2026-06-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Sjukt onödig olycka. Undrar hur ofta det här händer?

Alla bilder + video. Varning för känsliga...

Generation smartphone... flera av de är helt off pga de växt upp med ipad etc.. horribelt
Citera
2026-06-16, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Man måste ha checklistor eller minnesramsor som man repeterar. Annars kan det gå åt helvete.

Att bara förlita sig på sin sköna avslappnade attityd håller inte i längden...

Dr som slänger ut henne verkar ha smartphonehjärnonor, dvs helt off, efteråt verksr de totalt likgiltiga att de dödat henne.
Citera
2026-06-16, 23:29
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Dr som slänger ut henne verkar ha smartphonehjärnonor, dvs helt off, efteråt verksr de totalt likgiltiga att de dödat henne.
Du gillar måhända inte smartphones och ipads månne?

Men ja, ytterst makabert men de lär ju också blivit chockade och hur man agerar i ett sånt tillstånd varierar helt klart.
Citera
2026-06-16, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Hann ladda ner den:

https://imgur.com/a/5rz6j4Q

Vila i frid, arma människa. Har själv hoppat bungeejump ett par gånger - en gång från över 100 meter. Men säkerhetstänket var nog av något högre kvalitet där jag hoppade än vad det verkar vara i Brasilien..
det där är mord i min mening
Citera
2026-06-17, 00:49
Medlem
Majsmannen2s avatar
Om man vänder på det.

Hade tre kvinnor kastat ut en man mot sin död?

Går det skylla på slarv?

Mamma till dottern beklagade det jävla gummibandet som skuld.

Ganska milt av henne kan jag tycka.
Citera
2026-06-17, 07:14
Medlem
En person kan glömma, men tre. Droger inblandat tro. Flickan reagerade inte heller. Sjukt att filnen finns att se och vem filmade.
Citera
2026-06-17, 09:34
Medlem
Det totalt galna i sammanhanget är att det fanns flertal personer, inklusive de som filmade, och ingen reagerade på att hon inte var fastspänd!
Citera
2026-06-17, 10:35
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crimescene
När man kollar den oblurrade videon (snett uppifrån) ser nedslaget väldigt onaturligt ut. Som att kroppen skulle studsa uppåt - den blir lite större en stund. Är det här verkligen ett säkert bekräftat dödsfall eller är det fejk?
Tycker också bilderna på tjejen på marken inte motsvarar förväntningarna av ett så högt fall? Eller har jag fel?
Jag undrar var hjälmen tog vägen? Den finns inte med på bilderna över kroppen. Skulle de ha tagit av den när hon dog? Om den gått sönder borde det ju ligga hjälmbitar runt omkring henne.
Citera
2026-06-17, 10:54
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Jag undrar var hjälmen tog vägen? Den finns inte med på bilderna över kroppen. Skulle de ha tagit av den när hon dog? Om den gått sönder borde det ju ligga hjälmbitar runt omkring henne.

Kanske tog av henne hjälmen när dom försökte rädda henne.

Är det henne man hör skrika i videon och kort därefter är det någon vad det låter som försöker härma den rösten? Innan en röst från en kvinna säger vad det låter som.

That seems hard. Efter Maria slog i marken.

Hon landar väl magplask? Alltså inte ryggen före.
Senast redigerad av Majsmannen2 2026-06-17 kl. 10:56.
Citera
2026-06-17, 11:19
Medlem
Förkastligt
Citera
2026-06-17, 11:20
Medlem
Video finns tillgänglig igen på Reddit.
Citera
2026-06-17, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
En person kan glömma, men tre. Droger inblandat tro. Flickan reagerade inte heller. Sjukt att filnen finns att se och vem filmade.

Den som filmade såg heller inte att rep fattades?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in