2026-06-17, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vensterbliven
Jag skulle våga påstå att 95% av kvinnliga nazister som varit öppet aktiva i Sverige under de senaste 25 åren har varit överviktiga och/eller objektivt oattraktiva.

Hur kommer sig detta egentligen?
Varför har alla vänster/mp tjejer ful hårfärg, piercing i näsan och fula glasögon?
Varför är alla socialdemokratiska kvinnor feta gamla kärringar?

Ska man skillnad kvinnor höger och vänster så är absolut höger kvinnor snyggare.
Citera
2026-06-17, 15:25
Medlem
Citat:
Jag skulle våga påstå att 95% av kvinnliga nazister som varit öppet aktiva i Sverige under de senaste 25 åren har varit överviktiga och/eller objektivt oattraktiva.

Kvinnliga nazister? Vart har du sett några såna i Sverige? Aldrig nånsin sett en.
Citera
2026-06-17, 16:47
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:

Det är inte min bild. De kvinnliga nazister jag stött på under mitt liv har varit ganska snygga och normalbyggda till skillnad mot de manliga nassarna som ofta ser förjävliga ut.
Citera
2026-06-17, 19:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Samma sak som att hbqt och vänsterkvinnor är fula, dom har så mycket hat i sig för att ingen vill ha dom

Men en ful & kåt kvinna med läderbrallor är väl roligare än en snygg tråkig kvinna utan sexlust? Inget fel i en nazist eller kommunist i läder, sex funkar!
Citera
2026-06-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Men en ful & kåt kvinna med läderbrallor är väl roligare än en snygg tråkig kvinna utan sexlust? Inget fel i en nazist eller kommunist i läder, sex funkar!
Alla kvinnor kan få sex men kvinnor vill mest ha kärlek och det kan inte dessa nazis få
Citera
2026-06-17, 20:19
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Alla kvinnor kan få sex men kvinnor vill mest ha kärlek och det kan inte dessa nazis få
Jag tror nog att en nazistkvinna kan få kärlek.
Nazister söker nämligen också fruar: https://youtu.be/C5qfk9wq4IU?t=4
Citera
2026-06-17, 20:44
Medlem
Citat:

Det där hittar du nog på. Dom riktiga fläskpaddorna finner man på vänstersidan, rosa hår, kort hår, näsring och fat acceptans.

Det är svårt ibland att riktigt avgöra om dom verkligen är kvinnor eller bara veganska vänstermän med brist på testosteron.
Citera
2026-06-17, 21:21
Medlem
Se bara på det fåtalet kvinnor som är aktiva inom Nordiska Motståndsrörelsen. Det är bara överviktiga kvinnor som är delaktiga i deras marscher och demonstrationer, och så har det varit i många år.
Citera
2026-06-17, 21:24
Medlem
Comitiums avatar
Citat:

De blir nazister för att de är bittra och förgrämda just för att de är fula. Feta blir de för att de har ett aggressivt kynne och därför också äter aggressivt. Glufs, glufs. Och tröstäter förstås för att de är så miserabla.
Citera
2026-06-17, 22:01
Medlem
Apologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizzlykuma
Varför har alla vänster/mp tjejer ful hårfärg, piercing i näsan och fula glasögon?
Skinheadbrudarna mellan 1980-00 hade nästan samma stil som dem.
Tatuerade, rakat lite här och där på huvudet och ringar lite var som helst.
Citera
2026-06-17, 22:25
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:

Källa tack! 🤭🤭
Citera
2026-06-17, 22:31
Medlem
fndsaks avatar
Ni jobbar verkligen övertid inför valet men det funkar inte , ni kommer behöva bryta strömmen under rösträkningen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in