2026-06-23, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Rätt säker på att den som försvarar 785 bara är ett simpelt troll, och trollandet har uppenbarligen lyckats.
Spelar väl egentligen ingen roll. Vi pratar väl gärna gäddor här inne, 785 funkar väl lika bra som någon annan, de flesta mår bara bra av lite mer tid i rampljuset. Är nog bara en gädda som jag minns som jag tycker kan slippa det, en av de tamaste.
Citera
2026-06-23, 15:50
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Rätt säker på att den som försvarar 785 bara är ett simpelt troll, och trollandet har uppenbarligen lyckats.

Jo att komma in hit och trolla och härja är ju den enda revolt gäddorna kan göra, så därför är dom gärna här. Är bara att ignorera ingen mening att dividera med fiskar dom har nämligen bara 7sek minne sägs det.
Citera
2026-06-23, 16:47
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Det må så vara, men då har i alla fall trollet lyckas rikta fokus mot skogstrollskusinen #785 på ett sådant sätt att vi aldrig glömmer honom och det är väl bra, tycker jag. Jag tycker att han, till skillnad mot HemligaKaptenens lågkvalitativa inlägg, är ganska underhållande.
Citera
2026-06-23, 16:51
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Han ser ut som en blottare i sin hoodie, en rasande stilig karl dessutom i all sin fnasighet.

785 (fnas hunken)
Hahaha, ja vem vet hur #785 hade kunnat utvecklas om han fått fortsätta härja fritt i skog- och parkmiljö.
Citera
2026-06-23, 17:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Härligt att han beskriver sig själv som "I övrigt fullt normal, jobbar, tränar, festar..." precis under filmen där han sitter naken på golvet och slickar en pissig toalettring!
Ja, begreppet "normal" får sej en törn av sådana här fullblodspervon. När man har läst chatten och sett videon så blir man nästan förvånad över att det finns minuter under dygnet där han faktiskt beter sej normalt. #792
Citera
2026-06-23, 17:20
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Instämmer, och ett gott skratt förlänger livet. Tack vare Loopmelon får 785 lite extra tid i rampljuset.

Nästan i klass med #342 som lyckades dryga ut sitt kändisskap i två år på eget bevåg!

https://dumpen.se/2024/01/05/polisens-it-forensiker-och-gadda-i-ett-napp-342-uppsala/
Citera
2026-06-23, 17:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Nästan i klass med #342 som lyckades dryga ut sitt kändisskap i två år på eget bevåg!

https://dumpen.se/2024/01/05/polisens-it-forensiker-och-gadda-i-ett-napp-342-uppsala/

Plus raketcepet 588 med sin insta dumpadumpennu. Lyssna även på Kims intervju med honom. Klockren.
Citera
2026-06-23, 18:14
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Plus raketcepet 588 med sin insta dumpadumpennu. Lyssna även på Kims intervju med honom. Klockren.
Vi ska inte glömma Hallongrottan #743 heller. Han stämde ju Dumpen på hela 40 000.- 😅 så honom minns vi också pga hans urbota dumhet, trots att han faktiskt hade en hel del tung akademisk kunskap.
Har du någon länk till Kims intervju med raketdåren?
Citera
2026-06-23, 18:40
Avstängd
Wotans avatar
Citat:

Haha, jag har tyvärr inte lyckats få tag på Kim's intervju med honom! De andra är ju riktigt bra, speciellt Hank's, men Kim's verkar svårhittad.
Citera
2026-06-23, 18:44
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, begreppet "normal" får sej en törn av sådana här fullblodspervon. När man har läst chatten och sett videon så blir man nästan förvånad över att det finns minuter under dygnet där han faktiskt beter sej normalt. #792

Ja karln är ju fullkomligt vidrig. På tal om det verkar han bli lång grillad på halstret för ingen ny Gädda har ju kommit ännu.

792
Citera
2026-06-23, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det borde finnas en allmän tjänst som visar var dömda förövare är bosatta. Tyvärr visar de inte alla som söker barn i sexuellt syfte.
Många konfrontationer av gäddor på Dumpen skulle tyvärr gå under radarn.

Jag håller med men då ska de ju vara dömda också, vilket säkert 90+% inte är.

Sen tycker jag också man ska ifrågasätta fiskarnas metoder, verkar ju som att dom skickat ett och annat till t.ex. #792. Hur är det ok att skicka bilder på när man slickar vad som ska föreställa vara dotterns trosor? Känns ju lite som det är samma grej som gäddorna gör, det är ju bara fantasi?

Nu skyddar jag inte #792 öht han hör hemma tio meter under marken..

Och till den som satt #785 som profilbild, vilken hjälte du är som inte vågar visa ditt riktiga ansikte och istället snor andras…. Usch och twii 👎🤮
Citera
2026-06-23, 18:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Jag håller med men då ska de ju vara dömda också, vilket säkert 90+% inte är.

Sen tycker jag också man ska ifrågasätta fiskarnas metoder, verkar ju som att dom skickat ett och annat till t.ex. #792. Hur är det ok att skicka bilder på när man slickar vad som ska föreställa vara dotterns trosor? Känns ju lite som det är samma grej som gäddorna gör, det är ju bara fantasi?

Nu skyddar jag inte #792 öht han hör hemma tio meter under marken..

Och till den som satt #785 som profilbild, vilken hjälte du är som inte vågar visa ditt riktiga ansikte och istället snor andras…. Usch och twii 👎🤮

Usch och tvi för fokusförflyttning från 785. Det övriga om fiskarnas metoder hör inte hemma i tråden.

Det du inte fattar är att gäddorna kommer i olika former och skepnader. En del äckliga som 792, andra äckliga som 785. Alla lika äckliga. Capisce?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in