vid-jarnvagen

Är det #792 som försökt ta livet av sig medelst hoppa framför tåget?
Citera
2026-06-23, 22:39
Medlem
Citat:

Stämmer bra.
Citera
2026-06-23, 22:44
Medlem
DrSpankels avatar
Veckans goda gärning.
Citera
2026-06-23, 22:50
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Veckans goda gärning.
Skriv gärna gäddnummer så vi vet om det är #628 eller #792 du menar.
Citera
2026-06-23, 22:58
Medlem
Citat:

Hur rimmar det med att han setts ute på en elkick tidigare i dag? Har han en tvillingbror...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in