2026-06-18, 14:23
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av economixx
Finns inget blå gult islam. Finns inget svenskt i islam och kommer aldrig finnas. Svensken vill inte det och muslimen vill inte det heller. De som vill det är vänsterextrema kvinnor som inte vet hur många kön det finns.

Håller med.
Men jag stör mig på Marabou.
Det är ju faktiskt en namn som grundar sig i ett ord ifrån Islam.
Snacka om att känna sig infiltrerad.
Undvik den jävla chokladen.
Citera
2026-06-18, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi

"Bäst vi landsätter en slugiltig lösning och massmördar alla muslimer innan de mördar oss, på så vis så blir det mindre mord"

Väx upp.

Tror du har missförstått, det är inte jag som försvarar en idiologi som dikterar att man skall mörda dom andra....
Citera
2026-06-18, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikodemous
Även en annan svensk spelare pekade upp i det blå efter att ha gjort mål med anspelning på den kristna guden. Det känns att man behöver välja här: antingen är det ok med religion i sport, eller inte. Det spelar mindre roll vilken religion det handlar om då alla religioner i grund å botten handlar om att styra mänskligheten med förtryck, vilket vi såg i Sverige för några hundra år sedan också. Samma skrot och korn där maktgalna män ville roffa åt sig makten genom styrning av folket via religion.

SäEtt uttalande kom ifrån SD precis:

Åkesson: Ayari är hjärtligt välkommen att leva i det här landet

Så jag får anta att samtliga partier i riksdagen är överens om att han reko kille så frågan handlar väl främst om religion inom sport eller ej.

Kristendomen är ju ok, dels tillhör det vår kultur och dels förespråkar inte vår kristendom folkmord på meningsmotståndare. Det faktum att "svenska kyrkan", inte är kristen utan bara ytterligare en västutplånarrörelse, är en annan sak.

Sd har väl ingenting med värnandet av sverige att göra. Det är ett parti som förespråkar fortsatt massinvandring och "öppen svenskhet" vad fan det nu är?
Citera
2026-06-18, 15:22
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Tror du har missförstått, det är inte jag som försvarar en idiologi som dikterar att man skall mörda dom andra....

Du lever i en fantasivärld.
Citera
2026-06-18, 15:24
Medlem
Citat:
Du lever i en fantasivärld.

Säg det till agnostiker, kristna, eller andra oliktänkare i muslimska länder.

Boko haram är inte sådär mysiga som ni snackar om på vänsterns sektmöten.
Citera
2026-06-18, 15:28
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Säg det till agnostiker, kristna, eller andra oliktänkare i muslimska länder.

Boko haram är inte sådär mysiga som ni snackar om på vänsterns sektmöten.

Suck. Vad sägs om att du citerar mig där du föreställer dig att jag uttalar stöd för Boko haram?
Citera
2026-06-18, 16:06
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjalle1
Sanningen är att de är precis tvärtom. Dunning-Kruger är stark här. Teorin kom som en ingivelse hos en fransman som drack kaffe och tittade på folk. Ingen matematik inte ens Google

Då föreslår jag dig att gå ut och ta en promenad i Malmö, Göteborg eller flera av Stockholms förorter.....
Citera
2026-06-18, 16:08
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Du vill inte ha religionsfrihet, helt enkelt? En av Sveriges grundlagar?

Jag hade spytt om jag som icke troende blivit tvingad in i kristendomen.

Garantin för att framtidens svenskar även ska ha religionsfrihet är att islam inte tillåts ta över landet. Det borde du väl ändå begripa.
Citera
2026-06-18, 16:10
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Vad fan vet du om vad som kan ske i sverige och inte?
Vad tror du händer ifall alla människor skiter i grundlagen överhuvudtaget?

Vi kommer snart ha samma situation som före detta jugoslavien hade på 90 talet, nämligen inbördeskrig och det kommer bero på svin som dig!

Det finns uppenbarligen en risk för detta i framtiden. Men jag skulle inte kalla det för inbördeskrig utan det är i så fall ett koloniseringskrig.
Senast redigerad av DeValera 2026-06-18 kl. 16:14.
Citera
2026-06-18, 16:13
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Fel dom är svenskar med rötter i ett annat land. I Sverige är det inget unikt att vara Svensk så vill man som ung sticka ut visar man vilka rötter man har. Enkelt att förstå för normalbegåvad icke-svärjis.

Sedan när kan en icke-svensk definiera vem som är svensk.

Eller så har jag missat något. Kan man helt och hållet byta ut DNA:et på folk nuförtiden? Etnisk svensk är man om man har sina rötter i det svenska folket. Du måste skilja på etnicitet och nationalitet vilket är två olika begrepp.
Citera
2026-06-18, 16:42
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Du vill inte ha religionsfrihet, helt enkelt? En av Sveriges grundlagar?

Jag hade spytt om jag som icke troende blivit tvingad in i kristendomen.

Det är INTE religionsfrihet att tvinga en religion på andra, gör vad fan ni vill när ni är hemma.
Citera
2026-06-18, 16:43
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Suck. Vad sägs om att du citerar mig där du föreställer dig att jag uttalar stöd för Boko haram?

Detta är islam som du stödjer och talar så varmt om.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/16V1xJ/iransk-sangerska-doms-till-74-piskrapp
Blir du våt i byxan nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in