Citat:
Ursprungligen postat av
Snubchurp
Det är Norge vi håller på nu tycker jag. Jag tror att de kan gå långt.
Norge? Nja, är inte det lite som att heja på Finland i ishockey-VM

(dvs det är bara vi som vill visa "nordisk solidaritet" men de bryr sig inte direkt om Sverige?)
Fast iofs...nu höll jag ju på Sverige 2016 (även om jag avskydde dryga Zlatan) men hjärtat slog ändå starkt för Island

Nåväl, jag ska iallafall följa nästa norska match
Hade Sverige inte gått till VM hade jag nog hejat på Japan (jo, det blir svårt natten mot torsdag, men jag ska väl inte svika fosterlandet) då jag ändå är med i en japansk vänskapsförening