Citat:
Ursprungligen postat av
FallerIfallerA
Den är från 2003 så det är väl ok med en ny!
👍
Efter över 20 år är det hög tid för en nystart.
Lämna all skit bakom oss och låt det förpassas till historien.
En nystart, de är rättvist befriade!
Två miljoner är skämskudde på, men ett erkännandet av statens felsteg, och det smäller nog högre för Teet Härm och Thomas Allgén med anhöriga om omgivning.
Ex gratia är en symbolisk summa som ett erkännande av det fel samhället har begått.
Men det är svårt att tolka in de där två miljonerna, så lågt.