2026-06-21, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
En till komiker/kränkt slapp kärring. Jag har inga problem med ståndet, och det är självklart mer sannolikt att hennes fitta har blivit slappare än att min kuk skulle ha blivit mindre.

Jag säger väl inte att din kuk har blivit mindre? Jag säger att din upplevelse och ditt stånd förändras med åren. Du har haft 10 år på dig att runka, det kan ju vara så att du till exempel vant dig vid att göra det lite för hårt.

Var även öppen för den mentala aspekten, man upplever ofta ett ligg och laddar det annorlunda när man är 19 och ”tar någons oskuld”.

Vet du något om hur hennes känsla var av ligget igår? Kände hon sig lika otillfredsställd?
Citera
2026-06-21, 14:24
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ja? Jag var helt enkelt inte intresserad av att träffa henne igen.
Jo, uppenbarligen annars hade du ju inte ens en tråsdstart.
Citera
2026-06-21, 14:49
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saskatoon9786
Intressant anekdot, tyvärr verkar det bara finnas en massa incels här som inte har några egna erfarenheter att bidra med. Misstänker starkt att det inte finns någon forskning på ämnet, därför hade det varit intressant med andras anekdoter, så att vi kunde slå ihop dem. Inte som bevis, utan bara ledtrådar. Själv har jag aldrig haft sex med någon med på så stort tidsavstånd som tio år eller haft ett så långt förhållande. Men jag är genuint intresserad av er som haft det och skulle inte avfärda det som anekdotisk bevisföring och därför helt ointressant som många här inne verkar tycka.

Det enda jag kan bidra med är att jag hade sex med en thailändska en gång på 40 år och hon var så tight att jag inte trodde det var sant om jag jämförde med alla svenska tjejer jag haft sex med. Funderar på om hon hade opererat sig på något sätt och tigthat till det där nere. Eller är det så att thailändskor generellt är tightare?
Det behövs inte forskning vem som helst fattar vad du gör med köns organet har konsekvenser. Allt blir hängigare med ålder jo sex töjer ut den samma med snoppen den slits. Detta borde barn till och med förstå....

Ni är fan korkade "thailändskor generellt är tightare?"

Allt hänger pungen hänger med ålder läpparna ögonen allt blir sämre=döden
Senast redigerad av Turkmostafa 2026-06-21 kl. 14:54.
Citera
2026-06-21, 15:32
Medlem
Balisers avatar
Om jag nu påstår att kvinnans fitta har kvar samma storlek hela livet, kommer det påståendet då att avvisas som anekdotiskt?
Citera
2026-06-21, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
nä, det stämmer inte.

att några raketforskarincels på fb skriver om detta så betyder det inte att set är "bevisat"

tippar väl på att det isf är eran kuk som blivit mindre, kanske bukfettet gör att ni inte kommer in lika djupt?

Så du tänker att en 45årig fyrbarnsmamma och en 16åring är lika tighta?
Citera
2026-06-21, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Precis, har en femkilos klump passerat den kanalen så borde ju en varmkorv eller två, eller tjugofem, göra varken till eller från.
Vad va det claes malmberg sa vid stand up?
När kärringen fått barn, känner man sig som en tandpetare i tingstadstunneln.
Citera
2026-06-21, 16:06
Medlem
Det hänger väl snarast på en blandning av ålder och uteblivna knipövningar skulle jag tippa. Och dagsform för den delen.
Citera
2026-06-21, 16:23
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Det hänger väl snarast på en blandning av ålder och uteblivna knipövningar skulle jag tippa. Och dagsform för den delen.
Se där, en som kan.
Man blir slapp med åldern. Även kvinnans kön blir det.
AI:
Åldern och Klimakteriet (Hormonell påverkan)

Åldern är faktiskt den faktor som påverkar vaginans struktur mest på sikt, främst på grund av minskade hormonnivåer.

Minskat östrogen: När kroppen producerar mindre östrogen (särskilt under och efter klimakteriet) förlorar vävnaderna sin elasticitet. Kollagenet i vävnaden minskar.

Tunnare och torrare slemhinnor: Vaginalväggarna blir tunnare, mindre elastiska och producerar mindre naturligt glidmedel. Det är detta (atrofi) som kan göra att vaginan upplevs mindre flexibel eller att sex kan göra ont, snarare än att den blir "vid".

Muskelsvaghet: Precis som alla andra muskler i kroppen försvagas muskulaturen i bäckenbotten med åldern om de inte tränas
PS. Många som blev butthurt av ämnet.
Det går att påverka vaginans fasthet och funktion genom hela livet:

Knipövningar: Att regelbundet träna bäckenbottenmusklerna (så kallade Kegel-övningar) är det mest effektiva sättet att återfå och bibehålla spänst, öka blodgenomströmningen och förhindra urinläckage.
Senast redigerad av gofigur 2026-06-21 kl. 16:26.
Citera
2026-06-21, 16:35
Medlem
Citat:
Ja det har hon säkert, som jag skrev i trådstarten. Det är just därför hon har blivit uttöjd.

Vilka komiker ni är, det är ju verkligen möjligt för kuken att bli mindre. Absolut mer möjligt än att fittan blivit uttöjd. Idioter

Det är fan du som är idioten. du kan ju inte klaga på tjejer att deras fitta bli sämre om din egna kuk också bli sämre med året. Det är ju inte bara en grej. Man får inte lika lätt stånd, man får inte lika starkt stånd, inte lika starkt sprut,
Citera
2026-06-21, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
Det är fan du som är idioten. du kan ju inte klaga på tjejer att deras fitta bli sämre om din egna kuk också bli sämre med året. Det är ju inte bara en grej. Man får inte lika lätt stånd, man får inte lika starkt stånd, inte lika starkt sprut,

Varför skulle han inte kunna klaga på fittor för att han egen kuk inte fungerar lika bra?
Citera
2026-06-21, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Varför skulle han inte kunna klaga på fittor för att han egen kuk inte fungerar lika bra?

Klaga kan man, men kanske inte hävda att det är bevisat?
Citera
2026-06-21, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson

Jag tycker att då ska man vara tyst för då är man inte bättre själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in