2026-06-22, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Det finns ingen anledning att LJUGA om hur äcklig Jockiboi är eller varit historiskt. Sluta lura ner nya kritiker i en fälla. Fakta finns. Bevis finns.

Man behöver inte ljuga om hur äcklig Jockiboi är. Pedofili/Hebefili är allvarliga saker, och det är ingen "åkomma" som mildras med åren. Tror Jockiboi att dom dött allihop, eller att dom glömt?
Dom har vaknat
Citera
2026-06-22, 21:02
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Man behöver inte ljuga om hur äcklig Jockiboi är. Pedofili/Hebefili är allvarliga saker, och det är ingen "åkomma" som mildras med åren. Tror Jockiboi att dom dött allihop, eller att dom glömt?
Dom har vaknat

Att prata med en 16-åring att han önska han kände henne när hon var tio. I just det sammanhanget han pratade med henne, gör honom till en pedofil. Man är prepubertal när man är 10 år.
Citera
2026-06-22, 21:08
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Julia var själv otrogen, under tiden med Chrippa. Och nej, dom var inte ihop i tio år.
Att Jocke vill ha med henne att göra är rent utnyttjande, han tål henne inte. Något han sagt öppet många gånger

Perspektiv snälla. Jag pratade om en sak, nu drar du in saker som absolut inte kan vinna kriget och att det är normalt att den CHRIPPA som Jockiboi backade helt är en normal pappa. Fakta ÄR att Chrippa var otrogen mot Julia med Linnéa. Och ljög, till barnets mamma. Och att Jockiboi typ 2-3 veckor senare vloggar en happy happy family semester med dem: Min snygga bror och hans nya snygga flickvän på vår familjsemester. Inget skav. Totalt NORMALT han har en ny familj. Bara veckor efter han LJÖG och var OTROGEN. Helt naturligt.

Jag tycker också att Julia verkar märklig. Men heeelt ärligt, så naturligt ersatt som Jockiboi påstår: nej.
Citera
2026-06-22, 21:11
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Dom har vaknat

Jag pratar inte om Jockiboi.
Citera
2026-06-22, 21:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Att prata med en 16-åring att han önska han kände henne när hon var tio. I just det sammanhanget han pratade med henne, gör honom till en pedofil. Man är prepubertal när man är 10 år.

Tråkigt att några hundratusen av hans följare aldrig kommer att förstå. Föräldrar låter familjens alla klipp bara rulla hemma i sofforna, ovetandes om vilken jävla äckel han är.
Han borde bli lika canslad som peddot Pontus Rasmusson eller vad han hette.
Citera
2026-06-22, 21:22
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Dom har vaknat

Jag har ingen skyldighet att lära ut till någon att tolka ABC för att alla komplettera idioter som dig inte ska missförstå. Olyckligtvis finns det rena haters och idioter som dig, som tar plats. Du väljer att HATA på alla som bevisar att Jockiboi har fel, som mig pga helt dum i huvudet, och du får följare.
Citera
2026-06-22, 22:48
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Du ljuger.

Julia hatar att killen hon var ihop med i tio år och stöttat i vått och torrt och hade ett BARN MED, ljög om när han drog utomlands och allt, att det ENDA, hon förväntades göra var ta hand om barnet och INTE misstro deras kärlek, kommer hem och dumpar henne. Från "älskar dig mer än livet självt och allt vi gått igenom och vår dotter" och återvände med "jag gör slut"?

Varför ljuga om såna här saker Chrippa själv dokumenterade på sin Youtubekanal? Jättedumt.
Kan du visa på vad som är lögn i det du citerar ovan?! Jag förstår inte vad som skulle kunna avses vara lögn. Allt är fakta.

Sen att Chrippa var otrogen.. Ja, det var dumt men kanske också förståligt när man nu ser mer vem Julia faktiskt är. Och på många sätt har det ju inte en usel otrohet bara för att få ligga med en mycket vackrare tjej, utan något som ledde till giftemål och en ny familj. Riktigt kärlek❤️

Återigen, var är lögnen? Snälla förklara dig så jag slipper kalla dig efterbliven!
Citera
2026-06-23, 00:19
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Perspektiv snälla. Jag pratade om en sak, nu drar du in saker som absolut inte kan vinna kriget och att det är normalt att den CHRIPPA som Jockiboi backade helt är en normal pappa. Fakta ÄR att Chrippa var otrogen mot Julia med Linnéa. Och ljög, till barnets mamma. Och att Jockiboi typ 2-3 veckor senare vloggar en happy happy family semester med dem: Min snygga bror och hans nya snygga flickvän på vår familjsemester. Inget skav. Totalt NORMALT han har en ny familj. Bara veckor efter han LJÖG och var OTROGEN. Helt naturligt.

Jag tycker också att Julia verkar märklig. Men heeelt ärligt, så naturligt ersatt som Jockiboi påstår: nej.
Nej, han var med Linnéa i Kroatien och åkte hem och gjorde slut med Julia.
Han ljög inte för Julia om det - han gjorde slut.
Citera
2026-06-23, 00:23
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Detta är domen från tingsrätten, julia var på rättegång för någon vecka sedan igen. Kan det ha kommit någon hovrättsdom än? Finns kanske något nytt smaskigt i den om lille jockiboi?
Det där är väl förundersökningen och ingen dom.
Det var i TR som Julia var för någon vecka sedan.
Barnet fick 20 k i skadestånd, precis som det andra drabbade barnet.
Citera
2026-06-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Tråkigt att några hundratusen av hans följare aldrig kommer att förstå. Föräldrar låter familjens alla klipp bara rulla hemma i sofforna, ovetandes om vilken jävla äckel han är.
Han borde bli lika canslad som peddot Pontus Rasmusson eller vad han hette.
Man undrar ju verkligen varför just Joakim Lundell kommer undan med "det var längesedan", trots att han nyligen blev ertappad med fingrarna i kakburken igen. När han skickade hjärtan till en trasig, ung, rökande tjej på tiktok. Nu ska han ju jaga på snapchat också, där är väl tjejerna generellt ännu yngre?

Föräldrar varnar sina barn för kissgubben bakom ICA men låter rökgroomers som Jockiboi härja fritt. Skandal.
Citera
2026-06-23, 04:58
Medlem
Nästa avsnitt om det överdrivna barnet Jockiboi kommer ikväll. Parallellt med det rotas det i garderober i sfären kring den store influencern. No stone will be left unturned, och alla kommer granskas
Jonas B kanske skall känna sig extra orolig? Jag vet inte, men något är det. Sen är det en del företag som bör se sig om i husen, fundera lite kanske, vem kan man lita på?
Att hota, hata och trakassera dom som granskar är som att lämna över hela ens liv och be om att bli krossad.
"Och bröllopet blir bra?"
Citera
2026-06-23, 05:14
Medlem
Citat:
Nästa avsnitt om det överdrivna barnet Jockiboi kommer ikväll. Parallellt med det rotas det i garderober i sfären kring den store influencern. No stone will be left unturned, och alla kommer granskas
Jonas B kanske skall känna sig extra orolig? Jag vet inte, men något är det. Sen är det en del företag som bör se sig om i husen, fundera lite kanske, vem kan man lita på?
Att hota, hata och trakassera dom som granskar är som att lämna över hela ens liv och be om att bli krossad.
"Och bröllopet blir bra?"

Bara någon som har något att dölja använder dessa vidriga metoder. 😡
Senast redigerad av Tausen 2026-06-23 kl. 05:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in