2010-11-23, 18:34
Medlem
Har haft samma tanke.. :P Finns det någon mer sida än IX?
Citera
2010-12-24, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiiRii
Har haft samma tanke.. :P Finns det någon mer sida än IX?

www.qx.se

www.sylvester.se
Citera
2011-01-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zooom
på senare tid har jag fantiserat om hur det är att suga kuk och skulle villja prova det någon gång, jag har ett par polare jag skulle kunna tänka mig göra det med men inte vågar man fråga dom, eller?

jag är inte gay i vanliga fall och har haft ett par flickvänner under årens lopp, och jag har inga tankar på att ge upp det kvinnliga könet

man kanske skulle gå till närmaste gayklubb och hitta något ragg? jag kan inte tänka mig att göra det med varken tyska muskelbögar eller den femenina typen, utan helt "vanliga" killar.

några tipps?

Man är inte gay för att man vill testa ju. Kör hårt och lycka till med att suga kuk
Citera
2011-02-04, 13:13
Medlem
ellirs avatar
skulle nästan säga att de är lättare att suga kuk, eller så är jag helt enkelt bättre på det..
Citera
2011-02-06, 02:32
Medlem
Finns några white trash kids som har ett slags kollektiv eller någon form av kursgård i en lägenhetsradda någonstans i Mälardalen tror jag. Här är en film från deras privata utbildningsradio.

http://www.youtube.com/watch?v=Dgr0kGjytZc
Citera
2011-02-06, 21:19
Bannlyst
Du kan ju köpa en dildo och testa på den först. Övning ger färdighet som man brukar säga.

Edit: Såg att tråden var från 2005. Ts har säkert testat på det för länge sedan.
Citera
2011-02-08, 18:24
Medlem
SweTechs avatar
Suga kuk är inte speciellt kinky och tråden handlar inte om någon fetisch så den får respass..

Kinky Sex>>E&S
//Moderator
Citera
2011-02-09, 23:33
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGoodGirls
men gå ut och ragga upp en karl och berätta hur det gick sen! *skriker av glädje*

http://goodgirls.webblogg.se (du kan gå gästblogga om din första avsugning av / till en kille!!)

Sluta göra reklam för er skitblogg!
Citera
2011-03-22, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zooom
på senare tid har jag fantiserat om hur det är att suga kuk och skulle villja prova det någon gång, jag har ett par polare jag skulle kunna tänka mig göra det med men inte vågar man fråga dom, eller?

jag är inte gay i vanliga fall och har haft ett par flickvänner under årens lopp, och jag har inga tankar på att ge upp det kvinnliga könet

man kanske skulle gå till närmaste gayklubb och hitta något ragg? jag kan inte tänka mig att göra det med varken tyska muskelbögar eller den femenina typen, utan helt "vanliga" killar.

några tipps?
jag sökte upp en 57åring på knullkontakt.se och jag sög av honom. men bli medlam på qx där hittar du nog många killar.
Citera
2017-09-28, 16:51
Medlem
Jag ser att det är en gammal tråd och jag har läst igenom det mesta. Anledningen till att jag hamnade här var att jag själv blev sugen på att testa och nu är jag helt kukberoende. Om en storkukad kille ber mig att suga klarar jag inte av att säga nej. Jag har diskuterat saken med en tjejkompis och hon förstår precis vad jag pratar om. Vi har nu peppat varandra till att bli bättre på att suga, att kunna ta emot hela kuken ända ner i halsen osv. Och vi har båda blivit betydligt bättre på att ta emot kuk i munnen. Hon har tock total spermafobi vilket jag försöker peppa henne att göra något åt.
Vad som gör att vi gillar detta är dock en gåta.
Jag suger oftast påklädd, kommer hem till killar, ställer mig på knä och suger tills dom kommer, sedan går jag. Jag får alltså fysiskt sett ingen njutning men kan ändå inte låta bli att suga
Citera
2026-06-19, 03:30
Medlem
rudi1985s avatar
Är en kille som tänder på en transexuell som äter hormoner och ser ut som en snygg tjej med tuttar men har kuken kvar bög om han pussar på hennes kuk och slickar på den lite?. Lite bög måste man väl vara då?
Citera
2026-06-19, 11:08
Medlem
zebra121s avatar
Intressant tråd detta. Själv är jag oxå sugen.... Man kanske är lite bisexuell ändå.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in