2026-06-18, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krascha
För övrigt har journalisterna inte ett skit att göra med vilken reklam som köps in.

Självklart är det så. De som sitter högst upp i ledningen väljer ju vilka journalister som får jobba på TV4, vilket då speglar sig på ledningens politiska åsikter.
Citera
2026-06-18, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Köp premium då så slipper du se det mesta av reklamen

Nej, tack. Skulle aldrig ge ett öre till dessa rödfärgade charlataner.
Citera
2026-06-18, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Gör något annat när reklamen kommer, de betalar till tv4 som alla andra som köper reklamplats!

Detta. Svaret är självklart att avstå reklam tv
Citera
2026-06-18, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Köp premium då så slipper du se det mesta av reklamen

Sundare på sikt att ej betala in pengar till TV4 så att skiten försvinner snabbare
Citera
2026-06-18, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettborste-AI
Självklart är det så. De som sitter högst upp i ledningen väljer ju vilka journalister som får jobba på TV4, vilket då speglar sig på ledningens politiska åsikter.
Tror du på fullaste allvar att det är journalisterna eller ledningen på TV4 som väljer vilken reklam som de ska visa, till förmån för deras politiska åsikter?

Vad tror du aktieägarna skulle säga om det?

Schibsted är ett publikt aktiebolag, det betyder att du kan bli delägare klockan nio i morgon bitti, om sex timmar.

Din trådstart handlade om att TV4 inte var partiska. Den delen är redan avhandlad. Nu är du förbannad på något annat. Och jag känner att även den delen nu redan är avhandlad.

Byt kanal för helvete, innan din hjärna exploderar.
Senast redigerad av Krascha 2026-06-18 kl. 03:01.
Citera
2026-06-18, 03:10
Medlem
kraftfoders avatar
Kollar bara TV4 via YT, som jag har adblock på. Tog bort TV4 totalt för någon månad sedan, reklamen störde samt deras programutbud i övrigt.

Så det bekommer mig inte längre.
Citera
2026-06-18, 03:48
Medlem
Pinoputchins avatar
Den som betalar..
Citera
2026-06-18, 05:30
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Tröttsamt och hjärntvättande smörja som TVn spyr ur sig.

Ett gott råd .. Stäng av dumburken och låt den var det.
Gjorde det för 10+ år sedan.
Vettigt argument! VÄLDIGT sällan jag ser TV, och särskilt inte TV3 eller TV4. Om jag så gör stänger jag direkt Ica-Jerry, Ikea eller något med sossarna dyker upp. Ungefär samma lurendrejeri de körde med Kombilotteriet.

Skaffa ett liv!
Senast redigerad av Onanikrem 2026-06-18 kl. 05:33.
Citera
2026-06-18, 05:45
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
TV4 storsatsar på sossereklam i år! Hela 7 veckor i sträck visar de sossepropaganda! Detta känns knappast ok att sossarna ska ha en egen kanal som de kan sprida sin vidriga sossepropaganda på!

https://tv4media.se/transparensmeddelanden
Socialdemokraterna | Vecka 19-21 2026

Socialdemokraterna | Vecka 22-25 2026

Liberalerna | Vecka 22-23 2026
Vad anser ni om detta? Är det verkligen TV4:s uppgift att sprida sossepropaganda?

uppgift? dom betalar ju som alla andra. fittdyrt är de också.
Citera
2026-06-18, 06:19
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Den som betalar..
Bara att skita i att kolla på det. Samma med sExpressen. Där funkar Adblock i alla fall för att läsa nyheterna, deras"+" med kändisskit skiter jag ändå i.

Skulle ALDRIG i helvete betala en sån skitkanal som TV4, Må de gå under i kval! Samma med SVT, tyvärr tvingas vi betala för skiten ändå. Vare sig vi ser det eller ej.
Citera
2026-06-18, 06:23
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Det lär vi märka inte minst genom eventuella "transparensmeddelanden" om saken. Frågan som snarare borde ställas är om TV4 kommer neka SD att köpa reklamplats om SD så skulle vilja.

Beror väl på hur den är utformad. Hets mot folkgrupp är inte tillåtet i några sammanhang och dessvärre brukar SD:s kommunikation klassas som det. Därför får de hålla sig till sina trollfabriker.
Citera
2026-06-18, 07:41
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
TV4 storsatsar på sossereklam i år! Hela 7 veckor i sträck visar de sossepropaganda! Detta känns knappast ok att sossarna ska ha en egen kanal som de kan sprida sin vidriga sossepropaganda på!

https://tv4media.se/transparensmeddelanden
Socialdemokraterna | Vecka 19-21 2026

Socialdemokraterna | Vecka 22-25 2026

Liberalerna | Vecka 22-23 2026
Vad anser ni om detta? Är det verkligen TV4:s uppgift att sprida sossepropaganda?

Ja. De är väl på sossarnas sida? Precis samma som politiskt obundna aftonhororna t. ex. Självklart är det deras jobb att hjärnknulla svennarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in