Citat:
Ursprungligen postat av
Slocum
Sen är det väldigt många högeranstrukna som verkligen mår dåligt över vart Sverige är på väg och att det lutar åt vänsterstyre i höst och verkligen kan konstatera att det är "kört" för att alla andra röstar fel. Främst då på Miljöpartiet som verkligen är samhällets gissel.
De borde stanna upp och tänka på att var tionde person som har rösträtt i Sverige sympatiserar med MP.
Det är fler än vad NMR, MED, Örebropartier och AFS och allt vad de heter ens kan drömma om att få tillsammans.
Hajja någon gång att folk verkligen VILL ha det så.
Bra poäng!
MP har ett stöd på ca 7% i OU, alla de där ytterkantspartierna du nämner får TILLSAMMANS ihop ca 0,5%.
0,5% som för det första inte åstadkommer någonting, och som för det andra mycket väl kan sänka Tidö och svensk höger för alltid. De tuffa sänker Sverige för alltid, bra jobbat. Fr o m september är Sverige rökt för alltid?
Eller? 2030 kommer ny chans? BSS bror?