2026-06-17, 20:49
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Eller Länge Leve De Röda!?

Vad säger ni. - Är det här början på slutet för den vite mannen i Sverige, eller är räddning i sikte?

Hur vill du som vit gå under tillsammans med din familj på bästa sätt när stunden dagas. Med fanan högt och med ett bang, eller stilla med knuten näve i fickan?

Ja det kommer bli precis som kaosåren med rödgröna röran 2014-2022. Massimport av skäggiga män från 3e världen, nedläggning av kärnkraft, skyhög bensin, kriminaliteten kommer skjuta i höjden igen och nu även blandning av befolkningen så att ingen längre kan gå tryggt i sitt eget område.

Men vinner vänstern så är det uppenbarligen det här folket vill ha, dvs ett otryggt samhälle med sprängningar, fler svartskallar och mindre i plånboken varje månad.
Citera
2026-06-17, 20:56
  #14
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Ja det kommer bli precis som kaosåren med rödgröna röran 2014-2022. Massimport av skäggiga män från 3e världen, nedläggning av kärnkraft, skyhög bensin, kriminaliteten kommer skjuta i höjden igen och nu även blandning av befolkningen så att ingen längre kan gå tryggt i sitt eget område.

Men vinner vänstern så är det uppenbarligen det här folket vill ha, dvs ett otryggt samhälle med sprängningar, fler svartskallar och mindre i plånboken varje månad.

Kombinera detta med utökad massövervakning, typ bank-ID för att skriva på flashback a'la Keir Starmer. Helvetet väntar runt hörnet. Men vi fortsätter rösta på åttaklövern, ty hoppet är det sista som dör!
Citera
2026-06-17, 21:02
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Eller Länge Leve De Röda!?

Vad säger ni. - Är det här början på slutet för den vite mannen i Sverige, eller är räddning i sikte?

Hur vill du som vit gå under tillsammans med din familj på bästa sätt när stunden dagas. Med fanan högt och med ett bang, eller stilla med knuten näve i fickan?

Sluta med dina fantasier.
Svensken har lagt sig platt och ingen förändring kommer att ske.
Citera
2026-06-17, 22:14
  #16
Medlem
dude2ks avatar
Har inte så stor betydelse. Globalisterna som styr och äger politikerna oavsett.
Citera
2026-06-17, 22:56
  #17
Medlem
pn222jws avatar
Underskatta inte trumpianismens indirekta makt. Europa inklusive Sverige följer alltid - förr eller senare - efter USA, som nu 2026 är längre högerut än vid Reagans omval 1984. Vi kommer alltså få en "blå" vänster som i Danmark, så ett eventuellt regeringsskifte i september är inte längre en överlevnadsfråga. Faran är mindre, men mer sannolik.
Citera
2026-06-18, 00:06
  #18
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Helt korrekt. Är man vid sidan av ter sig livet exakt som man vill ha det. Man klipper gräs, grillar, promenerar och tränar. Ingen skillnad om det i sverige finns ett parti som heter dittan eller dattan.
Globalisterna har en plan och den rullar vidare med hjälp av just vår teater av demokrati och hjälp av storfinansen och satanister och övriga icket gudfruktiga entiteter.

Det är depolitisering.
Citera
2026-06-18, 00:46
  #19
Medlem
Nu har Tidelagspartierna gjort bort sig totalt under sin chans för Fame and Glory. Vi vänder blad som Knugen sade. Kan det bli sämre med Globalist-Magda? Nej, jag tor inte det.
Citera
2026-06-18, 01:10
  #20
Medlem
Q-Trons avatar
De europeiska folken kommer inte att kunna lösa den demografiska förändringen på politisk väg. Det kommer att sluta i krig. Inga mångetniska och mångreligiösa mångkulturer överlever i det långa loppet. De röda i EU försöker just nu skapa ett nytt Jugoslavien men på kontinentsnivå. Och det kommer att sluta ungefär likadant: ökande social oro, ökande överstatlig repression från ländernas regeringar och från EU-maskineriet självt, våldsamma konfrontationer mellan olika grupper och därefter balkanisering.

Homogenitet betyder bättre samhällsstabilitet eftersom det finns färre konfliktytor mellan människor. Faktorer som ras, etnicitet och kulturell tillhörighet går inte att ignorera då det är djupt inpräntat i oss. Om den nuvarande förvandligen håller i sig så kommer det att sluta med våld och död runtom i Europa. Samma utveckling ser vi även i USA, Australien och Kanada. USA har just nu extrema rasmässiga spänningar inom landets gränser, framförallt mellan vita och svarta. Men innan det etnicitetsrelaterade våldet bryter ut på allvar så kommer västvärlden att präglas av en längre tid av sociala spänningar och fortsatt eskalerande social oro, och den fasen har redan inletts: främmande länders flaggor som höjs på våra gator. Främmande, religiösa inslag som går stick i stäv med den shitlib-ideologi som ironiskt nog omhuldar dem och som givit upphov till det nuvarande paradigmet. Förstörelsen av informella och oskrivna men stabiliserande samhällsnormer som istället måste ersättas med lagar, regler och statliga förmaningar. Ett mer omfattande övervakningssamhälle för att försöka undvika ytterligare etniska, kulturella och religiösa splittringar, konflikter och politiska våldsattentat. Ökande politiskt förtryck av de dissidenter inom Europas ursprungsbefolkningar som motsätter sig folkutbyte, demografiskt självmord och kulturell självspäkning till förmån för främmande kulturer. Hög tillit byts ut mot låg tillit. Bland annat. Och europeiska politiker har redan nu blivit simpla administratörer av Europas fortsatta förfall.

Etnisk, kulturell och religiös mångfald är inte en styrka. Det är en enorm svaghet; den största svaghet som ett välfungerande samhälle överhuvudtaget kan ha.
Citera
2026-06-18, 01:17
  #21
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Eller Länge Leve De Röda!?

Vad säger ni. - Är det här början på slutet för den vite mannen i Sverige, eller är räddning i sikte?

Hur vill du som vit gå under tillsammans med din familj på bästa sätt när stunden dagas. Med fanan högt och med ett bang, eller stilla med knuten näve i fickan?

Historien är cyklisk, nu går vi tillbaka till ett klassamhälle som kommer att hålla slödder i schack med AI, mångkulturell polisstat och ett socialt kreditsystem. Den vite mannen kommer att få vad den vite mannen förtjänar precis som den färgade mannen. Den som investerat i tillgångar (och förstår att anpassa sig) kommer att klara sig alla andra kommer att leva på en mycket sparsam UBI.

Att skriva på Flashback är = knyta näven i fickan, ut på ett torg med en megafon du då kommer det att hända saker.


Citera
2026-06-18, 02:17
  #22
Medlem
INGSOCs avatar
Antagligen så vinner de rödgröna.
Fortsätter de med invandringen så kommer de ha större chans att alltid få sitta kvar, så de kommer nog köra sitt race.

Jag är dock inte så orolig i helheten. Kommunism vare sig det är ras, klass eller kön har aldrig och kommer aldrig att fungera.
Det strider fundamentalt mot människans natur.
Det kommer att implodera utav sina egna ideér såsom det alltid gjort.
__________________
Senast redigerad av INGSOC 2026-06-18 kl. 02:24.
Citera
2026-06-18, 02:20
  #23
Medlem
Behövs det fler trådar om hur hemskt Sverige kommer bli om Sossarna vinner valet?
Citera
2026-06-18, 02:23
  #24
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Ni som har sparat kapital se till och för ut dessa tillgångar i god tid före valet. Har själv öppnat ett bankfack utomlands. Förlorar hellre på att inflationen äter upp en viss del av Euron än att bli tvångsbeskattad av Vänsterpartiet och övriga röda partier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in