2026-06-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Stämmer nog. Hon verkar vara en riktig tiggare.

Hon är en sån som går in på McDonalds och frågar om hon kan få en meny för en shout-out på instagram.
Citera
2026-06-22, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Hon är en sån som går in på McDonalds och frågar om hon kan få en meny för en shout-out på instagram.

Man gör vad man behöver göra när man är fattig 😆😎
Citera
2026-06-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Tragiskt!
Men har han inte ens ett frimärke över till sin lilla dotter, så är han inte ens värd att få veta något om hennes liv.

En normal människa hade prioritet det framför nässprej eller Nocco alternativt bett brorsan/farsan men nää bättre leka offer och skylla på Julia än att äga situationen och lösa det 😆 Fyfan vilken amöba inställning.
Citera
2026-06-23, 00:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Tänk att vara pappa till ett litet barn som utsätts för brott, och sen får man inte ens info om ärendet/processen - för man anses som utomstående.

Fy fan som han ställt till det...
Han får nog info via Linnea eller sina föräldrar så det behöver du inte oroa dig över.
Citera
2026-06-23, 01:06
Medlem
Ny dag nya möjligheter att vara sämre än storebrorsan, skita i dottern och dricka Nocco!
Citera
2026-06-23, 01:41
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ny dag nya möjligheter att vara sämre än storebrorsan, skita i dottern och dricka Nocco!

Och en ny dag att vara fattig som en kyrkråtta och någon som hela Sverige skrattar åt.
Citera
2026-06-23, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Och en ny dag att vara fattig som en kyrkråtta och någon som hela Sverige skrattar åt.

Hans skulder måste öka med ca 800 kr per dag i ränta fy fan 😆
Citera
2026-06-23, 01:54
Medlem
bigdickricks avatar
Bara jag som får känslan av att kräftans föräldrar är stolt över honom & hans bravader?
Å tänk när det skär sig mellan honom o hans lilla fru, stackars karln då. Men men, som man bäddar får man ligga. Men sånt förstår sig kräftan på.
Citera
2026-06-23, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Bara jag som får känslan av att kräftans föräldrar är stolt över honom & hans bravader?
Å tänk när det skär sig mellan honom o hans lilla fru, stackars karln då. Men men, som man bäddar får man ligga. Men sånt förstår sig kräftan på.

De blundar är så medberoende och jävla tröga. De har byggt upp hela sin värld på två saker.

1. Christopher är världens bästa son
2. Allt i samhället är invandrares fel

Jag tror inte de är stolta över många av Christophers bravader men de förminskar det med bortförklaringar.

Jag ser fram emot den dagen Linnea och han blir osams, det kommer ske, han, Rask och Anjo kommer krossa sönder hela familjen Horström. Det kommer komma fram mycket skit om Christopher då också men han är imun, alla vet redan vilket vidrigt äckel han är. Hoppas det kommer fram då sanningen om familjen Horströms medverkan i den religiösa församlingen i Höör, hur religiös morsan är, Linneas konstiga ritualer, hennes sjukdomsfall, hennes sexuella avvikelser osv. Blir att ta fram popcornen då, kommer hagla förtal från båda håll mot varandra.
Citera
2026-06-23, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Du är bra rolig du 😂
Samma upprepning varje dag, varje dag.

Glömde jag säga varje dag?🤔

Finns ingen som är sämre än Jockiboi.

Det tåls att upprepas
Citera
2026-06-23, 11:34
Medlem
Citat:

Jag ser fram emot den dagen Linnea och han blir osams, det kommer ske, han, Rask och Anjo kommer krossa sönder hela familjen Horström. Det kommer komma fram mycket skit om Christopher då också men han är imun, alla vet redan vilket vidrigt äckel han är. Hoppas det kommer fram då sanningen om familjen Horströms medverkan i den religiösa församlingen i Höör, hur religiös morsan är, Linneas konstiga ritualer, hennes sjukdomsfall, hennes sexuella avvikelser osv. Blir att ta fram popcornen då, kommer hagla förtal från båda håll mot varandra.

Att dom blir osams och att det kommer ta hus i helvetet tror jag med. Men att rask, anjo eller någon annan kommer att vara delaktig i att köra på chrippas sida är jag tveksam till.
Citera
2026-06-23, 11:40
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Såg inte att jag skrev att företagen sagt något. Känner bara att det måste vara hårt att ska ha barn men inte kunna köpa något pga rädsla för att kf ska ta allt. Blir mycket gåvor till bebis från de närmast sörjande.

Varför skulle fogden göra utmätning på det Linnea köper?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in