Citat:
Ursprungligen postat av
bakelsernassmak
Jag tror på Jesus, gud och den helige anden. Jag har mycket i potten för det, vill du diskutera bevis?
Ok, så du är villig att slänga in Jesus, gud och den helige anden i potten? Det var steep, men då kör vi. Var möts vi upp, när, och vilket instrument väljer du? Jag låter dig välja allt. Jag vill hedra en storspelare.