Citat:
Ursprungligen postat av
16266
Du låter inte som en frisk människa
Jag är ganska frisk tack.
Har inte fått nån förkylning på 1år så de kanske kommer till julen.
Däremot blir de som äter denna giftmat eu försöker tvinga på oss lite sjuka med tiden.
Kommer lite olika åkommor som exempelvis cancer och andra små sjukdomar som folk inte direkt kopplar till att de var ute och åt gmo olja,soja,majs,ris som kom utanför eu och mrna,antibiotika,bovaer mjölk,grädde,glass,tårtor eller importerad antibiotika,salmonellakyckling på thairestaurang 3gånger i veckan och importerad kebabkött på pizzan.
Kände en trevlig svensk herre som fick nån form av magcancer som tyvärr kom tillbaks eftersom han jobbade runt thaimat och fick den billiga importerade gmo oljan och sojan,kycklingen och annat i sin kropp hela tiden.