Citat:
Ursprungligen postat av
tobbeskinhead
Nick Alinia får psykbryt och skriker på några iranska diplomater
https://www.youtube.com/shorts/M-vnsytQPSA
Vad tycker ni om beteendet? Är detta en smart politisk strategi av Nick Ali?
Djävligt rimlig reaktion på företrädare från en terrorstat…
Han har mitt fulla, och lagens, stöd att uttrycka denna åsikt.
Jag skrek okvedesord senast i lördags på en norsk fiskebåt jag mötte med en stor djävla palestinaflagga, innan det skrek jag på en bil-kollonn med ryska flaggor som åkte runt och bögade sig i Göteborg under deras nationaldag.