Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Knulldell-2.0
Äh, ge dom ett paket cigg och en smäll på käften..
???
Nänä... inga cigaretter!
Varför i helvete skall svenska skattebetalare stå för denna nota?
Sätt upp tydliga regler för de som inte anpassat sig, be dom åka hem som inte uppfyllt listan.
Övriga som är oönskade av andra skäl kan oxå lämna. De ekonomiska flyktingarna ingår här.
UTAN ekonomiska plånböcker.
Skall det betalas nån summa för "återvandring" är det till dom som legalt är här och vill åka hem med hela släkten, men kolla upp deras ekonomi först.