2026-06-19, 15:43
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Japp. Där man bl a medvetet kopplar bort näring och låter folk tyna bort under en vecka, med allt vad det innebör för individen och anhöriga. Finns inte en vettig människa som inte förstår att det vore mer etiskt att utföra aktiv dödshjälp i ett sådant läge. Inte sant?

Det innebär att någon chockad människa måste finna den avlidne.
inget som svenska folket står bakom. Finns inte en vettig människa som inte förstår att det vore mer etiskt att utföra aktiv dödshjälp i ett sådant läge. Inte sant?

Jo. Du ljuger
En mycket retorisk fråga och jag ser att du försöker få bekräftelse men så är det inte. Din personliga åsikt om självmord hör inte hit.

Självmord har vi kliniker i andra länder ni kan söka er till. I Sverige sysslar vi inte med sånt
Citera
2026-06-19, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Oj, nu försöker han kontra med påhopp om min vardag. Jag vet inte men berättar nog mer om dig än mig. Dessutom är det din lilla sjölvmordstråd vi hänger i, på midsommar

Tråden handlar inte om mig, men om medmänsklighet. Något som är otänkbart för er småkukade incels. Det är riktigt tragiskt att du inte har något bättre för dig en dag som denna. Har även din närmsta familj bett dig dra?
Citera
2026-06-19, 16:05
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Glanton
Tråden handlar inte om mig, men om medmänsklighet. Något som är otänkbart för er småkukade incels. Det är riktigt tragiskt att du inte har något bättre för dig en dag som denna. Har även din närmsta familj bett dig dra?
Du är väldigt inne på att prata om andra individer skulle sitta ensamma på midsommar dagen efter du skapar din självmordstråd. Släpp det där nu
Citera
2026-06-19, 17:09
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
så är det inte.

Så det är enligt dig mer etiskt att svälta ihjäl någon under en vecka än att hjälpa dem somna in smärtfritt? Är du utvecklingsstörd?
Citera
2026-06-19, 17:38
Medlem
Så länge det inte finns en stark folklig opinion för dödshjälp så kommer ingenting att hända är jag rädd. Trots att det borde vara en självklarhet i varje modernt samhälle. Just nu orsakar det så oerhört mycket lidande i onödan för äldre och obotligt sjuka, bara för att vi inte vill tvingas tänka på döden.

Som ett sidospår borde det även finnas en dödlig dos fentanylplåster att tillgå i varje cell på landets fängelser. Det hade varit ett samhällsekonomiskt och genpoolsmässigt framsteg för hela landet.
Citera
2026-06-19, 17:39
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Så det är enligt dig mer etiskt att svälta ihjäl någon under en vecka än att hjälpa dem somna in smärtfritt? Är du utvecklingsstörd?
https://www.pkc.regionstockholm.se/om-oss/testsida/palliativ-vard/

Här kan du läsa mer om palliativ vård om du känner dig osäker på ämnet. Man svälter alltså inte sina patienter.
Citera
2026-06-19, 17:56
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
https://www.pkc.regionstockholm.se/om-oss/testsida/palliativ-vard/

Här kan du läsa mer om palliativ vård om du känner dig osäker på ämnet. Man svälter alltså inte sina patienter.

Jo, det gör man, din falska lilla horunge

Du har blivit ägd men låtsas som att det regnar. PATETISKT
Citera
2026-06-19, 18:04
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Jo, det gör man, din falska lilla horunge

Du har blivit ägd men låtsas som att det regnar. PATETISKT
Du pratar ju som en liten invandrare vadå ägd. Jag motbevisar bara din syn på palliativ vård, din myra. Sluta grina nu
Citera
2026-06-19, 18:37
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Du pratar ju som en liten invandrare vadå ägd. Jag motbevisar bara din syn på palliativ vård, din myra. Sluta grina nu

En lögn är inte motbevis, retard.

Jag tänker inte föra en diskussion med någon som bara ljuger.
Citera
2026-06-19, 19:37
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
En lögn är inte motbevis, retard.

Jag tänker inte föra en diskussion med någon som bara ljuger.
Nej du hittar säkert ut själv.
Citera
2026-06-19, 19:39
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Nej du hittar säkert ut själv.

Den där comebacken lät säkert bra i ditt huvud.
Citera
2026-06-19, 20:20
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Den där comebacken lät säkert bra i ditt huvud.
Ja, efter läst att du tror palliativ vård handlar om att svälta folket till döds så förstod jag direkt hur lite du förstod om ämnet så släpper det så kan du fortsätta leka i sandlådan med dom andra barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in