2026-06-15, 18:45
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
De har en pajas som styr och som vägrar att lämna
Nämn en partiledare som du inte tycker är en pajas.

Jimmie är Sverige bästa partiledare överlägset, Busch är nr 2.
Citera
2026-06-15, 18:52
Medlem
”Jag röstar på SD, så alla som inte tänker som jag är dumma i huvudet”

Lite så fungerar den genomsnittliga IQ-70 hjärnan hos SDare.
Citera
Medlem
Kalaskjelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Precovery
Gissningsvis för att de saknar förtroende för partiet och dess företrädare. Inte nödvändigtvis på grund av deras åsikter eller politik.

Exakt därför.
Har dock inget problem med Jimpan
Citera
Avstängd
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Nämn en partiledare som du inte tycker är en pajas.

Jimmie är Sverige bästa partiledare överlägset, Busch är nr 2.

Nej. Jag tål inte honom, så är det med det.
Citera
2026-06-15, 18:59
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vad kan du göra och vad har du gjort för Sverige? Har du ens gjort värnplikt? Du låter som en typiskt egoist av dagens generation som fullständigt skiter i andra. Förstår inte att du som ung under 29 år får halva lönen betald av staten men samtidigt vill dra in äldres ersättning som blivit utkonkurrerade av de som staten avlönar. Tryggt liv med ett SD som hittar på nya skäl att inte utvisa de utan asylskäl eller som begår brott här? Det var inte vad de lovade innan valet!

Har jobbat och betalat skatt hela mitt liv. Inte lyft ett enda bidrag. Vad mer ska jag göra tycker du för att inte framstå som egoist? Donera alla mina organ?
Citera
2026-06-15, 19:01
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Regeringen har på fyra år mer än halverat antal skjutningar och dödade i skjutningar. Jag tycker själv det är jävligt skönt att inte läsa om nya skjutningar och mord varje morgon när man bläddrar upp någon svensk mediasida.

Exakt!! Varför applåderar inte fler över detta? Varför gnäller bara folk på högern hela tiden?
Citera
2026-06-15, 19:01
Medlem
Svennar, män och kvinnor njuter av att få blattekuk i röven
Citera
2026-06-15, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Därför inte alla människor har låg begåvning. Kan man analysera våra samhällsproblem inser man komplexiteten och ser att sd inte är lösningen. Sd är för svagbegåvade och naiva människor som är lättledda.
Som i USA med trumpen! låg utbildade och lågt IQ då röstar man på SD eller trumpen! Och det går ju bra ???
Citera
2026-06-15, 19:03
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
För att man inte håller med SD?

Eller jag hajjar inte vad du tänker svaret ska vara? Jag röstar inte på SD för att dom står inte nära mina politiska åsikter och hur jag hade föredragit att Sveriges regering ska se ut och vad dom ska göra.

Jag vill att du ska svara vad du menar att vänstern hade gjort bättre?
Citera
2026-06-15, 19:05
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Det finns ett begränsat utbud av människor med låg integritet och slutledningsförmåga, därmed finns också ett tak för hur många väljare som kan tänka sig rösta på partiet.

Personer från "finhögern" tycker illa om SDs loserkultur. Kvinnor tycker att budskapen är för hårda och odemokratiska. Miljömedvetna upplever SD som naturkatadtrof. Sossar vänder sig mot partiets hårda "klasspolitik" som leder till social utslagning.
En påse med skit med andra ord.
Citera
Medlem
Swedes want to be like the US, rich and sensible.

From the party of poverty, the Democrats were rich even from those then so the US has enormous income from capitalism and democracy beyond the West.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Har jobbat och betalat skatt hela mitt liv. Inte lyft ett enda bidrag. Vad mer ska jag göra tycker du för att inte framstå som egoist? Donera alla mina organ?
Som sagt så står staten för halva lönen upp till 29 år och det är alltså bidrag i form av skattemedel. Detta har pågått i 20 år nu. Barnbidrag, bostadsbidrag, gratis utbildning, sjukvård, tandvård osv. Värnplikt har du inte gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in