2026-06-22, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Det var jo det første han sa til politiet
Han løy voldsomt om omfanget og konkrete besøk på Futurum
Citera
2026-06-22, 18:20
Medlem
Så da går det en pingvin på Vestfossen 😂
Citera
2026-06-22, 18:26
Medlem
Vestfossen gjengen skal møte i avhør på politihuset på Grønland i morgen i forbindelse med drapet i følge denne blekka som til stadighet siteres her inne om dagen.
Politidistriktet hevder å ikke ha kjennskap til saken. Ikke det minste merkelig.

For når ble Oslo politidistrikt, Grønland en del av drapsetterforskningen i denne saken og med det er de som skal foreta disse avhørene?

Blekka kan også fortelle at da Hagen forsvant hadde ingen av de tre som nå skal avhøres alibi på gjerningstidspunktet og heller ikke mobiltelefonene sine påskrudd. Hvordan har denne informasjonen blitt gjort tilgjengelig for dem?

Dette må jo bare være sprøyt fra ende til annen.
Senast redigerad av Kokadu 2026-06-22 kl. 18:57. Anledning: Tillegg
Citera
2026-06-22, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Så da går det en pingvin på Vestfossen 😂

Rino G Tollefsen er ganske lett å kjenne igjen da
Citera
2026-06-22, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Ut fra medias interesse og avsløringene fra utenfilter så ser det ut til at politiet tar det her seriøst.

Varför piska upp stämningen först nu när SE varit på polisens radar redan för flera år sen?

Har de lyckats få till ett tekniskt genombrott?

Har pengar börjat röra på sig?

Eller har någon äntligen tagit bladet från munnen?

En sak är säker -

”The owls are not what they seems to be..”

🍿
Senast redigerad av viperstyle 2026-06-22 kl. 18:58.
Citera
2026-06-22, 19:24
Medlem
Detta mordet är ju onödigt om TH är inblandad. Jag läser nu att AEH skulle få en väldigt liten summa vid skilsmässa och miljardären TH skulle fortfarande vara väldigt rik.

Är där andra motiv. Svartsjuka tex? Om det inte är pengar, vad kan det då vara?
Citera
2026-06-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Detta mordet är ju onödigt om TH är inblandad. Jag läser nu att AEH skulle få en väldigt liten summa vid skilsmässa och miljardären TH skulle fortfarande vara väldigt rik.

Ragnep 😉
Citera
2026-06-22, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Han løy voldsomt om omfanget og konkrete besøk på Futurum

Det vet du ikke noe om. Om han sa ble feil antall besøk, så er han uansett ute av saken. Du behøver ikke å klamre deg fast til dette lenger
Citera
2026-06-22, 19:54
Medlem
Da har det kommet tidspunkt for da SEs mobil slo inn på basestasjon nær S4, 10:08. Og så er det registrert bompassering på SE på vei sørover igjen 11:24.

Så hva har SE bedrevet i de 76 minuttene mellom de to registreringene? Var han på Strømmen og trente på helsestudio.

Er det nå meningen at vi skal tro at SE overfalt og bortførte AE, levende eller død, fra S4, sånn ved 10-tiden forsvinningsdagen?

Og motivet, bestillingsdrap fingert som bortføring mot løsepenger i usporbar kryptovaluta? Bestilt og betalt av Tom Hagen selv?

Og så sensasjons-nyheten om at tre personer fra Vestfossen-miljøet skal være innkalt til avhør i morgen, på Grønland politistasjon, Oslo politidistrikt, for å forklare seg om forsvinningen til Anne-Elisabeth, forsvunnet fra Lørenskog 31. okt 2018, og under etterforskning som drap av Øst Politidistrikt.

Her er det ikke mye som henger sammen.

Jeg venter på sikker informasjon jeg. Dette greier jeg ikke å mene noe som helst om.
Citera
2026-06-22, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det jeg lurer fryktelig på, er hvorfor man ikke har nøstet opp i dette for lenge, lenge siden.
Såvidt jeg har skjønt, har politiet sittet på opplysningene siden veldig tidlig i saken.
Om det er helt tilfeldig at SE sin telefon slo inn på denne masten på et så kritisk tidspunkt, så burde det vært høyt prioritert å finne ut av det på et tidlig tidspunkt i etterforskningen. Hvorfor i huleste har ikke det skjedd?

Det vet vi jo ikke. Dette kan ha vært nøstet opp i for lenge lenge siden.

Det var et eget team som etterforsket modus-kandidatene. De har nok gjort jobben sin.

Det kan jo hende at SE hadde en medhjelper som kjørte til Strømmen med mobiltelefonen hans og skaffet han alibi blant kompisene han trente med.

Og at SE hoppet ut av bilen nær andematplassen og gikk opp til S4.

Men det stemmer jo uansett dårlig med hvordan AE er beskrevet, at hun sluttet å ta telefonen etter 09:16, nesten en time tidligere. Og at hun skal ha gått omkring hjemme med telefonen i det tidsrommet. Anne-Elisabeth pleide å ringe tilbake med en gang, når hun oppdaget at hun hadde mistet et anrop.
Citera
2026-06-22, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Da har det kommet tidspunkt for da SEs mobil slo inn på basestasjon nær S4, 10:08. Og så er det registrert bompassering på SE på vei sørover igjen 11:24.

Så hva har SE bedrevet i de 76 minuttene mellom de to registreringene? Var han på Strømmen og trente på helsestudio.

Er det nå meningen at vi skal tro at SE overfalt og bortførte AE, levende eller død, fra S4, sånn ved 10-tiden forsvinningsdagen?

Og motivet, bestillingsdrap fingert som bortføring mot løsepenger i usporbar kryptovaluta? Bestilt og betalt av Tom Hagen selv?

Og så sensasjons-nyheten om at tre personer fra Vestfossen-miljøet skal være innkalt til avhør i morgen, på Grønland politistasjon, Oslo politidistrikt, for å forklare seg om forsvinningen til Anne-Elisabeth, forsvunnet fra Lørenskog 31. okt 2018, og under etterforskning som drap av Øst Politidistrikt.

Her er det ikke mye som henger sammen.

Jeg venter på sikker informasjon jeg. Dette greier jeg ikke å mene noe som helst om.

Han sier han kjørte hver dag fra Grønland til Strømmen for å trene med venner. Skal tro om det er disse vennene som nå skal avhøres ?
Jeg ser for meg at SE kan stå bak kryptorigget og at han skaffet simkortet på Grønland. Alle turene til Strømmen var for å planlegge det hele. Vennene hans er de som var i Sloraveien 4.
Citera
2026-06-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskii

Hevn og kontroll. AEH ville frigjøre seg og TH hatet det. AEH var en utpreget house wife med lite penger gjennom 40 år. Sjalusi også. Hun hadde en affære etter mange år med utroskap fra TH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in