2026-06-20, 13:12
  #109
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Så du försöker införa någon slags censur här. Klart jag använder mig rätt till yttrandefrihet här och säger att det dokumentet är strunt. Ta några fotnoterna och kolla upp dem. Till ex antalet 250 000 kommer från ett tal i kammaren från en av englands riksrasister. Ingenstans hur han räknade ut det.

Hur vet du det? Du har inte läst den.
Citera
2026-06-20, 13:14
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Hur vet du det? Du har inte läst den.

Nej men läser man några fotnötter och kollar man dem så kommer fram till ganska snabbt att det är skit. Och då ska man inte ge det 2 kvällar eller ens en timme.
Citera
2026-06-20, 13:15
  #111
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Nej men läser man några fotnötter och kollar man dem så kommer fram till ganska snabbt att det är skit. Och då ska man inte ge det 2 kvällar eller ens en timme.

Jag är ledsen, om du inte vill veta kan jag inte hjälpa dig.

Som sagt, det står i rapporten. Den som söker….
Citera
2026-06-20, 13:20
  #112
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Varför är ni vänsternazister så rädd för verkligheten. Tillhör du gruppen som vill utrota vita människor och skrattar nöjt om nån vit kvinna blir våldtagen av nån invandrare?

Det kallas för kognitiv dissonans och som vi kan notera gäller det inte bara enskilda personer, utan även hela samhällsapparaten. Det kommer alltid att hittas på ursäkter och förnekelser och alternativa berättelser, som vi sett exempel på i tråden. Precis som med de apatiska barnen kommer det att ta några årtionden innan man tar tag i saken. Ett annat exempel är övergreppen inom äldreomsorgen.
Citera
2026-06-20, 13:26
  #113
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Jag är ledsen, om du inte vill veta kan jag inte hjälpa dig.

Som sagt, det står i rapporten. Den som söker….

Ja på sid 7 kan vi läsa i första styckets sista mening:
"These crimes have been committed for decades, since the 1950s by Pakistanis in particular, and have affected every region of our nation."
Mer kan man inte göra.
Citera
2026-06-20, 13:36
  #114
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Det kallas för kognitiv dissonans och som vi kan notera gäller det inte bara enskilda personer, utan även hela samhällsapparaten. Det kommer alltid att hittas på ursäkter och förnekelser och alternativa berättelser, som vi sett exempel på i tråden. Precis som med de apatiska barnen kommer det att ta några årtionden innan man tar tag i saken. Ett annat exempel är övergreppen inom äldreomsorgen.
Nej du har naturligtvis fel i att derivera fram en sån simpel och enkel psykologisk slutsats som orsak till varför personen positionerar sig på gärningsmännens sida emot offret. Det finns väldigt många olika intressanta analyser publicerade på rysk statsmedia som genomgående diskuterar psykologin och andra komplexa aspekter hos de olika parterna i den brittiska samhällspyramiden. Denna nivå av diskussion förekommer på rysk lågstadieskola, inget speciellt.

Kognitiv dissonans betyder att du ursäktar och urskuldar personen som intagit en definitiv och medveten ställning i den asymmetriska och okonventionella krigföringen som sker mot våra känsligaste reproduktionsorgan (genom massimportering av våldtäktsmaskiner).

TheLucky, personen som förnekar denna militära krigsföring mot våra flickor är på fiendesidan, SiamGnome är ingen vän som lider av psykisk ohälsa som du får det att låta som, han är heller inte inkompetent eller efterbliven, han bara uttrycker sig utifrån sitt perspektiv som fiende.

Inte för att jag bryr mig, men så du vet. Men ja du har såklart rätt om afghanerna och den så kallade äldreomsorgen.
__________________
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-06-20 kl. 13:42.
Citera
2026-06-20, 13:42
  #115
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Nej du har naturligtvis fel i att derivera fram en sån simpel och enkel psykologisk slutsats som orsak till varför personen positionerar sig på gärningsmännens sida emot offret. Det finns väldigt många olika intressanta analyser publicerade på rysk statsmedia som genomgående diskuterar psykologin och andra komplexa aspekter hos de olika parterna i den brittiska samhällspyramiden.

Kognitiv dissonans betyder att du ursäktar och urskuldar personen som intagit en definitiv och medveten ställning i den asymmetriska och okonventionella krigföringen som sker mot våra känsligaste reproduktionsorgan (genom massimportering av våldtäktsmaskiner).

TheLucky, personen som förnekar denna militära krigsföring mot våra flickor är på fiendesidan, SiamGnome är ingen vän som lider av psykisk ohälsa som du får det att låta som, han är heller inte inkompetent eller efterbliven, han bara uttrycker sig utifrån sitt perspektiv som fiende.

Inte för att jag bryr mig, men så du vet. Men ja du har såklart rätt om afghanerna och den så kallade äldreomsorgen.

Detta var inte vad jag skrev. Chilla ner!
Citera
2026-06-20, 13:59
  #116
Medlem
Massvåldtäkterna mot minderåriga vita flickor är en del av folkmordet på vita. Muslimernas slavhandel och massvåldtäkter är inget nytt, tvärtom var stora delar av södra och östra Europa hårt drabbade förr i tiden. I vissa fall nådde de längre, t.ex. till Island: https://sv.wikipedia.org/wiki/Turkr%C3%A4den_p%C3%A5_Island_1627

Jag tror ändå att regimen i London kommer att falla, tillsammans med andra ruttna globalistregimer. Då blir det dags för massdeportationer.
Citera
2026-06-20, 14:07
  #117
Avstängd
Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen, tystnaden av feministerna är ett bevis att de är på de pakistansk-muslimska våldtäktsmaskinernas sida. Det är inge kognitiv dissonans av feministerna, det är ett medvetet ställningstagande som betyder att de är fiender till dessa småflickor och önskar inget annat än omänskligt lidande, förnedring, utblandning och avslut av deras blodslinjer.

Vi ser det här på forumet också, vart är alla feminister? Varför är de knäpptysta som möss? Några har hoppat in i tråden och skrivit att den stör sig på vita män som använder detta i debatten mot invandrare - vilket är ett mycket tydligt exempel på att feministen positionerar sig på samma sida som gärningsmännen, emot offren.

Dessa formuleringar är inte nåt som tyder på kognitiv dissonans, det är formuleringar som i teorin stödjer medhjälp till folkmord, sexslaveri, underkastelse av islam, brott mot mänskligheten och terrorism, och denna fiendementalitet präglar de västerländska samhällenas myndighetsanställda och deras beslut. När en sån uttalar sig på det sättet är det ett tydligt tecken på att människan är aktiv fiendesoldat i tjänst som verkställer och medhjälper till massvåldtäkter på barn vita europeiska flickor.


Citat:
Ursprungligen postat av mindstream
Jag tror ändå att regimen i London kommer att falla, tillsammans med andra ruttna globalistregimer. Då blir det dags för massdeportationer.
Om du tror att krafterna som kontrollerar Storbritannien kommer avgå inom 50 år eller liknande så är du bara lite naiv. Det engelska folket saknar förmåga att organisera motstånd, allt de kan göra är att ta promenader och vifta flaggor, snart är de pensionärer och är ersatta genom det demografiska folkutbytet. Det blir inga massdeportationer om inte Ryssland intar landet och utför etnisk rensning, vilket knappast kommer hända. I Storbritannien har makten verktyg som Palantir och annat från militären, MI5, MI6 osv, de placerar redan folk i fängelse i stor skala för ett tweet. Regimen faller inte, den blir mera auktoritär. Det är bara en extern kraft utifrån som kan rädda britterna och de stavas Ryssland.

Det är sorgligt att se att många tror "snart är det dags". Tyvärr har folk trott det samma under alla tider genom världshistorien fast regimen har fortsatt sin tyranni obehindrat i flera århundraden framåt, varför skulle det vara annorlunda nu? Vi har redan haft två stora slag om Europas framtid, nämligen första och andra världskriget. Européerna förlorade så vinnarna verkställde omedelbart folkmordspolitik mot oss, vi lever i dessa eftereffekter. Det går inte att resa sig mot denna makt som kontrollerar oss, det är omöjligt. De stoppar dig utanför dörren när du ska slänga soporna, du hinner inte ens försöka.

Du lever i en fantasi och önskedröm om du tror britterna har en chans att ta tillbaka makten.
__________________
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-06-20 kl. 14:19.
Citera
2026-06-20, 14:20
  #118
Medlem
Feministernas rabiata manshat riktar sig nästan uteslutande mot den egna folkgruppen - vita män, vita barnfamiljer och ”könsförrädare” (vita kvinnor som vill bilda familj med en vit man). I ett större perspektiv är de helt enkelt femtekolonnare.

Feminismen borde förbjudas som den skadliga masspsykos den är. Istället är den som en påtvingad statsreligion i det svenska utbildningssystemet, från förskola till högskola.
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen, tystnaden av feministerna är ett bevis att de är på de pakistansk-muslimska våldtäktsmaskinernas sida. Det är inge kognitiv dissonans av feministerna, det är ett medvetet ställningstagande som betyder att de är fiender till dessa småflickor och önskar inget annat än omänskligt lidande, förnedring, utblandning och avslut av deras blodslinjer.

Vi ser det här på forumet också, vart är alla feminister? Varför är de knäpptysta som möss? Några har hoppat in i tråden och skrivit att den stör sig på vita män som använder detta i debatten mot invandrare - vilket är ett mycket tydligt exempel på att feministen positionerar sig på samma sida som gärningsmännen, emot offren.

Dessa formuleringar är inte nåt som tyder på kognitiv dissonans, det är formuleringar som i teorin stödjer medhjälp till folkmord, sexslaveri, underkastelse av islam, brott mot mänskligheten och terrorism, och denna fiendementalitet präglar de västerländska samhällenas myndighetsanställda och deras beslut. När en sån uttalar sig på det sättet är det ett tydligt tecken på att människan är aktiv fiendesoldat i tjänst som verkställer och medhjälper till massvåldtäkter på barn vita europeiska flickor.


Om du tror att krafterna som kontrollerar Storbritannien kommer avgå inom 50 år eller liknande så är du bara lite naiv. Det engelska folket saknar förmåga att organisera motstånd, allt de kan göra är att ta promenader och vifta flaggor, snart är de pensionärer och är ersatta genom det demografiska folkutbytet. Det blir inga massdeportationer om inte Ryssland intar landet och utför etnisk rensning, vilket knappast kommer hända. I Storbritannien har makten verktyg som Palantir och annat från militären, MI5, MI6 osv, de placerar redan folk i fängelse i stor skala för ett tweet. Regimen faller inte, den blir mera auktoritär. Det är bara en extern kraft utifrån som kan rädda britterna och de stavas Ryssland.
Citera
2026-06-20, 15:11
  #119
Avstängd
Vilken bomb som jag inte alls trodde skulle komma i mitt liv. Det här är ju som att britter förklarar för oss nu att deras samhälle har krossats och det är inbördeskrig. Inget annat. Fast någonstans i min själ hör jag en röst som säger att det publika nätet är absolut för stort och farligt för att behandla som en riksdags-sal att hålla tal i. Så vi kanske kan göra ordning mycket lättare för de nordliga blåögda folken genom att faktiskt lita på mitt samvete om nätets storhet som något på tok för farligt (tänk nordkoreansk mördare som våldtar flickor kan läsa det här).
Citera
2026-06-20, 15:21
  #120
Avstängd
Dessutom om ni bara tänker er att Storbritannien är ett kolonialt land med extremt starkt militär historiskt. Vad kan då blonda bonddrängar ens göra för försvar och Rudolf Hess var faktiskt viktig för nordeuropeiska blåögda oavsett vad Påven kan klämma ur sig eller bondjäntorna här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in