2026-06-22, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Jag tror faktiskt båda könen känner så lika mycket. Vet inget om lesbiska par, de brukar ha en speciell personlighet som inte heterosexuella kvinnor har

Nej, jag syftar på dit svar:

Citat:
Det är nog likadant åt andra hållet. Man är inte gjorda för varandra helt enkelt

Sådär "världen är grå och inte svart-vit"

Jo, ibland är en sak bättre än en annan och det får man erkänna.
Citera
2026-06-22, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MidSommarVinter
Nej, jag syftar på dit svar:

Sådär "världen är grå och inte svart-vit"

Jo, ibland är en sak bättre än en annan och det får man erkänna.
Åt båda hållen skulle det stå
Citera
2026-06-22, 20:50
Avslutad
Citat:
Åt båda hållen skulle det stå

Fast det är inte "åt båda hållen" heller.

Vilket jag visade med fakta.

Gay män har minst skilsmässor och minst våld. Lesbiska har mest av båda. Strighta i mitten.
Citera
2026-06-22, 20:52
Bannlyst
Citat:
Fast det är inte "åt båda hållen" heller.

Vilket jag visade med fakta.

Gay män har minst skilsmässor och minst våld. Lesbiska har mest av båda. Strighta i mitten.
Jo det är det nog. Du låter som en besvärlig människa själv
Citera
2026-06-22, 20:55
Avslutad
Citat:
Jo det är det nog. Du låter som en besvärlig människa själv

Personattakerna kommer fram när du inte har argument kvar.

Mina rotas sig i statistik. Tack o hej.
Citera
2026-06-22, 20:56
Bannlyst
Citat:
Personattakerna kommer fram när du inte har argument kvar.

Mina rotas sig i statistik. Tack o hej.
Visa statistik för heterosexuella par istället
Citera
2026-06-22, 21:13
Medlem
Homofilens avatar
De e ju gött att ligga i soffan och dra en runk till gudinnorna i porrvideos, lägga satsen i papperskorgen där den hör hemma!
Citera
2026-06-22, 22:28
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Det pratas mycket nu för tiden om att vi i Sverige (och nästan hela världen) har ett rekordlågt barnafödande och vi ligger långt under gränsen för att ersätta våra föräldrar. Det sägs att människor inte vill ha barn längre men är det verkligen så?

Jag hade denna diskussion nyligen på jobbet och vi var flertalet män mellan 25-40 som pratade om hur vi ska hitta någon partner att eventuellt skaffa barn och då inkl mig själv. Vi är i en ålder då våra föräldrar hade barn i vår ålder men vi har inga och vi lever ensamma fast vi inte vill.

Varför har allt blivit så socialt svårt? Varför träffar människor inte varandra och parar sig? Sitter de fast i soffan med Netflix? Har vi för höga krav på partner?

Jag är hellre barnlös än att föda barn in i en dödskult där de kommer att råka illa ut. Ingen vill skaffa barn i en islamistisk stat som Sverige. Vi har tyvärr en mycket mörk tid framför oss.
Citera
2026-06-22, 22:53
Medlem
Citat:

Fast lika barn har väl alltid lekt bäst?

Nej, normalt sett så brukar hormoners inverkan göra att människan, när hon är fertil, attraheras av individer som erbjuder nya gener (diversitet = högre fitness). Men eftersom P-piller inducerar en falsk graviditet (grovt förenklat) så attraheras man under dessas inverkan av män som liknar ens familj (homogenitet = trygghet).

Man kan då föreställa sig ett scenario där den nyblivna modern, nu utan inverkan av P-piller, inte längre tänder på sin man eftersom han alltför mycket påminner om hennes bror. Då blir det inte lika aktuellt att ha sex, kanske färre barn och potentiellt separation (om de har råd att flytta isär).
Citera
2026-06-22, 23:14
Medlem
Tittar på TikTok och jag tror att appen gör kvinnor ointresserade av män. Några kvinnor har män och klagar på att de är otrogna ,andra tycker att män är helt ointresserad ,en tredje kategori är kvinnor som vill sälja sex och bli rika på män.

Kvinnor kan i princip få hur mycket män de vill , men vill inte ha någon medelmåttlig man. Medelmåttliga män är till för att tjäna pengar på ,elitmännen att skaffa barn med. Kvinnor delar på elitmännen och en man kan ha fler kvinnor och vill inte att dessa skaffar för många barn.

Fast TikTok är en indoktrineringsapp från Kina och den har stor inverkan på unga kvinnor och resultatet blir att de vill inte ha relationer. Finns säkert någon liknande app i Syd-Korea som gör kvinnorna där ointresserade av barn och ha relationer med män.

Skulle staten göra en app som var tvärtom att den skulle göra kvinnor mer intresserade av män och barn skulle det bli fler barn.
Citera
2026-06-23, 00:29
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Folk vill inte ha barn för att det finns så förbannat jävla mycket negrer och svartskallar överallt.

Invandrarna hämtades just för att vi inte födde barn.

Problemet med barnafödande har varit sedan 60 talet.
Citera
2026-06-23, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Det pratas mycket nu för tiden om att vi i Sverige (och nästan hela världen) har ett rekordlågt barnafödande och vi ligger långt under gränsen för att ersätta våra föräldrar. Det sägs att människor inte vill ha barn längre men är det verkligen så?

Jag hade denna diskussion nyligen på jobbet och vi var flertalet män mellan 25-40 som pratade om hur vi ska hitta någon partner att eventuellt skaffa barn och då inkl mig själv. Vi är i en ålder då våra föräldrar hade barn i vår ålder men vi har inga och vi lever ensamma fast vi inte vill.

Varför har allt blivit så socialt svårt? Varför träffar människor inte varandra och parar sig? Sitter de fast i soffan med Netflix? Har vi för höga krav på partner?
Det var enkelt förr, men nu har vi både massinvandringen som raggar på feta tjejer så dom tror dom är åtråvärda.
Sen om dom bara är halvsnygga så ska dom ha en snubbe med ett vrålåk.

Finns säkert bättre tjejer än så, men det är dom man ser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in