Citat:
Ursprungligen postat av
calvinclown
Jag skulle inte kunna bära kinesklocka. Har en Samsung Watch 4. Gammal nu. Gav 1800 när de hade rea när femman kom. Funkar bra är nöjd men apples är snyggare. Använder den när jag tränar. Med det sagt 2000 kr är väl inte mycket pengar?
Kines eller korean, same same men prisskillnad. Tror inte kvaliteten skiljer så nämnvärt om man nu verkligen inte väljer det billigaste från Kina. Typ alla smartklockor har sport funktioner standard för träning osv men vad gör dig nöjd med just GW? Förstår att styrningen via mobilen är enklare än alla olika appar som krävs för kineserna.
Citat:
Ursprungligen postat av
zatanized
Kika på garmin eller coros. De har vettiga klockor runt 3000krs segmentet. Lite dyrare men god kvalité och renommé.
Något du själv har använt och kan ge en resume?
Citat:
Ursprungligen postat av
Niggers
Alla klockor har inte möjlighet att utrustas med e-sim kort så man ringa ifrån dem utan mobil. VIll man ha möjlighet att ringa ifrån klockan, bör man kolla efter LTE modelbeteckningen.
Kollade på klockor för barn (kina marknaden)och då är det typ standard med e-sim då alla har spårnings funktioner som föräldrarna kan styra och se. Dock nästan bara 4G som stöds.
Ja själv blev det en Lemfo G28 kines fran Ali för 200kr den blev arbetsklockan och än så länge trots en del stryk och väta så inga problem. Dock lite dryg app som styr den men för att se meddelanden, tid, steg, sömn osv så funkar den kanon. Hyfsad batteritid när allt är igång typ 3-4 dagar, dock så pratar jag inte i den när man har samtal så lär vara mindre tid isf. I sparläge så har jag 60% efter en vecka.