Citat:
Ursprungligen postat av
Follows
Precis som IT-forensikern så måste han ju någonstans vetat att han var på väg i fällan. Man kan inte ha ett sånt jobb och bli genuint lurad på detta sättet nu när Dumpen är så stort. Nästan så Patriks tvillingbrorsteori börjar kännas rimlig
Ja, man tycker det, så det är helt obegripligt korkat. Med tanke på att både #342 och #790 har gått i fällan, så är det väl den där sista lilla avgörande hjärncellen som inte är på plats. Dom har säkert kalkylerat med risken, men ändå bedömt den som obefintlig. #790 är ju dessutom en riktig storfångst som förmodligen hade kunnat odla sin störning länge till om inte Dumpen hade funnits.