Citat:
Ursprungligen postat av
FallerIfallerA
Svårt att hålla det man inte har i händerna, har du aldrig varit magsjuk, ditt klappmongo?
Du bajsar alltså hellre på golvet, ja där ser man.
Ja vi är alla olika och löser det på olika sätt.
Verkar som du tycker detta var lite känsligt.