2026-06-16, 11:26
  #65341
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Ja, något säger mig att den här grisen har hållit på i ganska många år, och att det lär krypa fram mer och mer info framöver.

#790
Ja, han är definitivt ingen nyfrälst pedofil. Han skriver ju i chatten att han förgripit sej på en 9-åring och att han är uppvuxen med incest. #790
Citera
2026-06-16, 11:58
  #65342
Medlem
israelisinnocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamemeritus
Såhär skriver Sara på X (mina understrykningar):

"Igår publicerade vi en artikel om en man som kom för att träffa en mamma med mycket små barn som han själv uttryckt ett sexuellt intresse för.

På mötesplatsen fick mannen troligtvis syn på Patrik i ögonvrån och vände tvärt tillbaka mot bilen. Med snabba steg gick han mot bilen, medan jag älgade ikapp för att få en kommentar.

Bilen var registrerad på ett leasingföretag, vilket gjorde att vi initialt saknade möjlighet att fastställa hans identitet. I artikeln bad vi därför om hjälp från allmänheten.

När vi vaknade i morse hade svaren kommit.
Mannen heter Anders.

Han har arbetat som polis i många år och är verksam inom avdelningen för brott i nära relation. Under perioder har han även haft chefsroller. Den som söker på hans namn möts av artiklar där han framträder som en tydlig röst för kvinnors och barns rättigheter.
Nu är han avstängd från sin tjänst.

Mer information kommer framöver."

Väldigt lätt att hitta!
tips om hur man googlar
hittills har bara en artikel dykt fram
Citera
2026-06-16, 12:10
  #65343
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Han har livlig fantasi den dåren, samtidigt som han sitter hemma och käkar upp det sista av det gamla godiset han snott med sig hem. Aktivitetsstödet börjar väl sina nu. #588
Hahaha, ja och nu sitter han väl och inbillar sej att det snart kommer ett enormt skadestånd från staten eller något åt det hållet. Han har ju haft det lite jobbigt, den stackaren. 😅 Allgén och Härm får ynka 2 miljoner var ex gratia efter 40 års lidande. Raketdåren ska bara hålla käften. #588
Citera
2026-06-16, 13:06
  #65344
Medlem
Tänk er #790 efter konfrontationen. Måste ha pendlat mellan fruktansvärd ångest och små glimtar av hopp. "Har jag klarat mig? Kommer de att hitta mig?". Tänk att få vara en liten fluga på väggen när sanningen kom i fatt honom. Hur fick han reda på det tro?
Citera
2026-06-16, 13:09
  #65345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Tänk er #790 efter konfrontationen. Måste ha pendlat mellan fruktansvärd ångest och små glimtar av hopp. "Har jag klarat mig? Kommer de att hitta mig?". Tänk att få vara en liten fluga på väggen när sanningen kom i fatt honom. Hur fick han reda på det tro?

Jag är ganska säker på att han insåg ganska snabbt att de var kört.

Visst var han orolig för Dumpen i chatten?
Han visste nog vilket genomslag en publicering skulle få.

#790
__________________
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-06-16 kl. 13:20.
Citera
2026-06-16, 13:29
  #65346
Medlem
GustavllAdolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakat6488
Vad hände med gäddan från Torslanda? En gammal konfrontation. Han var riktigt jävla vidrig. Den gäddan vet jag hade en firma som fixade markiser och persienner, solskydd och dylikt. Har för mig att han flyttade från Torslanda till Orust hem till sina föräldrar, dom stackarna. Någon som vet gäddnummer på denna? Obs, det är inte ciggarett Berra #98.
Hittade det! Googla ' Hongädda på KIK dömd ' så kommer det fram. Minns lite fel då det inte var ett direkt uppfiskande av dumpen, men väl ett vittnesmål från dumpen att dom inte varit inblandade då grisen försökte med hjälp av advokat att skylla på att det inte var någon riktig barnvåldtäkt som planerades. Haha, det blev till att skaka galler för både kvinnan och mannen som planerade barnvåldtäkt. Domen går att läsa på dumpen i inlägget där.

(FB) Göteborg/Borås: Planerade barnvåldtäkt – och hade sex med hundvalp. 2023-05-30

Här är länk till hans tråd.
Enligt den så slank han undan tyvärr.
Citera
2026-06-16, 13:57
  #65347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hahaha, ja och nu sitter han väl och inbillar sej att det snart kommer ett enormt skadestånd från staten eller något åt det hållet. Han har ju haft det lite jobbigt, den stackaren. 😅 Allgén och Härm får ynka 2 miljoner var ex gratia efter 40 års lidande. Raketdåren ska bara hålla käften. #588

588 kan ju ta en tur med sin hembränningsapparat (som raketen liknade) och flyga o luften som Åsa-Nisse i raketform.
Citera
2026-06-16, 15:15
  #65348
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Verkligen! Och då gjorde dom det riktigt ordentligt också. 😅 #790

Precis som IT-forensikern så måste han ju någonstans vetat att han var på väg i fällan. Man kan inte ha ett sånt jobb och bli genuint lurad på detta sättet nu när Dumpen är så stort. Nästan så Patriks tvillingbrorsteori börjar kännas rimlig
Citera
2026-06-16, 16:45
  #65349
Medlem
israelisinnocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamemeritus
https://www.ystadsallehanda.se/tomelilla/polis-tar-till-sig-modell/
Är det den enda med bild?
Sara nämner flera "artiklar"
Citera
2026-06-16, 16:55
  #65350
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Precis som IT-forensikern så måste han ju någonstans vetat att han var på väg i fällan. Man kan inte ha ett sånt jobb och bli genuint lurad på detta sättet nu när Dumpen är så stort. Nästan så Patriks tvillingbrorsteori börjar kännas rimlig
Ja, man tycker det, så det är helt obegripligt korkat. Med tanke på att både #342 och #790 har gått i fällan, så är det väl den där sista lilla avgörande hjärncellen som inte är på plats. Dom har säkert kalkylerat med risken, men ändå bedömt den som obefintlig. #790 är ju dessutom en riktig storfångst som förmodligen hade kunnat odla sin störning länge till om inte Dumpen hade funnits.
Citera
2026-06-16, 16:58
  #65351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, man tycker det, så det är helt obegripligt korkat. Med tanke på att både #342 och #790 har gått i fällan, så är det väl den där sista lilla avgörande hjärncellen som inte är på plats. Dom har säkert kalkylerat med risken, men ändå bedömt den som obefintlig. #790 är ju dessutom en riktig storfångst som förmodligen hade kunnat odla sin störning länge till om inte Dumpen hade funnits.

Man ska inte förminska heller hur duktiga fiskarna är.
Mycket tålamod att låta gäddan dra i ett helt år. Innan man fick upp den.

#790
Citera
2026-06-16, 17:04
  #65352
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Man ska inte förminska heller hur duktiga fiskarna är.
Mycket tålamod att låta gäddan dra i ett helt år. Innan man fick upp den.

#790
Fiskarna får tyvärr alldeles för lite uppmärksamhet, men dom är verkligen duktiga. Här får man väl säja att "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" stämmer rätt bra. Ett år och till slut fick dom den maffige #790 på kroken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in