Citat:
Som rasist är personen väldigt insatt i inte bara det iranska folkets kynne utan även det israeliska och det amerikanska. Det arabiska folket har han dock inte uttalat sig nedlåtande om, vad det nu kan bero på...
Sen måste du förstå att det bara är du som skall visa upp källor. En person som skriver fritt ur fantasin som om det vore fakta behöver inte visa upp några andra källor än sin egen penna. Vi har ju två personer i tråden som shitpostar dagboksanteckningar med lögner hela dagarna och de har all rätt att inte visa några källor och de har all rätt att ljuga fritt. Samma personer som avkräver dig inte bara källor, det är du ju jättebra på, men även källor som passar just deras världsuppfattning. Källor som visar fel sak är judiska och avfärdas därmed som lögner automatiskt.
Jag uppskattar att läsa dina mycket bildade inlägg, men det blir lätt lite komiskt när allt ifrågasätts av de två nyfascisterna pga att de helt enkelt inte förstår eller har förmåga att ta till sig det du skriver. Du skriver till en bildad publik och dessa två personer är inte bildade. All cred till dig dock som tar dig tid att förklara.
Sen måste du förstå att det bara är du som skall visa upp källor. En person som skriver fritt ur fantasin som om det vore fakta behöver inte visa upp några andra källor än sin egen penna. Vi har ju två personer i tråden som shitpostar dagboksanteckningar med lögner hela dagarna och de har all rätt att inte visa några källor och de har all rätt att ljuga fritt. Samma personer som avkräver dig inte bara källor, det är du ju jättebra på, men även källor som passar just deras världsuppfattning. Källor som visar fel sak är judiska och avfärdas därmed som lögner automatiskt.
Jag uppskattar att läsa dina mycket bildade inlägg, men det blir lätt lite komiskt när allt ifrågasätts av de två nyfascisterna pga att de helt enkelt inte förstår eller har förmåga att ta till sig det du skriver. Du skriver till en bildad publik och dessa två personer är inte bildade. All cred till dig dock som tar dig tid att förklara.
Två fundamentaliser som gråthånglar i hörnet för att trösta varandra pga påkomna med oärlig agenda. Fint att ni har varandra!
Vad är det för rasistiskt jag uttryckt? Ge gärna exempel genom citat.
Vad är det för källor jag ej har postat? Ge gärna exempel genom citat.
Det har aldrig hänt. Mitt enda brott är att inte hålla med om erat narrativ, samt uttrycka den åsikten offentligt, och för det måste jag tystas och svartmålas. Samma med Graavarg. Du måste släppa oss nu. Det är osunt Petrus.
Mooshe Saada från Likud uttalade sig för en stund sen här, och det är lite samma typ av mentalitet som du ger uttryck för. Dygnet runt, maximalt våld och ingen proportionalitetsprincip:
Citat:
Moshe Saada, a lawmaker from Netanyahu’s ruling Likud party, urged the prime minister to take a harder line with the US over Lebanon.
“Prime Minister Netanyahu needs to tell Trump ‘enough’,” Saada said. “I am bound to defend Israelis, and withdrawing from Lebanon right now poses an existential threat to Israel. Duty demands that we strike Lebanon everywhere, around the clock, with maximum force and with no proportionality.”
“Prime Minister Netanyahu needs to tell Trump ‘enough’,” Saada said. “I am bound to defend Israelis, and withdrawing from Lebanon right now poses an existential threat to Israel. Duty demands that we strike Lebanon everywhere, around the clock, with maximum force and with no proportionality.”
Allt detta för att USA har mage att ta beslut utifrån annat än endast Israels bästa. Skrämmande!