2026-06-20, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Är det någon du föredrar bättre? Hoppas det är ok att jag frågar. Det är lugnt om du inte vill "kiss and tell"...
Fan, skulle inte prata politik och sex...

Det är så sjukt häftigt, det blir som ett vattenfall, inte en stråle, det bara forsar. Och hon håller på att dö. Mest när jag var ner med handen.
Citera
2026-06-20, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Fan, skulle inte prata politik och sex...

Det är så sjukt häftigt, det blir som ett vattenfall, inte en stråle, det bara forsar. Och hon håller på att dö. Mest när jag var ner med handen.
Hehe, ja, jag har som sagt erfarit det också.

Ja, så kan det bli ibland. Själv skulle jag inte trolla och sånt. Men det sket sig.
Citera
2026-06-20, 01:46
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Ja..
Vem är den lycklige och var hände detta?

"En berusad kvinna i 75-årsåldern är misstänkt för att ha sexuellt ofredat en man i 20-årsåldern."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1474360

Dessvärre verkar det vara ganska vanligt att ÄLDRE DAMER gör sig skyldiga till sexuellt ofredande eller förargelseväckande beteende.

Källa: Aftonbladet https://share.google/6JiBCl9mRo4IU1U7u
Källa: Sveriges Radio https://share.google/CuDl1SsSpEK9u7nc1
Källa: Sydöstran https://share.google/kilLXfo6nX608kW39
Källa: Corren https://share.google/JN21qdvM3k0JdeYuC

Den äldre kvinnan i 75-årsåldern i det aktuella fallet i Solna är alltså knappast unik. Samtidigt är det ganska självklart att en en ung man i 20-årsåldern ska kunna röra sig fritt i en park utan att bli utsatt för sexuellt ofredande.

Hoppas att tanten i Solna sovit ruset av sig nu på tidiga midsommardagen.
Citera
2026-06-20, 02:00
Medlem
Antar att sökraten för GILF ökade några % nu

Vem vill inte smaka mormors silltunna så här i midsommartid?
Citera
2026-06-20, 02:07
Medlem
kraftfoders avatar
Tanten var väl "denil-cement" antar jag. 75 år tanter (och gubbar) får ju ofta massa läkemedel, lite konjak på allt blir inte bra.
Citera
2026-06-20, 04:39
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Inte "möjligt". Det är så.

Det har gjorts många studier på det. Det fungerar på samma sätt på det viset att 99,99% (eventuellt 100%) av vätskan kommer från urinblåsan. Det går genom samma kanal från samma ställe, och är alltså de facto exakt samma sak, om än bara lite mer spektakulärt. Läs länkarna.

Men det smakar alltså olika? Det betyder alltså att du smakat både din partners vanliga kiss samt fontänkiss. Vet du att man kan köpa galon-lakan på apoteket? Det är ett hett tips.

Jag har också överraskats av kissfontäner tidigare. Inget jag uppskattat, men accepterat. Inte i munnen dock och har inte smakat. Men det var innan jag lärde mig att det är rent kiss. Nu för tiden är det nej tack.

Men du behöver inte lita på vad jag säger eller alla hundratals forskare och studier.
Jag tycker du ska göra ett eget experiment bjuda din partner på sparris. Sen smakar du på fontänkisset, samt på det vanliga. Se om det är nån skillnad, så kan du väl rapportera tillbaka här sen.

Vem vet, du kanske är som en urin-sommelier som kan utröna den där mytomspunna eventuella pyttlilla vätskan från körteln som kallas "kvinnans prostata", som vissa studier påstår eventuellt kan finnas.

Jag poppar popcorn så länge...

Mycket sant.

Därför som man känner sig kissnödig efter sex eller under det, för det trycker mot urinröret. Ibland kommer det ut som en "fontän" och män kan då bli uppspelta eftersom de tror att det är en orgasm och de små liven blir så stolta över att ha åstadkommit det, men det handlar som sagt bara om kiss som kommer ut under trycket av sex.

Smakar man frivilligt sin partners kiss eller bajs är man sjuk i huvudet, ska tilläggas.
Senast redigerad av -GG 2026-06-20 kl. 04:44.
Citera
2026-06-20, 08:43
Medlem
Hahahaha pissade ner mig själv när jag läste detta, tack!

Citat:
Faktiskt tvärt om. Det är så nära det andra att du uppenbarligen inte kan ana.

https://www.verywellhealth.com/squirting-5186847
https://www.salon.com/2022/09/20/dye-anatomy-study-urology/

"The fluid does not originate from the vagina, but rather the urethra, primarily involving the bladder (det är kissblåsan, kompis). Some studies suggest that nearby Skene’s glands, also known as the "female prostate," may contribute a small amount to this release.2"

Fontänorgasm är i princip 99,99% urin. Hemskt ledsen att informera dig om att någon har kissat dig i munnen och du trott att det var nåt annat...

Jag tycker verkligen du ska bädda sängen med plast och handdukar om din partner ska kissa på dig eller i sängen. Vare sig det är på det vanliga kiss-sättet, eller det mer spektakulära fontänkiss-sättet.

Hang in there, buddy!
Citera
2026-06-20, 09:35
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Tanten var väl "denil-cement" antar jag. 75 år tanter (och gubbar) får ju ofta massa läkemedel, lite konjak på allt blir inte bra.

Centrala Lund hade återkommande problem men en sexuellt utåtagerande gammal tant med lustig huvudbonad ett tag. Hon blev portad från Konsum bland annat.

Tror det skrevs lite om det här också.
Citera
2026-06-20, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Mycket sant.

Därför som man känner sig kissnödig efter sex eller under det, för det trycker mot urinröret. Ibland kommer det ut som en "fontän" och män kan då bli uppspelta eftersom de tror att det är en orgasm och de små liven blir så stolta över att ha åstadkommit det, men det handlar som sagt bara om kiss som kommer ut under trycket av sex.

Smakar man frivilligt sin partners kiss eller bajs är man sjuk i huvudet, ska tilläggas.
Fast det är väl nån sorts g-punktorgasm? Men det som kommer ut är typ 100% urin.
Citera
2026-06-20, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraberra1
Hahahaha pissade ner mig själv när jag läste detta, tack!
Hehe, glad att jag kunde ge dig ett gott skratt. Läs resten av inläggen, fniss.
Citera
2026-06-20, 11:09
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Absolut, och jag skäms över att jag mest ser det komiska i situationen, men självklart är det lika illa när en kvinna begår övergrepp på en man som tvärt om.

Jag tror de flesta - medvetet eller ej - tar det rena styrkeförhållandet mellan parterna i åtanke. Jag hade inte blivit rädd eller ens känt mig hotad om en full liten kärring kom och tafsade på mig. Otrevligt? Absolut. Nu har vi inte en bild av hela situationen och det kan ha varit ett återkommande problem, vilket gjorde att de tog tag i saken och kontaktade polisen.
Citera
2026-06-20, 16:00
Medlem
IceEyess avatar
Bakisångesten lär ha varit historisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in