2026-06-18, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Antingen har den fisförnäma slynan gått före i kön, eller så har hon (eller mer troligt någon i hennes närhet) köpt lungorna utomlands, av någon stackare som mystiskt avlidit...

Lungorna skördades utomlands är min gissning, kanske var dom en tackgåva från hennes internationella nätverk för att hon knep igen när hon blev kölhalad i media.
Citera
2026-06-18, 09:34
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blacklodge77
exakt så är det. min vän hade kasst knä efter jobbat som golvläggare i 20 år, han skulle operaras och väntetiden var 1,5 år. När han ringde kalanderska så erbjöd de honom operation inom dagar mot att han betalade rejält. Det sjuka i hela detta var att det var samma sjukhus och samma läkare som opererade honom mot betalning. Det är här lätt att tro att dessa privata sjukhus lever helt utan ersättning från skattebetalarna men i själva verket så får de en jävla massa skattepengar samt att samtliga läkare där har läst gratis i sverige (skattebetalarna har betalat deras utbildning)

Jämförelsen mellan dåliga knän och lungtransplantation är ABSURD

Jag har redan i tråden förklarat hur det ligger till, så jag förstår inte varför en massa muppar fortsätter ranta om upplevda orättvisor. Ganska patetiskt, faktiskt.
Citera
2026-06-18, 09:52
Medlem
LKKINGENs avatar
Visst är det väl som så att detta gick väldigt fort men det kan ju också vara så att detta varit på G en längre tid bakom kulisserna utan att media informerats.
Inte att ignorera, hon har ju sina tentakler i Epstein sörjan så vem vet.
Hon kanske hade ett nummer hon kunde ringa och vips dök det upp en exakt match av ett par unga starka vältränade tonårslungor som någon donerat mer eller mindre frivilligt, if you know what I mean

Hur som haver visst är det skillnad på folk och folk, inte tror ni väl kungen åker och sätter sig på akuten när nageltrånget blir för jobbigt, igen.
Citera
2026-06-18, 10:00
Medlem
Fiffiniffis avatar
Det är verkligen helt otroligt hur det kan sitta vuxna människor och prata om absurda konspirationsteorier med NOLL BELÄGG när det hela redan har förklarats i detalj. FB är verkligen avskrädets tillhåll.
Citera
2026-06-18, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebus
Jävligt tråkigt för Norge. Men de är en bunt fånar så det kanske de ändå förtjänar.

Nejdå, det här gick jättefint. Både donorn och Mette Marit har det bra!
Citera
2026-06-18, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Det är verkligen helt otroligt hur det kan sitta vuxna människor och prata om absurda konspirationsteorier med NOLL BELÄGG när det hela redan har förklarats i detalj. FB är verkligen avskrädets tillhåll.
Det är skrämmande att vuxna människor kan tro på att eliten som beblandat sig med Epstein är helt oskyldiga och snällt väntat på sin tur i en vårdkö som oss vanliga knegare. Sannolikheten för att det skulle dyka upp ett par lungor som dessa så snabbt och som var helt rätt anpassade till Mette-Matit på alla sätt och vis är, bara rent matematiskt sett, oerhört liten. Om man nu ska tänka logiskt vilket du verkar förespråka.
Citera
2026-06-18, 10:20
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blattro
Det är skrämmande att vuxna människor kan tro på att eliten som beblandat sig med Epstein är helt oskyldiga och snällt väntat på sin tur i en vårdkö som oss vanliga knegare. Sannolikheten för att det skulle dyka upp ett par lungor som dessa så snabbt och som var helt rätt anpassade till Mette-Matit på alla sätt och vis är, bara rent matematiskt sett, oerhört liten.

Nej. Jag har redan redogjort för det. Du och dina gelikar har helt enkelt fel.

(FB) Mette-Marit har fått nya lungor- på rekordtid (gått före i kön?)

Enda frågan är om du kommer erkänna att du har fel eller inte. Kommer du t ex vara bättre en förintelseförnekaren AutDisceAutDiscede? Jag hoppas det.
Citera
2026-06-18, 10:26
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Man ser på formuleringarna och bildspråket i detta inlägg att detta är skrivet av en bildad skribent som har tillgång till opartisk information från spårbara källor, VÄLDIGT TRUSTWHORTHY!!!

Citat:
Nej, din jävla retard

1) Donationsregistret har TIODUBBLATS pga uppmärksamheten frågan fått så det finns fler organ att tillgå

2) Väntelistan är KORT, det utförs bara 30 transplantationer om året. Mediantiden är 6 månader och man placeras med listan när man bedöms behöva organ inom 1-2 år.

3) Väntelistan just nu var bara 8 personer, att jämföra med 56 personer för 10 år sedan.

4) Alla kan inte donera till alla, donator och mottagande måste matcha varandra väldigt väl, så att någon får lungor "före" någon annan är helt naturligt

Men fortsätt prata om saker du inte vet något om och ge oss andra ett gott skratt, din lilla pajas

Nu är bara frågan: Ska du erkänna att du hade fel eller ska du gömma dig som en liten bitch?
Citera
2026-06-18, 10:28
Medlem
StonedAssassins avatar
Epstein kontakterna lönas att ha ser jag...
Citera
2026-06-18, 10:40
Medlem
Bättre att ha gett dom till någon kedjerökande alkoholist istället? 😂
Citera
2026-06-18, 10:40
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutinDaAzz
Man ser på formuleringarna och bildspråket i detta inlägg att detta är skrivet av en bildad skribent som har tillgång till opartisk information från spårbara källor, VÄLDIGT TRUSTWHORTHY!!!

Peka ut ett enda fel i det jag skrev. ETT ENDA.
Citera
2026-06-18, 10:44
Medlem
Citat:
Jämförelsen mellan dåliga knän och lungtransplantation är ABSURD

Jag har redan i tråden förklarat hur det ligger till, så jag förstår inte varför en massa muppar fortsätter ranta om upplevda orättvisor. Ganska patetiskt, faktiskt.

Vården är sjukt orättvis lungor eller inte. Liksom resten av samhället. Vi går från 80-talet då arbetare och vanliga människor hade det bra till ett extremt klassamhälle. Vanliga människor är inte värda ett skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in