2026-06-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vissenellervilse
Är BHG ett av hans större innehav just nu? Ser att den tog en smäll idag.

Det är det minsta innehavet i både privata o företagsportföljen. Inför veckan var det värt ca 300K totalt i dessa portföljer.
Citera
2026-06-17, 23:45
Medlem
watcher1970s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Väldigt obalanserad. Kanske märker han att medlemmar säger upp medlemskap inför prishöjningen? Eller att bankomaten börjar tömmas?

Väldigt vad otrevlig han var i denna video. Vet att han skådespelar mycket, men videon i sig borde inte ge så många nya medlemmar, snarare det motsatta.
Känns som han, trots att han påstår sig vara arbetsfri, borde ta lite ledigt. Kanske det är börsläge som gör honom aggressiv och högröd i ansiktet.
Så, bästa A.A, ta Din nyinköpta bil och åk ut i skogen och koppla av. Ditt blodtryck skulle må bra av det.
Citera
2026-06-18, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
Ja Intrum är absolut högsta risken. Idioti när man har den belåningen

Han sa han köpte mer för att sänka sitt gav. Tippar på att intrum kommer fortsätta neråt och neråt de nästa par månader.

Han fick en andra chans när hexan gick 100% upp, tänkte nu har han väl lärt sig sin läxa - så sätter han sig i samma rävsax igen med intrum.
Senast redigerad av Skattebetalaren23 2026-06-18 kl. 00:59.
Citera
2026-06-18, 07:45
Medlem
Kontrollavgifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebetalaren23
så sätter han sig i samma rävsax igen med intrum.
Han har väl sagt att anledningen till att han lånar är att han inte har så mycket pengar. Och därför måste han köra med belång för att få hävstång. Om han fortfarande anser detta så borde han minska belåningen nu när han byggt lite kapital.
Men hans irrationella uppträdande i senaste videon tyder på att han förlorar fotfästet och kommer att göra desperata satsningar. Bolag som Intrum, särskil i belånat skick, krossar garanterat index. Frågan är bara om det krossar uppåt eller nedåt.
Citera
2026-06-18, 10:30
Medlem
Hur mycket nettopengar har han - om än brutto före reavinst
eller kör han ISK rakt igenom?

O hur är det med "medlemmarna" hur mycket in per månad via dessa?

Skryter med nån jävla skitCaddy. Antingen fattar han inget om bilar eller
så är han en fattiglapp

Han borde köpa en Astoria - det har Leif-Ivan gjort - den är juste
varit inne i den.

https://www.motorhomes503.com/2007-damon-astoria-3-slides.html

Där kan han ha allt-i-ett studio mobile office o åka runt o predika
aktieanalytikern o värva medlemmar o ha juste semester/weekend trips
med familjen.
Citera
2026-06-18, 11:08
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albert22
Under en lång tid kändes det som att min portfölj inte ledde någonstans. Jag spenderade timmar med att undersöka aktier och följa marknaden, men ändå fortsatte jag att göra samma misstag och ifrågasätta mina beslut.

En annan investerare från detta forum rekommenderade LAUREN.STOX på Instagram. Efter att ha pratat med henne insåg jag att några saker höll mig tillbaka. Hon hjälpte mig att optimera min portfölj, förbättra min riskhantering och närma mig möjligheter med ett mycket tydligare ramverk.

För första gången kände jag mig säker på de beslut jag fattade. Istället för att reagera på varje marknadsrörelse lärde jag mig att fokusera på den större bilden. Det som en gång kändes förvirrande blev mycket lättare att förstå, och mitt sätt att investera förbättrades avsevärt.

När jag ser tillbaka är det en av de bästa rekommendationerna jag har fått. Jag rekommenderar starkt analytikern LAUREN.STOX på Instagram till alla som känner sig fast, vill förfina sin strategi, optimera sin portfölj eller förbättra sin marknadskunskap. Alternativt kan du nå henne på WhatsApp för professionella insikter: +(44) 786 8198 295.

Skulle hon vara bättre än Aktieanalytikern?
Citera
2026-06-18, 11:18
Medlem
Jagarjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebetalaren23
Han sa han köpte mer för att sänka sitt gav. Tippar på att intrum kommer fortsätta neråt och neråt de nästa par månader.

Han verkar - även idag - ha fantastiska möjligheter att fortsätta att sänka sitt GAV :-)

Varje aktie han köper nu kostar typ 40 öre mindre än hans GAV! Skynda fynda!
Citera
2026-06-18, 13:58
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarjagaren
Han verkar - även idag - ha fantastiska möjligheter att fortsätta att sänka sitt GAV :-)

Varje aktie han köper nu kostar typ 40 öre mindre än hans GAV! Skynda fynda!

Ah....
Han är ju en aktiehandelns okrönte konung, han kan fånga den fallande kniven!
Frågan är ju bara vilka pengar han handlar för?

Frågan är ju bara den varför han gick in på 4 kr, han måste ju känt till raset som slulle komma?
Citera
2026-06-18, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ah....
Han är ju en aktiehandelns okrönte konung, han kan fånga den fallande kniven!
Frågan är ju bara vilka pengar han handlar för?

Frågan är ju bara den varför han gick in på 4 kr, han måste ju känt till raset som slulle komma?

För mig är det uppenbart att AA visste att fallet skulle fortsätta. Att han ändå valde att köpa på en högre nivå är för att bjuda sina medlemmar på mer spänning. Allt annat vore omöjligt.
Citera
2026-06-18, 20:59
Medlem
Säga vad man vill, men han har ändå klarat sig rätt länge "utan att arbeta" och det har väl varit hans modell? Sannolikt längre än de flesta i denna tråd, som ändå innehåller en del ekonomiskt kunniga. Äh, AA har gjort den del bra och en del mindre bra som de allra flesta, som ändå måste gå till förvärvsarbetet. Vem följer ni helst av Felix Nordqvist eller AA, SparaCash eller vad det nu finns? Rent av förslag är väl trevligt?
Citera
2026-06-18, 22:36
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtermni
Säga vad man vill, men han har ändå klarat sig rätt länge "utan att arbeta" och det har väl varit hans modell? Sannolikt längre än de flesta i denna tråd, som ändå innehåller en del ekonomiskt kunniga. Äh, AA har gjort den del bra och en del mindre bra som de allra flesta, som ändå måste gå till förvärvsarbetet. Vem följer ni helst av Felix Nordqvist eller AA, SparaCash eller vad det nu finns? Rent av förslag är väl trevligt?

Jodå, han har lyckats med det! Det som stör folk är nog hans dryga approach och korkade investerings filosofi! Men visst, ser man bara till att inte arbeta så har han ju bevisligen lyckats med det i 5-6 år eller nåt sånt!
Citera
2026-06-18, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtermni

Han har ju arbetat i flera år med Youtube.

Han är ju nu helt öppen med att om inte tillräckligt många betalar 300 kronor i månaden funkar inte det här för honom. Överraskande ärligt från en person som hittat på sina egna verkligheter i flera år. Får se hur det blir efter månadsskiftet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in